Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG ZR] VVC na 2.0 turbo
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MG ZR] VVC na 2.0 turbo
Autor Wiadomość
jrdarus1 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 319
Skąd: Wałcz

MG ZR

Wysłany: Nie Paź 27, 2013 12:37   [MG ZR] VVC na 2.0 turbo

Witam, niestety nie mogę znaleźć w przystępnej cenie coupetki wiec padło na tanie r600 mam parę pytanek

1. Czy bezproblemowo ładować się w ten swap z r600, nie przerośnie chęci?
2. Co trzeba będzie przerobić w mg zr?
3. Co jest w r220 czego nie ma w r600 (prócz skrzyni ze szperą w coupecie)
4. Co trzeba będzie dokupić czego nie znajdę w r600

jak na razie tyle jak wszystko dobrze pójdzie to wkoncu bedzie te turboo!!
_________________
https://www.youtube.com/w...be_gdata_player
Ostatnio zmieniony przez jrdarus1 Wto Sty 21, 2014 10:56, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Paź 27, 2013 12:37   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
scorpion 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 297
Skąd: kolbuszowa



Wysłany: Nie Paź 27, 2013 14:37   

1. zalezy jaki masz budzet
2.mniej wiecej prawie wszystko :)
3.np chłodnica oleju szpera w 600 tez były
4.wszystko wyjdzie w trakcie
_________________
ekipa.rzeszow.pl
 
 
jrdarus1 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 319
Skąd: Wałcz

MG ZR

Wysłany: Nie Paź 27, 2013 15:41   

a jak by wyglądała kwestia zawieszenia silnika? wystarczylo by przespawac łapy z 600?
_________________
https://www.youtube.com/w...be_gdata_player
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Paź 27, 2013 16:49   

po co chcesz spawać? łapa do bloku silnika z 220 Coupe Turbo siada plug & play na poduszkę olejową z vvc. Poduche skrzyni od czegoś dopasujesz, albo spasuje z VVC albo z diesla. Mozesz dać alu miskę np od 620Ti zamiast blaszanejz 220Coupe i mocowanie z tyłu silnika od grodzi też spasuje. Sprzęgło ? linka od vvc i łapa pod linke z 220 Coupe Turbo. Chłodzenie całe możesz z 220 Coupe Turbo przerzucić. Elektornika to bajka. Jakbyś potrzebował pomocy i porady to pisz/dzwoń.
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
jrdarus1 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 319
Skąd: Wałcz

MG ZR

Wysłany: Nie Paź 27, 2013 17:24   

Wlasnie i caly czas narzuca sie haslo r220 gdyby opcja byla na dawce w przystepnej cenie to byl bym bardzo chetny.

Juz strasznie mnie meczy te turbo chce go wsadzic chce wziasc jakas mala pozyczke na dawce i remont silnika
_________________
https://www.youtube.com/w...be_gdata_player
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Paź 27, 2013 23:10   

tylko 220 zawsze bardziej dostawały w palnik niestety i są starsze :/ Remont licz 6000zł lekko, więc lepiej kupić sprawny silnik :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
jrdarus1 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 319
Skąd: Wałcz

MG ZR

Wysłany: Pon Paź 28, 2013 01:12   

A w swoim cos robiles? Czy jak kupiles tak wsadziles?
_________________
https://www.youtube.com/w...be_gdata_player
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Paź 28, 2013 08:34   

Jak kupiłem tak wsadziłem, teraz bym to troche inaczej zrobił ;) tak czy inaczej szukaj zdrowego motoru a przede wszystkim kumatego mechanika, ja za swój wybór "tjunera" zapłaciłem kupe kasy, nerwów, złości a i tak całego swapa musiałem zrobić od początku jeszcze raz sam.
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
jrdarus1 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 319
Skąd: Wałcz

MG ZR

Wysłany: Sob Lis 02, 2013 21:18   

Ja bede to robil z tesciem jest mechanikiem od ciezarowek ale osobowki ma w malym paluszku. Tego bede ogladal na poczatek http://otomoto.pl/rover-6...-C30981268.html

[ Dodano: Wto Paź 29, 2013 23:02 ]
Zmiana planów w sobotę goszczę w Zielonej Górze ten roverek wygląda na zadbanego a jak dbali o wygląd to i o serce również, gościu prawnik więc zapewniał mnie że nie może ściemniać bo to szkodzi jego reputacji no zobaczymy niby jedyna wada to falujące obroty jałowe spowodowane silniczkiem krokowym pojedziemy zobaczymy klucze ze sobą wezmę bedziem rozkręcać wszystko i oglądać hehehe

http://allegro.pl/luksuso...3651455722.html

Co o nim myślicie ?

[ Dodano: Sob Lis 02, 2013 21:18 ]
No Panowie, turbo zakupione, za niedługo więcej info
_________________
https://www.youtube.com/w...be_gdata_player
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Lis 03, 2013 21:25   

Grunt, że motor zdrowy ;) powodzenia!
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
jrdarus1 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 319
Skąd: Wałcz

MG ZR

Wysłany: Nie Lis 10, 2013 08:40   

No dobra, to dziś zaczynamy etap pierwszy czyli wyciągnięcie bebechów z 600-tki, dziś będą też pierwsze fotkii ! Proszę się nie spodziewać dynamicznego rozwoju spraw bo swap będzie robiony tylko głównie w niedziele bo będzie czas, więc trochę to potrwa.

Pooozdro
_________________
https://www.youtube.com/w...be_gdata_player
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Nie Lis 10, 2013 10:33   

Czekamy :)
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
jrdarus1 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 319
Skąd: Wałcz

MG ZR

Wysłany: Nie Lis 10, 2013 16:27   

4 Godziny i silnik na wierzchu :-)
_________________
https://www.youtube.com/w...be_gdata_player
Ostatnio zmieniony przez jrdarus1 Nie Lis 10, 2013 18:14, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Nie Lis 10, 2013 16:28   

jrdarus1, a takie pytanko. Co z VVC ??
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
jrdarus1 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 319
Skąd: Wałcz

MG ZR

Wysłany: Nie Lis 10, 2013 17:19   

Wsadzam do r200 tego zielonego co mialem obecnie mojej dziewczyny
_________________
https://www.youtube.com/w...be_gdata_player
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Lis 11, 2013 08:15   

Sie dzieje :) i bardzo dobrze ;) co do elektryki, w rave masz 620Ti bardzo ładnie opisane ze schematami :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
j0zek 



Pomógł: 17 razy
Dołączył: 14 Maj 2013
Posty: 1000
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Pon Lis 11, 2013 14:58   

A takie pytanko - to jest dokladnie silnik 2.0 Ti Vitesse 200 KM tak?

Czy wie ktos moze jak to wyglada w MG ZR? Przy jego wadze itd? Jakich osiagow mozna sie spodziewac po swapie?
 
 
jrdarus1 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 319
Skąd: Wałcz

MG ZR

Wysłany: Pon Lis 11, 2013 16:09   

j0zek napisał/a:
A takie pytanko - to jest dokladnie silnik 2.0 Ti Vitesse 200 KM tak?

Czy wie ktos moze jak to wyglada w MG ZR? Przy jego wadze itd? Jakich osiagow mozna sie spodziewac po swapie?
tak 200km, mozna spodziewac sie takich osiagow ze malo aut ci podskoczy :-) a jakie dokladnie powiem jak sprawdze
_________________
https://www.youtube.com/w...be_gdata_player
 
 
j0zek 



Pomógł: 17 razy
Dołączył: 14 Maj 2013
Posty: 1000
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Pon Lis 11, 2013 19:30   

Ok, to ja obstawiam, że pociągnie 250vmax i do setki 6,0 sekund. Zobaczymy czy się wstrzeliłem. Co do przyspieszenia myślę, że tyle będzie, a vmax nie wiem czy z gabarytu i konstrukcji ZRa taka prędkość będzie możliwa.

Fajnie by było, jakbyś po zakończeniu prac napisał co ile kosztowało :)
 
 
jrdarus1 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 319
Skąd: Wałcz

MG ZR

Wysłany: Pon Lis 11, 2013 20:34   

j0zek napisał/a:
Ok, to ja obstawiam, że pociągnie 250vmax i do setki 6,0 sekund. Zobaczymy czy się wstrzeliłem. Co do przyspieszenia myślę, że tyle będzie, a vmax nie wiem czy z gabarytu i konstrukcji ZRa taka prędkość będzie możliwa.

Fajnie by było, jakbyś po zakończeniu prac napisał co ile kosztowało :)
Vmax nawet nie będę sprawdzać :) a do setki myślę że będzie szybciej o ile nie będzie zbyt dużo ydyndyndyndyndynnn, koszta no to już inna sprawa bo tego swapa robię sam z teściem więc mechanik zaoszczędzony wiec wyjdzie tyle co za samochód i części mam nadzieje się zmieścic w 4-4,5tyś.
_________________
https://www.youtube.com/w...be_gdata_player
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R820ti Vitesse Turbo 2.0 Sport] Dla fanów Turbo i Blow Off
roiven Tuning mechaniczny 9 Sro Mar 28, 2012 11:07
dobryziom
Brak nowych postów MG ZR 1.4 Turbo
Mirek123 Tuning mechaniczny 13 Pon Wrz 01, 2014 18:07
Raptile
Brak nowych postów MG ZR 160 turbo kit
zbrojak Tuning mechaniczny 69 Pon Wrz 29, 2008 10:13
kamil_luczak
Brak nowych postów E turbo
Jak, gdzie, za ile?
KRYS Tuning mechaniczny 4 Sro Gru 12, 2007 09:52
zbrojak
Brak nowych postów [R 45 1.8] Turbo od R 75 1.8T ??
RembelKing Tuning mechaniczny 22 Sob Paź 23, 2010 01:44
desperado67



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink