Wysłany: Nie Paź 07, 2007 07:48 [Freelander] Reduktor
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: wszystkie Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: wszystkie
Witam
Jestem pierwszy raz na forum
Mam pytanie: jakto jest z reduktorem we Freeladerze,
czy cały czas pracuje na 4 koła, czy dołącza automatycznie
przednie lub tylne, bo nie wyczuwam tego w jeździe
marek
[ Komentarz dodany przez: thef: Wto Gru 11, 2007 18:07 ] Pierwszy i ostatni raz poprawiam za Ciebie temat
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sro Gru 15, 2010 19:18, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Nie Paź 07, 2007 07:48 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
--------------------------------------------------
dopisek od moderatora:
miscior jeśli chcesz, by temat nadal funkcjonował i nadal chcesz uzyskiwać
odpowiedzi na swoje pytanie to popraw proszę nazwę tematu na
obowiązującą na naszym forum (użyj funkcji <edytuj> w pierwszym poście) ...
a wystarczyło przeczytać TO
--------------------------------------------------
_________________ zanim się wygłupisz polecam: nasza strona główna, techniczny FAQ, forumowa szukajka, punkty pomógł ...
gniewu
gdybym znał lub miał materiał na podstawie którego podał bym wszystkie
dane, jak w TO, to nie pytał bym Ciebie , ale widzę że jesteś strażnkiem a nie uczestnikiem foum z którym można podyskutować. Więc kończe dyskusję z nikim.
Pa
Pozdrawiam Marek
a ja ją jednak pomimo tego, że próbujesz mnie obrazić podejmę ...
moje słowa dotyczyły wyłącznie tematu, który powinien w Twoim przypadku brzmieć: [Freelander rocznik np.2004] pytanie o reduktor
... zostały na tym forum ustalone jakieś zasady i wszyscy użytkownicy się ich trzymają i starają się ich przestrzegać (wyrażając w ten sposób szacunek dla "gospodarzy")... ja jako wybrany przez administrację tego forum na strażnika (jak to nazwałeś) po prostu zwróciłem Ci uwagę na "odbieganie przez Ciebie od norm" tutaj panujących ... nie udzieliłem odpowiedzi na Twoje pytanie gdyż najnormalniej w świecie jej nie znam, nie mam zupełnie pojęcia o samochodach z napędem na cztery koła i wiedziałem, że ktoś inny Ci jej udzieli ..
jeśli w taki właśnie sposób jak powyżej zaczynasz rozmowy w nieznanym Ci środowisku bądź grupie ludzi w życiu realnym to ... no comments
-----------------------------------
dopisek od moderatora
miscior nadal nie poprawiłeś tematu ... w tym momencie jako moderator tego forum powinienem dać Ci ostrzeżenie za niestosowanie się do zasad u nas panujących, ale poczekam jak zrobi to ktoś inny, bo nie chciałbym, byś stwierdził, że to była moja zemsta ...pozdrawiam nikt
-----------------------------------
_________________ zanim się wygłupisz polecam: nasza strona główna, techniczny FAQ, forumowa szukajka, punkty pomógł ...
Jeżeli poczułeś się obrażony to bardzo Cię przepraszam.
To określenie "z nikim" dotyczy pewnego mechanizmu, jaki zaobserwowałem
na forach w których uczestniczę, a nie Ciebie.
Otóż polega to na tym, że jeżeli moderator napisze, że źle wchodzisz,
czy łamiesz normy, to inni uczestnicy forum, choć znają temat lub
odpowiedź niechętnie się włączają i to nazywam rozmową z nikim.
Miscior wiec Twoj freelander ma naped na 4 kola wlaczony caly czas.
Moc jest rozdzielana przod w 60% a tyl w 40%.
i nie da sie tego wylaczyc...czujesz ze masz naped na 4 kola w ternie lub w sniegu...
pozdrawiam
Mam pytanie: jakto jest z reduktorem we Freeladerze,
czy cały czas pracuje na 4 koła, czy dołącza automatycznie
przednie lub tylne, bo nie wyczuwam tego w jeździe
Mylisz pojecie tego czym jest reduktor. Reduktor jak sama nazwa wskazuje redukuje przełożenie skrzyni biegów. Po jego włączeniu biegi są krótsze, odpowiedniejsze do jazdy w terenie, pozwalają na precyzyjniejszą jazdę. Oprócz tego reduktor przydaje się np. w korkach.
Reduktor nie powoduje włączenia dodatkowego napędu.
_________________ BYŁ Rover 200 '99 1.4 16v - Midnight Blue
Pomógł: 81 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 901 Skąd: Poznań
Wysłany: Czw Lis 22, 2007 19:23
Tak jak powiedział baruda napęd jest rozdzielany 60% na 40% a reduktor (inaczej przekładnia kątowa) służy do przekazania napędu na tylne koła , pod autem tak na środku między podporami wału znajduje się sprzęgło wiskotyczne które pod wpływem obcążenia i temperatury zwiększa siłę napędzania tylnej osi (załącza tylny napęd) nie jest to takie proste do wyczucia podczas jazdy.
_________________ Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum