Wysłany: Sob Lis 03, 2007 15:40 [R75]Centralny zamek i automatyczne zamykanie drzwi
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie
W moim R75 dzieje się taka rzecz:jak otwieram go z pilota to po pierwszym nacisnięciu otierają się drzwi kierowcy,po drugim drzwi pasażera,po trzecim tylne prawe a po czwratym tylne lewe,czy to normalne?Chyba nie,bo czasami też jest tak:po pierwszym nacisnięciu słychać tylko"pyknięcie"zamków,po drugim otwierają się prawe i lewe z przodu,po trzecim prawy tył,po czwartym lewy tył.
Do tego jak ruszę,to po przekroczeniu 7km/h zamykają się:drzwi pasażera i prawy tył lub wszystkie oprócz kierowcy,różnie to bywa.
Co jest tego przyczyną,czy to kwestia podłączenia do kompa i ustawienia?
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Czw Lis 25, 2010 10:41, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sob Lis 03, 2007 15:40 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Z informacji na forum wynika ze można to zaprogramować razem z samo zamykaniem sie drzwi po przekroczeniu jakiejś tam prędkości
Ja mam tylko tak, naciskam pilota 1 raz otwierają sie tylko drzwi kierowcy,naciskam pilota 2 raz otwierają się pozostałe.Niedawno miałem problem z otwieranie sie wszystkich drzwi ale po wymianie aku na nowy wszystko ok (aku był jeszcze orginalny czyli 7 letni i padł w ciągu 1 dnia na pysk)
Pomógł: 317 razy Dołączył: 02 Kwi 2007 Posty: 2766 Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp
Wysłany: Sob Lis 03, 2007 17:29
tak , masz zaprogamowane, to komputerem. Ten pierwszy problem związny jest z tym że za krótka trzymasz guzik, przytrzymaj dłużej i otworzysz wszystkie.
_________________ SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
Teraz się tym znowu"bawiłem" i jest tak:pierwszy raz-drzwi kierowcy,drugi raz-pasażera i prawy tył,trzeci raz lewy tył.A samozamknięcie się po 7 km/h bez zmian(tzn.zamykają się prawe przednie i tylne drzwi).
Jak przytrzymam dłużej guzik przy otwiraniu,to jest tak samo
WITAM
ZAPROGRAMOWAć MOżNA ZAPROGRAMOWć ZA 1 RAZEM I PRZY 7 KM
NAJCZęSTRZA PRZYCZYNA TO PEKNIęTA DZWGIENKA W ZAMKU
ZAMEK DO WYMIANY I DLATEGO OTWIERA SIę ZA DRUGIM LUB TRZECIM RAZEM
POZDRAWIAM
MARIUSZ 418 WAWA
Widzę że dzisiaj Ty odpowiadasz na moje posty
Pęknięta dzwigienka?Przecież jak otwieram z wewnątrz (poprzez naciśnięcie guziczka obok awaryjnych) to jest okay,otwierają się wszystkie
Ja mogę tylko dodać do przedmówców, że nie bez znaczenia jest stan naładowania akumulatora. U mnie przy niedoładowanym akumulatorze tylne prawe drzwi otwierają się dopiero za drugim/trzecim razem. Jak akumulator naładuję to wszystko pięknie chodzi za pierwszym razem.
Warto więc najpierw doładować akumulator - nic nie kosztuje, a być może rozwiąże problem.
Pozdrawiam!
_________________ Znalazłeś rozwiązanie problemu - opisz w ostatnim poście.
Pomógł: 81 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 901 Skąd: Poznań
Wysłany: Wto Lis 06, 2007 20:53
Zgadzam się z tobą Marian_K to jest norma.Sprawdzone w 100% , aco do zamków to problem był , jest i będzie
_________________ Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
critters [Usunięty]
Wysłany: Pią Sty 06, 2012 13:12
MiReK napisał/a:
Do tego jak ruszę,to po przekroczeniu 7km/h zamykają się
Czy po wyłączeniu silnika zamki powinny się automatycznie otworzyć przy włączonej tej opcji?
Mam problem podobny otoz samochod stał 2 ponad 2 dni na mrozie nie odpalany noi akumulator padnał wyjalem naładowałem zamontowalem samochod odpalil
problem jest teraz taki za drzwi sie otwieraja z pilota prawidłowo natomiast zamykanie nie działa probowalem niby naciskac szybko na pilocie przycisk raz jeden raz drugi oba nic nie pomoglo
Ogolnie jak naciskam w srodku to slysze pyaknie jednak nie zamyka natomiast przy naciskaniu tego w srodku przycisku od zamykania i otwierania drzwi to nawet pyaknia nie slychac
czy mozliwe ze wszystkie silniczki od zamykanai podły przy podpieciu akumulatora jakies zwarcie albo cos?
Dodatkowo wlasnie teraz jeszcze jakis dziwny odglos slysze takie jakby pykanie tykanie na uruchominym silnikiem gdzies jakby ztylu samochodu ale nie zlokalizowalem jeszcze gdzie i to wszystko pojawilo sie od momentu wyjecia i wlozenia akumulatora
dodatkowo swieci mi sie kontrolka niedomknietych drzwi i nie moge teraz otworzyc prawych przednich ale pewnie przymrozilo i po dluzsej jezdzie pewnie pusci odmrozi
denerwuje mnie zamek bo nie zamyka a tak musze od srodka zamykac wszystkie recznie
Też mam ten "problem" ale z drugiej strony ma to też swój plus bo jeżeli tylko ja jeżdżę to po co za każdym razem mają się otwierać wszystkie drzwi , wystarczy że moje się otworzą za pierwszym razem
dodatkowo swieci mi sie kontrolka niedomknietych drzwi i nie moge teraz otworzyc prawych przednich ale pewnie przymrozilo i po dluzsej jezdzie pewnie pusci odmrozi
jakies sugestie?
Tym się nie przejmuj u mnie to samo jest:P Zima+ elektronika w roverze nie idzie parą
Ciepły garaż, suszarka do włosów i po problemie, później psiknąć olejem silikonowym niestety mrozy i drzwi to słaby punkt w naszych samochodzikach.
Dodatkowo uszczelki przesmarować żeby drzwi normalnie się otwierały.
Dziekuje za odpowiedź niestety nie mam garażu:( roverek stoi na polu
ale mam nadzieje ze to jest tak jak mowicie bo wymiana tych zamków to by mi sie nie usmiechała postaram sie jakos to gdzies podgrzac oby wrocilo do normy
w sumie w mojej 75 napewno tez łatwo wilgoć sie gromadzi bo zawsze mi auto bardzo parowało w srodku mysle ze od nieszczelnosci szyb/ uszczelek
w kazdym razie dzieki w najgorszym wypadku bede sie meczył do wiosny:)
problem sie rozwiazał tzn zrobilo się troszkę cieplej + właczyłem w samochodzie ogrzeanie maxa itp i troszke akurat dzisiaj pojezdziłem znikneła czerwona lampka niedomknietych drzwi a wraz tym problem z zamykaniem samochodu
dzieki za pomoc miałem troche stracha
dodatkowe pytanie czym najlepeij posamrowac te uszczelki zeby nie przymarzały az tak?
oraz w sumie moze nie zwiazane z tematem ile dni powinien akumulator trzymac na mrozie powiedzmy -10 -12 stopni jezeli samochod jest niegarazowany i nieodpalany jest jakas reguła ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum