Pomógł: 74 razy Dołączył: 28 Maj 2007 Posty: 625 Skąd: Opole
Wysłany: Sro Lis 28, 2007 10:48
Metoda jest bezpieczna - opisana w RAVE, w przypadku gdyby serwis po wymianie oleju nie dysponował komputerem diagnostycznym.
Uwaga: przeczytaj artykuł z komentarzami do końca - moim zdaniem dolny rząd pinów na rysunku w artykule jest ponumerowany odwrotnie, o czym świadczy również jeden z komentarzy. Źródło tej informacji podałem w komentarzu.
U mnie ta metoda nie zadziałała próbowałem z 7 razy .W jednym z komentarzy jest żeby wsunąć jeden koniec przewodu w pin 4 lub 5 a drugi w 8 może ktoś napisze w który 4 czy5
4 - uziemienie podwozia
5 - uziemienie układu sygnalizacyjnego
Próbowanie na zasadzie chybił trafił może skończyć się źle
Pomógł: 74 razy Dołączył: 28 Maj 2007 Posty: 625 Skąd: Opole
Wysłany: Sro Lis 28, 2007 21:33
ted1500 napisał/a:
Próbowanie na zasadzie chybił trafił może skończyć się źle
- niekoniecznie, nie próbuj całkiem na chybił-trafił, tylko 4-ty z 8-mym w dolnym rzędzie. Nawet jak podłączysz odwrotnie (4-ty z 8-mym, niezależnie jak liczyć), to w najgorszym razie połączysz nieużywany z uziemieniem, a poprawnie DS-2 z uziemieniem. Czas zwarcia zależy od komunikatu jaki chcesz skasować.
Popatrz dokładnie na wtyczkę i połącz, w układzie jak wtyczka przedstawiona jest na rysunku: z dolnego rzędu 1-szy z lewej z 5-tym z lewej. Wtyczka jest niesymetryczna, to odróżnisz "górę" od "dołu".
Przeczytaj komentarz rick'a na dole artykułu.
Napisz czy przeżył (eś).
Czy ktos moglby podac link do tego tutka?
Linki podane w watku nie dzialaja, szukajka na temat "kasowanie inspekcji olejowej R75" podaje jedynie ten watek i zamkniete kolo. Probowalem przez googla szukac na roverki.pl ale tez nic nie pokazalo.
mi kumpel skasowal inspekcje olejowa zwyczajnie przyciskiem od kasowania przebiegu dziennego tego przy liczniku, wdusil go i przekrecil zaplon odliczyl pare sekund i bylo ok, ale czas jest bardzo istotny poniewaz jak przytrzyma sie dluzej to wchodzi sie w inne funkcje... zapytam go o dokladne instrukcje i napisze
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Czw Lip 29, 2010 19:32
skrzypol napisał/a:
mi kumpel skasowal inspekcje olejowa zwyczajnie przyciskiem od kasowania przebiegu dziennego tego przy liczniku, wdusil go i przekrecil zaplon odliczyl pare sekund i bylo ok, ale czas jest bardzo istotny poniewaz jak przytrzyma sie dluzej to wchodzi sie w inne funkcje... zapytam go o dokladne instrukcje i napisze
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Pią Lip 30, 2010 13:27
Markzo napisał/a:
Kiedyś rozmawiałem z Mariuszem418 i mówił, że często po tej operacji przyjeżdżają ludzie bo się jakieś jaja dzieją, rezulatem jest spalony bezpiecznik
Kasowałem u siebie 2 razy i raz u owcze w benzynie i nic się nie dzieje. T4 Testbook również robi to na zasadzie zwarcia pinów tylko że sprzętowo, a nie spinaczem.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum