Forum Klubu ROVERki.pl :: [R45] - Problem z chłodzeniem ciąg dalszy, duże ciśnienie
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R45] - Problem z chłodzeniem ciąg dalszy, duże ciśnienie
Autor Wiadomość
Radarski 



Dołączył: 25 Gru 2015
Posty: 22



Wysłany: Sro Lip 06, 2016 22:30   [R45] - Problem z chłodzeniem ciąg dalszy, duże ciśnienie
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2004

Witajcie,

od marca jestem szczęśliwym posiadaczem R45, od początku były problemy z chłodzeniem, nagrzewnica nie grzała, a płyn wyrzucało do zbiorniczka.
Okazało się, że winą był syf (prawdopodobnie uszczelniacz i fragmenty uszczelki) w wężyku powrotowym do zbiorniczka.

Wg. książki serwisowej Niemiec wymienił uszczelkę pod głowicą dwa lata temu.

W tym momencie wąż przed chłodnicą nagrzany jak patelnia po schabowym, twardy jak stal, wąż za chłodnicą podobnie, chłodnica gorąca, wiatrak się uruchamia. Wszystko wygląda na to, że przytkały się kanaliki w bloku silnika... :/ Co radzicie? Jest jakiś sposób na przetkanie tego?

Z góry dzięki za wszelkie rady! :)

[ Dodano: Sro Lip 06, 2016 23:30 ]
Dodam tylko, że płyn jest czysty, nie ma błota, więc uszczelkę raczej wykluczam
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Lip 06, 2016 22:30   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Czw Lip 07, 2016 07:26   

Nie chcę cie załamywac ale w moim polonezie tez tak miałem że płyn czysty olej też a węże twarde jak kamienie i niestety ale to była uszczelka. Wtedy nie było ale teraz można kupić na allegro za ok 30pln testery CO2 w płynie chłodniczym i tym wykluczysz uszczelkę. Może być jeszcze korek zbiorniczka wyrównawczego badziewny i nie upuszcza ciśnienia
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
Radarski 



Dołączył: 25 Gru 2015
Posty: 22



Wysłany: Sob Sie 06, 2016 12:53   

Przepraszam, za odgrzewanie starego tematu, ale może ta wiedza się komuś przyda. To był HGF... Długo odrzucałem tę myśl, bo "przecież był już robiony". Niestety niemieccy mechanicy założyli uszczelkę nowego typu i niezbyt przyłożyli sie do roboty i po 3 latach strzeliła znów, tym razem trafiło na mnie... Kompleksową naprawę razem z wymianą rozrządu zrobił mi Pan Midowicz i teraz zostaje tylko naprawić swój portfel ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R416] Hgf ciąg dalszy
pablo3011 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Wto Paź 14, 2008 21:22
Zukowaty
Brak nowych postów [R416] Ciąg dalszy o popychaczach...
Luk88 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 7 Pon Wrz 17, 2007 16:27
Luk88
Brak nowych postów [R420] Ciąg dalszy- trudno zapala
Kistek Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Sob Mar 14, 2009 19:57
thef
Brak nowych postów [R416] Ciąg dalszy z gotującym płynem
wrzący płyn w zbiorniczku wyrównawczym - ciąg dalszy
maciekkozak Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Czw Maj 29, 2008 20:52
tetryk
Brak nowych postów [R45] Problem z chłodzeniem
lordmichu Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Wto Lip 10, 2012 06:35
sobrus



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink