Wysłany: Czw Lut 21, 2008 23:44 [Freelander] Parę problemów
Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 1998
witam,
od paru tygodni jestem posiadaczem freelandera rocznik 98 z benzyna 1.8 którego bardzo fajnie sie prowadzi.
Niestety nie miałem do czynienia z tym samochodem wcześniej i niepokoi mnie kilka faktów:
1. kontrolka ABS gaśnie dopiero w momencie jak ruszę do przodu.
2. przy pełnym skręcie kierownicy czuć spory opór zarówno jak poruszam sie do przodu jak i do tylu
3. przy mocnym skręcie również słychać stukotanie gdzieś tam na tyłach jadąc zarówno w tył jak i w przód
4. kierownica zdaje sie mieć środek nie na środku wiem, brzmi zabawnie ale chodzi o to ze jak nią kręcę to oprócz ruchu okrężnego wykonuje także ruch góra, dol.
5. jadąc 80km/h wyraźnie prosi sie żeby wbić mu już bieg 4 ze względu że osiągnął już 4000 obr i co za tym również idzie jest głośno w kabinie.
Możliwe ze to nie są żadne problemy tylko moja nieznajomość powyższego samochodu ale jeśli jednak ktoś z was doświadczył tego samego co ja to proszę o jakiekolwiek wieści na ten temat.
Z góry dziękuje.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Gru 18, 2010 18:36, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Czw Lut 21, 2008 23:44 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 81 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 901 Skąd: Poznań
Wysłany: Pią Lut 22, 2008 07:14
Kontrolka ABS-u gaśnie po ruszeniu , po przekroczeniu 7 kmh to normalne , opór przy pełnym skręcie kół też normalne , stukanie przy pełnym skręcie jadąc to obawiam się że to skrzynia redukcyjna (różnica w przekazaniu napędu)- zdemontuj wał pędny i pojeździj bez wtedy zobaczysz czy jest lepiej , co do przełożenia skrzyni biegów i hałasu wewnątrz to również norma.
_________________ Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
Dziekuje bardzo. Niestety obawiam sie że co do demontażu to ja się na rzeczy trochę nie znam i będę musiał odwiedzić mechanika. Jeśli okaże się że to jednak ta wyżej wspomniana skrzynia redukcyjna to jak się pozbyć tego problemu? Trzeba ją wymienić czy można naprawić? Czy tak ogólnie to stukotanie to poważny problem jeśli się nie jeździ w terenie?
W dalszym ciągu pozostaje jeszcze wspomniany wcześniej przeze mnie problem z kierownicą Czy u was też się tak dzieje?
POZDRAWIAM.
Nie wiem czy dokładnie zrozumiałem twój problem odnośnie kierownicy ale we Frelku kierownica ma możliwość zmiany ustawienia góra-dół. Przy kierownicy z lewej strony jest taka "wajcha" opuść w dół ustaw wysokość kierownicy i dociśnij "wajche" w górę.
Pozdrawiam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum