Typ: Di Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998
Witam mam pytanie do Panów odnośnie skrzyni biegów do 620 diesla czy będzie do niego pasowała skrzynia 420 diesla hmm no i na dodatek angola?
pytam bo moja dogorywa naprawa pewnie nieopłacalna a znalazłem taką z modelu 420 z małym przebiegiem i z wersji słabszej więc pewnie mniej wyżyłowana
dziękuję za odp a w szczególności osobom które mają doświadczenie u siebie w Roverku z taką wymianą
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Sty 22, 2011 13:12, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Pon Lut 25, 2008 13:54 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 28 razy Dołączył: 12 Lip 2007 Posty: 564 Skąd: Wysokie Mazowieckie
Wysłany: Pon Lut 25, 2008 14:58
Ja się dopiero przybieram do takiej operacji.... I mimo, że też nad tym dużo myślałem, nadal nie wiadomo do końca na pewno.... Chyba trzeba by było położyć obok siebie 2 skrzynie i sprawdzić....
Jakbyś już wiedział co wyszło to daj znać....
Witam mam pytanie do Panów odnośnie skrzyni biegów do 620 diesla czy będzie do niego pasowała skrzynia 420 diesla hmm no i na dodatek angola?
pytam bo moja dogorywa naprawa pewnie nieopłacalna a znalazłem taką z modelu 420 z małym przebiegiem i z wersji słabszej więc pewnie mniej wyżyłowana
dziękuję za odp a w szczególności osobom które mają doświadczenie u siebie w Roverku z taką wymianą
a co ma do tego angol skrzynie pakowali jednakowe bez względu na pochodzenie
Pomógł: 28 razy Dołączył: 12 Lip 2007 Posty: 564 Skąd: Wysokie Mazowieckie
Wysłany: Wto Lut 26, 2008 10:39
Kombinacja może nie duża, ale przynajmniej jedna jest... Łapa od sprzęgła(dokładnie mocowanie sworznia od wysprzęglika) w 400 jest inna niż w 600... Gdy skrzynia jest na wierzchu to już niby nie problem, ale różnica jest...
skrzynia kupiona dziś sprawdzę w praktyce jak to wygląda na pierwszy rzut oka różnica tylko w łapie wysprzęglika (do przełożenia mam nadzieję) wcześniej oglądałem dwie skrzynie ale były od 200 i 45 mimo że młodsze nie miały hydraulicznego wysprzeglika i możliwości przełożenia ze starej skrzyni
były od 200 i 45 mimo że młodsze nie miały hydraulicznego wysprzeglika i możliwości przełożenia ze starej skrzyni
napewno daloby sie przemontowac, trzeba bylo tylko ddokladnie sie przyjrzec
ZTCP to Tomi_114 kiedys to przerabial.
zreszta w R45 sprzeglo tez jest hydrauliczne :COOL:
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
No i sprawdzone w praktyce pasuje bez problemów do przekładki ze starej tylko łapa wysprzęglika i łapa mocowania skrzyni po założeniu nowej auto jeździ jak marzenie dodatkowo wymieniłem jeszcze turbinę też wymontowaną z 420 bo moja już mocno podciekała a trafiła się w super stanie i w super cenie w komplecie ze skrzynią
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum