Forum Klubu ROVERki.pl :: [R214si 1.4 103KM '97] lekkie podrasowanie?!?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R214si 1.4 103KM '97] lekkie podrasowanie?!?
Autor Wiadomość
dubza 



Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 23
Skąd: Poznań



Wysłany: Czw Mar 20, 2008 09:39   [R214si 1.4 103KM '97] lekkie podrasowanie?!?

Jaki jest Waszym zdaniem najlepszy, najprostszy i najtańszy sposób na dodanie ok. 15-20KM?
Najlepiej żeby nie miało to dużego wpływu na spalanie.

Czekam na Wasze opinie.
Pozdrawiam
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Mar 20, 2008 09:39   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Czw Mar 20, 2008 11:01   

wymiana silnika na 1,6 :] mozesz tez pogrzebać z wymianą wałków rozrządu, dolotem, wydechem i strojeniem. Kolega kolin robił u siebie takie modyfikacje.
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Czw Mar 20, 2008 17:16   

wkladka K&N, swiece NGK V-line, tlumik przelotowy w miejsce katalizatora i tlumika srodkowego, Ostatni tlumik sportowy.

Max 10KM :)

Walki, obrobka glowicy GT, dolot, wylot, strojenie ~6tys zl - ewekt 130-140KM
_________________
Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Czw Mar 20, 2008 20:03   

chyba najlepszy sposób to wstawić cycykator do nabulgotnicy...
- zwiększenie momentu obrotowego
- zwiększenie prędkości maksymalnej
- lepsza dynamika auta, szybsze wyprzedzanie, dłuższe biegi
- przyrost mocy aż do 30% nie uszkadzając przy tym w żaden sposób silnika

było już coś na ten temat: http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=24034
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Sachar 



Pomógł: 10 razy
Dołączył: 15 Lis 2006
Posty: 309
Skąd: Warszawa



Wysłany: Czw Mar 20, 2008 22:17   

michone napisał/a:
wkladka K&N, swiece NGK V-line, tlumik przelotowy w miejsce katalizatora i tlumika srodkowego, Ostatni tlumik sportowy.

Max 10KM :)


To bardzo max :) Ja bym obstawiał max 5 KM
 
 
dubza 



Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 23
Skąd: Poznań



Wysłany: Pią Mar 21, 2008 10:09   

michone napisał/a:
wkladka K&N, swiece NGK V-line, tlumik przelotowy w miejsce katalizatora i tlumika srodkowego, Ostatni tlumik sportowy.

Max 10KM :)

Walki, obrobka glowicy GT, dolot, wylot, strojenie ~6tys zl - ewekt 130-140KM


Chyba skorzystam z pierwszej opcji - druga zdecydowanie za droga :beczy:

Macie jakieś inne propozycje?
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Pią Mar 21, 2008 10:28   

dubza napisał/a:
Macie jakieś inne propozycje?


Wywalić wszystko z samochodu, tylne siedzenia, tapicerki, głośniki, wygłuszenia itd.
Najtańszy sposób :wink:

Teoretycznie osiągi lepsze a spalanie mniejsze
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
ploomy 




Pomógł: 16 razy
Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 157
Skąd: Legionowo



Wysłany: Pią Mar 21, 2008 13:03   

No i zacząć się odchudzać :lol:
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pią Mar 21, 2008 13:25   

W Święta chyba sam w to nie wierzysz :rotfl:
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Pią Mar 21, 2008 13:42   

dobryziom napisał/a:
W Święta chyba sam w to nie wierzysz


W Święta się cuda dzieją :mrgreen:
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
kamil_luczak 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 567
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pią Mar 21, 2008 22:08   

Ja przed kazda jazda sram i sikam, ale ze moim powaznym zainteresowaniem jest silownia, wiec raczej marny spadek masy mnie czeka, bo idzie to w druga strone :P Zawsze mozesz zrobic sportowy wydech, koszt jakis 3tys zl plus dolot da napewno dobre 10KM. Tylko nie tnij maski tak jak ja :P Aha i pamietaj ze filtr stozkowy musi miec doplyw zimnego pow, bo jesli bedzie w niego lecialo cieple z silnika to jeszcze pogorszy osiagi.
 
 
 
MarioNH 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 193
Skąd: Kraków/Chicago



Wysłany: Sob Mar 22, 2008 06:56   

Kamil Luczak napisał/a:
Zawsze mozesz zrobic sportowy wydech, koszt jakis 3tys zl
wow a niby z czego ten wydech mialby byc ze az tyle kasy naliczyles :shock: :???:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Sob Mar 22, 2008 07:44   

MarioNH napisał/a:
Kamil Luczak napisał/a:
Zawsze mozesz zrobic sportowy wydech, koszt jakis 3tys zl

wow a niby z czego ten wydech mialby byc ze az tyle kasy naliczyles


Zapewne z kwasówki na zamówienie :mrgreen:
Ale dźwięk - bezcenny.
Kolega ma taki w Skodzie Felicji - po poważnych modyfikacjach silnika i brzmi jak WRC
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
kamil_luczak 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 567
Skąd: Warszawa



Wysłany: Sob Mar 22, 2008 09:53   

Dokladnie z kwasowki, owszem moze byc ze zwyklego stopu stali, ale pytanie kiedy taki skoroduje i sie rozkaszani.
 
 
 
MarioNH 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 193
Skąd: Kraków/Chicago



Wysłany: Sob Mar 22, 2008 18:11   

Ja mam z kwasowki i wyszlo mnie to 700 zl bez kolektora (500zl) to mamy 1200zl a gdzie jeszcze te 1800zl :roll: No chyba ze ktos zamawia u renomowanej firmy to i z 3000zl moze wyjsc :cool:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Sob Mar 22, 2008 20:00   

Mojemu koledze wyszło prawie 3000zł ale cały wydech był robiony pod konktetną moc silnika (podobno), cały tuning robił u Goduli a co do wydechu to nie wiem czy u niego.
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sob Mar 22, 2008 23:26   

zawsze sie robi pod konkretna moc... do R200 kompletny wydech w np. el tecu kosztuje 1800zł
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
maciekwawa 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Paź 2007
Posty: 527
Skąd: Warszawa



Wysłany: Nie Mar 23, 2008 00:18   

dobryziom napisał/a:
zawsze sie robi pod konkretna moc... do R200 kompletny wydech w np. el tecu kosztuje 1800zł


hehe chyba Ciebie tyle kosztuje mi powiedział 1300zł. 1500zł z zamontowaniem mojego kolektora.

Ja będe robić niedługo u Tomali wydech w Warszawie cały kompletnmy wydech z montazem kolektora(mojego) 800-1000zł. wiec mnie wyniesie cały układ wydechowy jakieś 1300-1500zł z kolektorem.
_________________
Mój roverek: http://www.polskajazda.pl...Rover/200/24233
ZAPRASZAM! WWW.GAMP-PAINTBALL.PL
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Nie Mar 23, 2008 10:47   

1800zł to są dane ze strony bo ja w el tecu nic nie robie i tak dla mnie taka cena to zdzierstwo... kolo 1300zł to uczciwa cena (zależy jeszcze jakie tłumiki dostajesz) bo tu bywa różnie z jakością...
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
maciekwawa 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Paź 2007
Posty: 527
Skąd: Warszawa



Wysłany: Nie Mar 23, 2008 12:54   

dobryziom napisał/a:
1800zł to są dane ze strony bo ja w el tecu nic nie robie i tak dla mnie taka cena to zdzierstwo... kolo 1300zł to uczciwa cena (zależy jeszcze jakie tłumiki dostajesz) bo tu bywa różnie z jakością...


Tomalla robi wydechy calej grupie suzuki swift i wielu innym bylem ostatnio u niego to widzialem tam 200 sx, wydechy sam robi od podstaw:)

[ Dodano: Nie Mar 23, 2008 12:57 ]
Moje plany co do mocy:
-wałek pipercamsa
-koło rozrządu pipercamsa
-zrobić głowice w kreatorze mocy
-wydech i kolektor u Tomali
-dolot pipercrossa
-przepustnica od zr
-smt6 badz inne ustrojstwo:)

nie mam pomysłów co mozna jeszcze ogarnąć w nim:)
_________________
Mój roverek: http://www.polskajazda.pl...Rover/200/24233
ZAPRASZAM! WWW.GAMP-PAINTBALL.PL
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R214si 1.4 103KM '97] vs. [MAZDA MX-3 1.6 90KM '94]
dubza Tuning mechaniczny 65 Sro Lip 09, 2008 22:11
dobryziom
Brak nowych postów [R414] podrasowanie silnika
skorpio118 Tuning mechaniczny 22 Pią Mar 05, 2010 18:51
kolin
Brak nowych postów 1.4 16V 103km seria czy cos wiecej?
konr92 Tuning mechaniczny 68 Pią Lip 01, 2011 17:20
radomraptile
Brak nowych postów [r400 1.4 103km] remapowanie mozliwe?
rafalskorupski Tuning mechaniczny 4 Pon Wrz 08, 2008 09:34
piter34
Brak nowych postów [R25 1.4 16V 103KM] Montaż turbosprężarki pytanie
distore Tuning mechaniczny 45 Sro Lip 03, 2013 09:42
Markzo



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink