witam. od kilku dni w moim roverku214i. na zimnym silniku zapala mi się kontrolka ładowania,gdy sie zagrzeje jest wszystko ok,ale teraz to i na ciepłym sie pali,jak go zakręce powyżej 4tyś/obr/min to gaśnie.proszę o rade. przebieg 120tyś. czyżby to się wiązało z wymianą alternatora...?
SPAMU¦
Wysłany: Czw Kwi 24, 2008 13:48 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
mam podobny problem. Czasami zaświeca mi sie kontrolka ładowania a czasami gaśnie. Wcześniej miałem problem z paskiem wielorowkowym strasznie piszczał, trochę go bardziej naciągłem i było ok. Rozebrałem też alternator na częsci pierwsze bo myślałem ze łożysko do wymiany ale jeszcze w miarę chodzi.Jutro rozkręcam go jeszcze raz może coś nie dokręciłem.
Jakie łożyska są w alternatorze (czy obydwa są takie same - na jednym było oznaczenia 6002)
Czy może sie pasek ślizgać nie wydając przy tym dźwięków???
nie wiem jak jest w 25 ale w kanciaku jest tak
Igiełkowe zakryte z zewnętrznej strony. Oznaczenia : USA INA BCH 06604 Średnica zew. ok 23,9 mm Średnica otworu na lożysko w tylnej obudowie ok 23,7 mm Średnica wew. ok 17mm Średnica wałka alternatora ok 17 mm
Łozysko od strony koła pasowego w alternatorze Magneti Marelli z Rovera 214 Si Oznaczenia ENGLAND NSK 366 6203DU Średnica zew. 40mm Średnica wew. 17mm Grubość 12mm Obustronnie kryte
fotki z mojej galerii
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
Dzięki,
Jak tylko znajdę trochę czasu spróbuje wymienić łożyska.
A ładownie samo mi sie naprawiło. Dziwne, na wszelki wypadek zakupie już te szczotki
Coś czuje że sie zepsuje w najmniej oczekiwanym czasie.
Pozdrawiam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum