Forum Klubu ROVERki.pl :: [R45] Maksymalne obroty silnika.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R45] Maksymalne obroty silnika.
Autor Wiadomość
kc604
[Usunięty]






Wysłany: Czw Lip 24, 2008 16:12   [R45] Maksymalne obroty silnika.
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie

Witam serdecznie.
Proszę o odpowiedź na nurtujące mnie pytanie:
- Jakie są maksymalne obroty tego silnika ?
Zapytowywuję ponieważ na jednym z tematów tego forum ktoś się pytał o odcięcie zapłonu przy ok. 4700 obr./min. Z odpowiedzi wynikało, że jest problem z przepływomierzem powietrza. W moim przypadku ciut ponad 4k obr/min i nic więcej. Niezależnie czy z podłączoną "przepływką" czy nie. Bez tak jakby lepiej się zbierał w moim subiektywnym odczuciu. Z góry dziękuję za pomoc.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Sty 18, 2011 20:53, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Lip 24, 2008 16:12   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Czw Lip 24, 2008 16:48   

Powinien kręcić do ok 4900 - 5000 obr.
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Czw Lip 24, 2008 16:55   

Może po prostu zaczyna Ci padać przepływka.
 
 
 
Dolt 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 74
Skąd: Warmia i Mazury



Wysłany: Czw Lip 24, 2008 18:34   

Tematów na ten problem było bardzo dużo ale jeszcze nikt się z tym nie uporał albo nie napisał.
Sam się z tym męczę i podmienianie przepływomierzy na zamienniki i używane oryginały nic nie pomaga :sad:
Także winna leży gdzie indziej, słyszałem że może to być winna pierwszego wtrysku który niby steruje dawką paliwa.
 
 
 
kc604
[Usunięty]






Wysłany: Pią Lip 25, 2008 22:20   

Rowan napisał/a:
Może po prostu zaczyna Ci padać przepływka.


Po przeczytaniu tematów dotyczących tego problemu odłączyłem przepływkę i tak jakby silnik lepiej wchodził na obroty. Ale graniczną dla niego wartością przy odłączonej przepływce i tak jest ok. 4000.

Dziękuję za zainteresowanie.

W innym poście zadałem pytanie odnośnie głośnej pracy silnika po wymianie rozrządu. Czy może to (tzn. max. obroty i głośna praca, klekot silnika) być spowodowane złym ustawieniem paska na pompie wtryskowej?
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Sob Lip 26, 2008 06:37   

No tak, bo przy odpiętej jest niższy margines kręcenia. Jeśli jest podpięta i w 100% sprawna, to powinno być tak jak podaje fabryka, że kręci do...
 
 
 
Ml777 



Dołączył: 17 Maj 2008
Posty: 30
Skąd: Prudnik



Wysłany: Sob Lip 26, 2008 13:50   

Mi na 3 biegu cisnąc do opru zaczął odcinać przy 4900 obrotów
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R45] obroty silnika
bogdan1982 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Pią Kwi 05, 2013 17:06
kruszan
Brak nowych postów [R400] Obroty silnika
ericson Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 7 Wto Gru 09, 2008 00:04
truten23
Brak nowych postów [MG ZS] Wieszające się obroty silnika
Armandoo Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Wto Sty 01, 2013 18:55
Armandoo
Brak nowych postów [R45] Niskie obroty silnika
sebaaa Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Czw Lis 05, 2015 20:35
sebaaa
Brak nowych postów [R45 2.0 iTD] Prawidłowe obroty silnika
pcheos Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Czw Kwi 22, 2010 11:13
Martinez



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink