Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Spadek mocy
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Spadek mocy

Przeplywka a moze cos innego?
Autor Wiadomość
plombos 



Dołączył: 11 Paź 2007
Posty: 44



Wysłany: Pon Lis 10, 2008 23:16   [R75] Spadek mocy
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000

Witam!
Po kilku dniach postoju w mglista wilgotna pogode wsiadlem do swojego Roverka
i stwierdzilem ze jakby ubylo mu mocy.
Wrazenie jest troche takie jakbym jechal na zaciagnietym hamulcu, samochod przyspiesza ale duzo gorzej.
Na obrotach jalowych wkreca sie na 3000rpm ale mulowato.
Wydaje mi sie rowniez ze teraz silnik pracuje na nizszych obrotach przy danej predkosci niz to bylo wczesniej, tzn. przy 60km/h na IV biegu jest 1600rpm, przy 80 tez na IV 1800rpm, gdy zmienie na V to mam 1400 i praktycznie nie da sie jechac na V przy takiej predkosci.

Kiedys podobne zamulenie przytrafilo mi sie w benzyniaku ale wtedy byl to padniety katalizator.
Czekam na Wasze rady i pomoc, mile widziane rowniez rekomendacje warsztatow w Tarnowie lub najblizszej okolicy gdzie moglbym z czystym sumieniem oddac swojego Roverka.

pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Nie Gru 12, 2010 16:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Lis 10, 2008 23:16   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
baki-79 




Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 74
Skąd: KARGOWA



Wysłany: Wto Lis 11, 2008 11:01   

a moze masz zafajdane wtryski i tak sie dzieje.ja mialem podobny problem i mialem do wyboru kupic preparat o nazwie STP do disela,albo zatankowac paliwo typu verva,dynamic,v-power w zaleznosci od stacji.wybralem paliwo,zatankowalem caly zbiornik,to mi poprawilo moc,dynamiko,mniej spalil, no i co najwazniejsze przeczyscilo wtryski..sprobowac nie zaszkodzi.pozdrawiam
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Wto Lis 11, 2008 11:03   

plombos, sprawdź czy Ci czasem nie spadł wąż od turbo z EGR'a. Albo wężyk podciśnieniowy się przetarł.
 
 
 
kede7 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 24
Skąd: Racibórz



Wysłany: Wto Lis 11, 2008 16:59   

Sprawdź przepływomierz powietrza
 
 
Dam-Kam 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 1182
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Wto Lis 11, 2008 17:28   

Po piewsze odepnij przepływomierz i sprawdz jak bedzie chodził. Jak dużo lepiej to masz winnego. Sprawdz to o czym pisze Rowan. Jak nie spadł to ściagnij wężyk od posciśnienia na ERG (taki cienki wchodzący od strony chłodnicy) i sprawdz czy jest różnica. Sprawdz także czy chodzi cięgno przy turbinie bo po paru dniach postoju w wilgotne dnie togło przyrdzewieć i zaciąć sie. Wtryski raczej nie padają z dnia na dzień wiec raczej odpadają ale przyczyścić je dodatkiem do paliwa jak najbardziej można :)
 
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Wto Lis 11, 2008 18:31   

Dam-Kam, w którym miejscu jest to cięgno? Jak się do niego dobrać? Nie moge go za nic znaleźć.
 
 
 
Dam-Kam 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 1182
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Wto Lis 11, 2008 19:00   

przy turbine. Jest taki grzybek i z niego idzie właśnie to cięgno.

Pozwolę sobie użyć zdjęcia z Allegro użytkownika HRAUTOMOBIL (z góry przepraszam i dziekuje:) )
To jest turbina:


A to jest "grzybek" i ciegno

 
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Wto Lis 11, 2008 19:15   

Dam-Kam, czyli jedynie od dołu tam dojdę?
 
 
 
Dam-Kam 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 1182
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Wto Lis 11, 2008 19:21   

Rowan, chyba chcesz mi zagiąć :P Wiec Ci sie udało ;) nie wiem, prawdopodobnie tak, od dołu powienieneś to widzieć. Ja to widziałem jak miałem turbine w rękach i tyle :)
 
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Wto Lis 11, 2008 20:05   

Dam-Kam, byłem właśnie w kanale, ale nie chciało mi się osłony ściągać...
Przy okazji tam zajrzę.

[ Dodano: Wto Lis 11, 2008 20:07 ]
No dobra żart, jakiś czas temu oglądalem to, ale nie wiedziałem, która ośka i nic nie ruszałem, teraz tak przy okazji pytam, ale fajnie jest zadawać laickie pytania, a inni się męczą aby na nie odpowiedzieć :wink: :mrgreen:
 
 
 
Dam-Kam 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 1182
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Wto Lis 11, 2008 21:22   

oj zły Rowan, zły... :razz:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Spadek mocy
mignone Rover serii 75, MG ZT 7 Sob Lis 24, 2007 19:03
mignone
Brak nowych postów [R75] Drastyczny spadek mocy
dukat11 Rover serii 75, MG ZT 6 Wto Sty 20, 2009 20:43
Rowan
Brak nowych postów [R75] Spadek mocy, czarny dym
PiotrasM Rover serii 75, MG ZT 4 Czw Gru 29, 2011 22:01
jesse
Brak nowych postów [R75] Spadek mocy, uszczelka?
PMSKA Rover serii 75, MG ZT 1 Pią Cze 15, 2018 16:18
dzelo23
Brak nowych postów [R75] Spadek mocy, EGR, przepływomierz
nixon75 Rover serii 75, MG ZT 90 Pią Wrz 24, 2010 12:01
kacper



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink