Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Witam!
Po kilku dniach postoju w mglista wilgotna pogode wsiadlem do swojego Roverka
i stwierdzilem ze jakby ubylo mu mocy.
Wrazenie jest troche takie jakbym jechal na zaciagnietym hamulcu, samochod przyspiesza ale duzo gorzej.
Na obrotach jalowych wkreca sie na 3000rpm ale mulowato.
Wydaje mi sie rowniez ze teraz silnik pracuje na nizszych obrotach przy danej predkosci niz to bylo wczesniej, tzn. przy 60km/h na IV biegu jest 1600rpm, przy 80 tez na IV 1800rpm, gdy zmienie na V to mam 1400 i praktycznie nie da sie jechac na V przy takiej predkosci.
Kiedys podobne zamulenie przytrafilo mi sie w benzyniaku ale wtedy byl to padniety katalizator.
Czekam na Wasze rady i pomoc, mile widziane rowniez rekomendacje warsztatow w Tarnowie lub najblizszej okolicy gdzie moglbym z czystym sumieniem oddac swojego Roverka.
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Nie Gru 12, 2010 16:31, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pon Lis 10, 2008 23:16 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
a moze masz zafajdane wtryski i tak sie dzieje.ja mialem podobny problem i mialem do wyboru kupic preparat o nazwie STP do disela,albo zatankowac paliwo typu verva,dynamic,v-power w zaleznosci od stacji.wybralem paliwo,zatankowalem caly zbiornik,to mi poprawilo moc,dynamiko,mniej spalil, no i co najwazniejsze przeczyscilo wtryski..sprobowac nie zaszkodzi.pozdrawiam
Pomógł: 38 razy Dołączył: 26 Lut 2007 Posty: 1182 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Wto Lis 11, 2008 17:28
Po piewsze odepnij przepływomierz i sprawdz jak bedzie chodził. Jak dużo lepiej to masz winnego. Sprawdz to o czym pisze Rowan. Jak nie spadł to ściagnij wężyk od posciśnienia na ERG (taki cienki wchodzący od strony chłodnicy) i sprawdz czy jest różnica. Sprawdz także czy chodzi cięgno przy turbinie bo po paru dniach postoju w wilgotne dnie togło przyrdzewieć i zaciąć sie. Wtryski raczej nie padają z dnia na dzień wiec raczej odpadają ale przyczyścić je dodatkiem do paliwa jak najbardziej można
Pomógł: 38 razy Dołączył: 26 Lut 2007 Posty: 1182 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Wto Lis 11, 2008 19:21
Rowan, chyba chcesz mi zagiąć Wiec Ci sie udało nie wiem, prawdopodobnie tak, od dołu powienieneś to widzieć. Ja to widziałem jak miałem turbine w rękach i tyle
Pomógł: 166 razy Dołączył: 27 Mar 2007 Posty: 2965 Skąd: Sędziszów
Wysłany: Wto Lis 11, 2008 20:05
Dam-Kam, byłem właśnie w kanale, ale nie chciało mi się osłony ściągać...
Przy okazji tam zajrzę.
[ Dodano: Wto Lis 11, 2008 20:07 ]
No dobra żart, jakiś czas temu oglądalem to, ale nie wiedziałem, która ośka i nic nie ruszałem, teraz tak przy okazji pytam, ale fajnie jest zadawać laickie pytania, a inni się męczą aby na nie odpowiedzieć
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum