Zauważyłem, że tak naprawdę na gazie mam problem z osiąnięciem obrotów na poziomie 4000, a powyżej to już wogóle nierealne .
Wczoraj byłem też nim w trasie - około 400 km - podróż bardzo spokojna, tzn. 90-110 km/h (teściowa na pokładzie) i spalanie mi wyszło 9 litrów na 100 km. Czy to normalne?
Poza tym w dokumentach od gazu mam takie info:
Reduktor: TECNO-G
Elektrozawór: BRC
Wielozawór: BRC 180/30
Obudowa wielozaworu: STAKO
Wlew gazu: BRC
Zbiornik: STAKO
Inne: LAMBDA GAZ BIZET
Która to generacja LPG?
SPAMU¦
Wysłany: Czw Sie 21, 2008 23:02 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Objawy jak przy koncowce gazu w zbiorniku czyli za malym cisnieniu.Prawdopodobnie
gpredki napisał/a:
reduktopr sie konczy
Moglo sie jeszcze gdzies zapchac.Zakrec zaworek na butli i odkrec filterek gazu pod maska,wsadz nowy i zobacz wtedy.Nie masz cisnienia w ukladzie i tyle.
_________________ Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
Reduktor powinien być ok, bo był regenerowany zaraz po zakupie autka.
Sprawdzę jeszcze pozostałe elementy.
Niekoniecznie, mi reduktor tartarini w lanosie po regeneracji szybko padł (może z 10-15tys.), mimo że sam robiłem, dokładnie i porządnie wyczyściłem i poskładałem a gumki były oryginalne producenta
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum