Forum Klubu ROVERki.pl :: [Silniki K-Series] Kolejny fotoporadnik wymiany uszczelki
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Paul
Pią Lis 19, 2010 23:05
[Silniki K-Series] Kolejny fotoporadnik wymiany uszczelki
Autor Wiadomość
storm 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 141
Skąd: Tarnów



Wysłany: Czw Wrz 11, 2008 10:25   [Silniki K-Series] Kolejny fotoporadnik wymiany uszczelki

Przegladając angielskie forum natknąłem się na fotoporadnik wymiany uszczelki głowicy moż esię przyda ;-)

http://forums.mg-rover.org/showthread.php?t=180729
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Wrz 11, 2008 10:25   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
PTE 




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 1429
Skąd: Gdańsk

Rover 25

Wysłany: Czw Wrz 11, 2008 14:29   

Ciekawa uwaga o planowaniu głowicy:

Don't listen to the nonsense of Get the head skimmed... If it aint warped.. DONT SKIM!! It removes the heat resistant surface and increases compression. And is just a waste of money! If it is warped though, you will need a skim. Don't bother taking it to a garage.. go straight to a machine shop who will do it for you. A lot cheaper and only what a garage does!
_________________
Rover 25 1.4 1999/2001r. midnight blue 1.06.2006 - 7.05.2012
 
 
storm 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 141
Skąd: Tarnów



Wysłany: Czw Wrz 11, 2008 14:51   

też zwróciłem na to uwagę ..
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10933
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Czw Wrz 18, 2008 01:32   

cóż.. chyba każdy zakład wyposażony w szlifierkę do płaszczyzn wykona planowanie głowicy dużo taniej niż "warsztat mechaniki pojazdowej"...
z warsztatami to jest tak, że oni czasem nie mają warunków do tego, żeby wykonać takie planowanie na niewielką głębokość (a zalecane tutaj jest max 0,2 mm !! ) jestem pewny, że szlifierz u nas na hali (gość jest niesamowity) dałby radę zabielić nawet na 5-6 mikrometrów na swojej maszynie i tak to chyba powinno wyglądać :cool:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
xROnx 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 09 Lip 2007
Posty: 1614
Skąd: Grunberg

MG ZT

Wysłany: Czw Wrz 18, 2008 05:51   

o fajnie sa sa fotki. teraz juz wiem jak wyglada HGF :)
 
 
greg_szczytno 




Pomógł: 15 razy
Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 277
Skąd: Szczytno

Rover 400

Wysłany: Czw Wrz 18, 2008 21:13   

Hmm ja mam narazie taki bałagan tylko w zbiorniczku ale pewnie w niedługiej przyszłości silniczek puści - kolorek ten sam. Cześci już zamówione jak będę robił postaram się zrobić coś takiego po polsku :)
_________________
Pozdrawiam
Szczytno warmia - mazury
 
 
 
Senn 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 663
Skąd: Warszawa - Falenica

Rover 800

Wysłany: Czw Wrz 18, 2008 21:22   

PTE napisał/a:

Don't listen to the nonsense of Get the head skimmed... If it aint warped.. DONT SKIM!! It removes the heat resistant surface and increases compression. And is just a waste of money! If it is warped though, you will need a skim. Don't bother taking it to a garage.. go straight to a machine shop who will do it for you. A lot cheaper and only what a garage does!


Nowiny to kolo nie powiedzial. Wiadomo ze jesli glowica jest nie odksztalcona to nie trzeba planowac. Tylko najczesciej sa wzery i to glownie jest powodem planowania glowicy. Poza tym nic nie wspomina o pomiarze twardosci co jest wyznacznikiem przydatnosci glowicy do kolejnego uzytku. Niestety w Polsce wogole nie bierze sie tego pod uwage. Co do jakiejs odpornej na temp. powierzchni to pierwsze slysze i po kilku latach przegladania roznych forow mysle ze to jakas fantazja autora postu.
_________________
Above all, it's a Rover
Rover 820Si 96' & FSO 1500C 83' & MG ZS180 05' & Renault Espace IV 09'
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [silniki K] Fotoporadnik - wymiana uszczelki pod głowicą
PTE Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 7 Pon Mar 02, 2009 14:58
blackbetty
Brak nowych postów [All] Silniki K-Series wymiana rozrządu
SyntaX Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 15 Wto Lut 03, 2009 22:33
truten23
Brak nowych postów [Silniki serii K] Filmik dokumentalny o K-Series
po angielsku + tłumaczenie
mpg Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 13 Sob Kwi 04, 2009 14:58
SeniorA
Brak nowych postów [L-series] Wymiana uszczelki pompy oleju a demontaż miski ol
mustek3 Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 4 Wto Mar 21, 2017 10:26
mustek3
Brak nowych postów [Seria K] Instruktaż wymiany uszczelki głowicy
przemek_w Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 14 Pon Kwi 07, 2008 13:37
przemek_w



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink