Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie
witam wszystkich.
mam problem z moim autem, i mam nadzieje ze bedziecie mi w stanie mi pomoc.
Problem pojawil sie jakies 5 miesiecy temu.a wyglada to tak.
w czasie odpalania obrotomierz wskakuje mi na obroty 1400 po jakies 1s spadaja mi do ok.500/600 obr.min i po 1s. znowu wchodza na 1400 i az do czasu jak sie nagrzeje silnik spadaja powoli do ok.800 obr.bywalo ze wczasie jak spadly obr. do 500 to wydobywal sie dziwne bzyczenie jakby pompa paliwowa dobijala paliwo i potrafil silnik zgasnac.ale jak jest nagrzany silnik to takich problemow nie ma.najgorzej rano.
dodam ze wyczyscilem przepustnice.
-wymienilem swiece
-wymienilem przewody
-wymienilem zawor IAC
-zawor termiczny szybkich obrotow jalowych
nowy akumulator
iii cooo ii nic nadal to samo no moze troszke lepiej bo silnik juz nie gasnie.
prosze o jakies doradztwo co jeszcze srawdzic.
pozdrawiam.
maciej: zrobiłem mały retusz tematu
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sro Sty 26, 2011 15:04, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Sro Sty 16, 2008 18:38 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Skoro to wymieniłeś... to brakuje mi konceptu...
Płyn chłodniczy jest? (ogrzewa przepustnicę i zawór termiczny)
Czujnik temperatury sprawny?
Lambda sprawna?
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
plyn chlodniczy oczywiscie jest ale kolego mnie zaskoczyles tym
(ogrzewa przepustnicę i zawór termiczny)
nie rozumiem??
aa gdzie sie znajduje czujnik temperatury??
Wysłany: Nie Sty 20, 2008 18:27 [R620 SI 131 KM] wachlowanie obrotów
MAM pewien problem ze swoim rowerkiem
chodzi mi dokladnie o wachlowanie obrotami.
skacza jak chca. raz 1200 obr, innym razem 1400 a innym 800obr/min
i teraz pytanie czy wina skokow obrotow moga byc: silniczek krokowy, czy uszkodzona (peknieta,zasniedziala kopulka)
jezeli silniczek krokowy to gdzie sie znajduje w tym aucie ten silniczek??
prasze modre glowy o podpowiadanie
Ostatnio zmieniony przez Brt Nie Sty 20, 2008 19:00, w całości zmieniany 1 raz
Blondas369 [Usunięty]
Wysłany: Pon Sty 21, 2008 11:43
Dołączam sie do prosby kolegi tez mam taki problem wiec prosimy o pomoc
Blondas369 [Usunięty]
Wysłany: Pon Sty 21, 2008 11:46
moze powiedziec gdzie w 620si znajduje sie silniczek krokowy??
Gdybyś trochę poszukał to byś znalazł kilka wątków opisujących co trzeba sprawdzać i gdzie to jest.
Podstawowe problemy wiążą się z silniczkiem krokowym, przewodami podciśnienia w okolicach przepustnicy i zanieczyszczeniem przepustnicy, czasem przyczyną bywa też zawór termiczny jałowych obrotów lub trzeba wyregulować luz zaworów.
Jeśli chcesz manual do tego silnika po polsku, to polecam http://hondaaccord.strefa.pl - znajdziesz tam polski manual serwisowy do Accord'a CC7 93-95 z tym samym silnikiem.
Sam obecnie z walczę z falującymi obrotami w czasie nagrzewania, więc autorytetem nie jestem, ale jak znajdę przyczynę to się pochwalę.
A przy okazji zrobiłeś bardzo brzydką rzecz - założyłeś drugi wątek praktycznie na ten sam temat i to że nie ma odpowiedzi po jednym dniu znaczy, że nikomu nie chce się odpowiadać po raz kolejny na podobne pytanie, do tego które sam zadałeś w wątku sprzed 5 dni.
W tamtym wątku piter34 wkleił Ci nawet zdjęcie z zaznaczonym silniczkiem krokowym, więc nie dziw się tak i nie narzekaj, że w tym wątku nikt Ci już nie chce pomóc.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
W tamtym wątku piter34 wkleił Ci nawet zdjęcie z zaznaczonym silniczkiem krokowym, więc nie dziw się tak i nie narzekaj, że w tym wątku nikt Ci już nie chce pomóc.
Scaliłem wątki, a dyskusję o brzydocie silnika F20Z1 przeniosłem do hydeparku.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Ja mam dokładnie takie same objawy. Byłem juz niewiadomo u ilu bardzo dobrych mechaników. Żaden nic nie potrafił nic poradzić (włącznie z Gawinem). Wszyscy mi powiedzieli ze krokowiec, przepływomierz, kable, elektryka są ok. Gawin regulował mi zawory, cudował kombinował i nic....
Najbardziej mnie martwi inna sprawa, przed tą usterką auto paliło 2l mniej paliwa w cyklu miejskim(kiedyś zamykałem się w 10-11/100 teraz jest 12-13/100, natomiast zużycie na trasie jest bez zmian. Poza tym autko sprawuje sie bdb. Co to jest nie mam pojęcia.
Kruchy miał podobny problem, ale potem strzeliła mu głowica, więc go nie rozwiązał...
Czekam na info od Mariusza, czy coś wymyślili.
Jeśli nie, to jeszcze będę próbował zaatakować serwis Hondy, który mam nie daleko.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Tak dla uzupełnienia - wymieniałem uszczelkę pod głowicą przed wakacjami i przy tym było lekkie planowanie głowicy. Stwierdzili ze głowica jest w idealnym stanie.
Cała operacja nie miała żadnego wpływu na tą usterkę. Dalej jest tak samo. Ja podejrzewał bym jakiś osprzęt silnika... ale co???
Jak odpalam auto to czasami słysze takie bzyczenie ale jakiś mechanik mi mówiłe ze to pompa(?) ABS przygotowuje sie do pracy. Te bzyczenie trwa z 2 sekundy. A czasami wogóle nie ma (a może nie zwracam na to uwagi).
Jak odpalam auto to czasami słysze takie bzyczenie ale jakiś mechanik mi mówiłe ze to pompa(?) ABS przygotowuje sie do pracy. Te bzyczenie trwa z 2 sekundy.
To jest ok, a nie ma dzwięku, jeśli nadal jest ciśnienie w układzie.
_Mucha_ napisał/a:
Tak dla uzupełnienia - wymieniałem uszczelkę pod głowicą przed wakacjami i przy tym było lekkie planowanie głowicy. Stwierdzili ze głowica jest w idealnym stanie.
Cała operacja nie miała żadnego wpływu na tą usterkę. Dalej jest tak samo. Ja podejrzewał bym jakiś osprzęt silnika... ale co???
To nie ma związku.
Jedyne co i przychodzi jeszcze do głowy, to pęknięcie kolektora lub obudowy przepustnicy, ale jeszcze nikt u mnie nic takiego nie znalazł...
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum