Wysłany: Wto Sie 12, 2008 13:34 [R620] Auto zdechło w trasie
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie
Witam mam taki problem wczoraj auto na trasie zaczoło sie dlawic az wkoncu zgasło i koniec jazdy ...... Laweta i juz auto pod domem zrobiłem samo diagnostyke i wyszły mi 3 błędy.
28.Przepływomierz powietrza (MAF) – wysokie napięcie
31.Czujnik położenia wału (CKP) – brak sygnału
82.Czujnik podniesienia igły wtryskiwacza – uszkodzenie
i co Teraz dalej? ktos wymieniał juz te czujniki ? Prosze o pomoc
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Czw Sty 27, 2011 14:16, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Wto Sie 12, 2008 13:34 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
spokojnie z tymi czukjnikami. Najpierw eklektryka przysilnikowa i jak sTERYD napisał zacznij od przeglądnięcia wiazek kabli przy pompie wtryskowej. A później przewód do CKP. Na 95% to wina kostek i przewodów a nie czujników. Przepływka to drobiazg i napewno zgaśniecie silnika to nie jej wina.
jest cały ,poruszany ITP. zastnawiam sie czy go wykrecic czujnik i na nowo wkręcic.
3h? to ja nie wiem czy kaze przewody mam rozporówac z zabezpieczenia? jeszcze pojde patrzec ale wszsytko wyglada cacy ....
Pomógł: 11 razy Dołączył: 18 Mar 2008 Posty: 274 Skąd: Toruń
Wysłany: Sro Sie 13, 2008 11:01
NEOSSS napisał/a:
Largo, WIĄZKA, WIĄZKA, WIĄZKA I JESZCZE RAZ WIĄZKA!!!
No nie koniecznie, miałem taki sam/podobny przypadek i okazało się, że to nastawnik dawki paliwa (pisałem o tym na forum) dlatego pisałem wcześniej by sprawdził czy pompa daje paliwo na wtryski
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Zaraz ide kostki sprawdzac wiązke itp.... Panowie jeszcze taka prośba czy ktos by mi mógł dac fotke jak wygląda Czujnik podcisnienia igły wtryskwiacza?
no to ja tyle wiem ale jak padnie to co nowy wtrysk trzeba kupic? eh ok mało wazne. Znalazłem urkway kabel od pompy paliwa tzn tak mi sie wydaje jeden jest przykrecany od góry na pompie chyba to jest masa a drugi sobie wisiał i nie za bardzo wiem gdzie był czy poratujecie jakims schematem czy cos?
Mniej wiecej to tak wyglada w rece trzymam urwany ten kabel a on rodziela sie i przychodzi do pompy prawdopodobnie jako masa. Zaznaczyłem czerwona kropką:)
Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Pią Sie 15, 2008 21:33
Zdjęcie trochę nie wyraźne, ale wydaje mi się, że normalnie ten kabelek (czarny) kończy się oczkiem i przykręcony jest do pompy (masa). napisz jak rozwinęła się sytuacja.
Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Pią Sie 15, 2008 22:06
Hmm, teraz nie kojarzę takiego przewodu, ale jutro (jak pogoda i czas pozwolą) zajrzę pod maskę i postaram się sprawdzić. Z tego co pamiętam, wszystkie przewody od pompy (od czarnego pudełeczka z którego wychodzi wiązka) idą do dwóch kostek (wiązki głównej silnika i do pierwszego wtrysku -igła), a tylko jeden (ten czarny z oczkiem) podłączony jest do pompy jako masa (chyba).
z kolejnych oględzin auto kręci i kręci lecz z wydechu nie leci dym wiec prawdopodobnie nie dostaje paliwa:/
prawdopodobnie to ten kabel urwany zanzaczony strzalką
Przy okazji czy kots mi mógłby podeslac działający link do sciagniecia Rave do mojego modelu?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum