Forum Klubu ROVERki.pl :: [r25,tdi, 2.0. 2001r]problem z dodawaniem gazu
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[r25,tdi, 2.0. 2001r]problem z dodawaniem gazu
Autor Wiadomość
koziarzumyslu 



Dołączył: 23 Kwi 2008
Posty: 25
Skąd: lublin



Wysłany: Sob Sty 17, 2009 14:20   [r25,tdi, 2.0. 2001r]problem z dodawaniem gazu

Mieszkam w lublinie . Chcąc pojechać do pracy ( oczywiście nie na zimnym silniku . Ruszyłem i coś jakby zablokowało dodanie gazu , obroty stanęły na 1100 i ani w gore ani w dol . zgasiłem silnik , po ponownym rozruchu zapaliła się kontrolka (check engine). i można było znowu dodawać gaz , ruszyłem i problem powrócił . Miałem pojechać do serwisu ale najbliższy w warszawie a na takich zablokowanych obrotach nie da się jechać. Może ktoś miał podobne problemy i podpowie jak sobie z tym poradzić ? Lub zna przyczynę
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Sty 17, 2009 14:20   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
NEOSSS 




Pomógł: 214 razy
Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 2216
Skąd: Dębe Wielkie/WaWa



Wysłany: Sob Sty 17, 2009 17:16   

koziarzumyslu, Posprawdzaj wiazke i okolice pompy...
 
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Sob Sty 17, 2009 17:31   

nie pompy a, elektroniczny gaz się zacioł na prawej podłużnicy jest montowany tam posprawdzaj okablowanie , często lubi lecieć.
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
NEOSSS 




Pomógł: 214 razy
Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 2216
Skąd: Dębe Wielkie/WaWa



Wysłany: Sob Sty 17, 2009 17:37   

JOWISZ mnie chodzilo o ta wiazke i o dojscie do pompy ale Ty chlopakowi wytlumaczyles jasniej :mrgreen:
 
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Sob Sty 17, 2009 17:39   

pompa jak leci w hu... to auto nie odpali w tych nowszych modelach , a tu przechodzi w tryb dojazdu .
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
sko 



Dołączyła: 18 Sty 2009
Posty: 16
Skąd: Warszawa



Wysłany: Nie Sty 18, 2009 18:45   

Koziarzumyslu! U mnie jest identyczna sytuacja. Zapalila mi sie kontrolka check engine juz 3. raz. Pierwszy-swiecila sie kilka minut, zgasla- mozna bylo jechac dalej ( bylam w trasie po 300 km), potem nastepnego dnia tez zapalila sie kontrolka na 2 minuty( samochod byl zimny, a mrozy sie zaczynaly). I wczoraj 3. raz-po przejechaniu 15 km-zapalila sie i do dzisiaj nie chce zgasnac. Tak samo byly bardzo wysokie obroty, pedal gazu raz reagowal, raz nie. Znalazlam warsztat gdzie podlaczyli auto pod komputer, znalezli tam jakies 3 bledy, dali "skasuj"-kontrolka zgasla i zapalila sie po ujechaniu znowu 15 km. Dzisiaj samochod jezdzi"normalnie" a kontrolka dalej sie swieci... Ktos wie o co tu chodzi!? Bardzo prosze o wskazowki i wsparcie duchowe:D!
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Nie Sty 18, 2009 21:23   

wskazówka: znajdź kol mariusz418, lub podedź na spota na Bemowo co niedziela wieczorem o 20 ;) szczegóły w spotach lokalnych :)
wsparcie: będzie dobrze :mrg: :ok: :taa: :)
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
sko 



Dołączyła: 18 Sty 2009
Posty: 16
Skąd: Warszawa



Wysłany: Nie Sty 18, 2009 22:24   

To widze, ze to jest jakas standardowa usterka? :) Bylam niedawno ale nie znalazlam Was... :( a wsparcia potrzebowalam... :D ) Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez Brt Pon Sty 19, 2009 09:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pon Sty 19, 2009 09:45   

mnie raczej nei znajdziesz :beczy: ;) a co do ekipy z Wawy, to w którymś z wątków MaReK podawał swój tel .... więc jak bedziesz na miejscu to zadzwoń i Cię poprowadzą ;) ostatnio to o ile wiem jadą od razu na parking "Kerfura" 1 poziom chyba ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
NEOSSS 




Pomógł: 214 razy
Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 2216
Skąd: Dębe Wielkie/WaWa



Wysłany: Pon Sty 19, 2009 12:29   

sko, wytlumaczylem Twojemu ojcu do kogo ma sie zwrocic, dalem namiary na mariusz418 i skontaktujcie sie z nim...

Spoty co Niedziela C.H. Bemowow g.20 parking Carrefour 1 poziom... Jakby co to dzwoń do mnie 517 465 654 a ja Ci dam namiary do kogoś ze stałych bywalców...
 
 
 
sko 



Dołączyła: 18 Sty 2009
Posty: 16
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pon Sty 19, 2009 15:35   

Hehe! Skad wiedziales?:P Tak, tak, wiem. Mamy namiary, mechanicy tlumaczyli, ze to nie koniecznie musi byc cos powaznego... Ale denerwuje mnie niemoc w stosunku do elektroniki i wszytskich rzeczy martwych...:(
 
 
 
lineumaciel 



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 05 Cze 2007
Posty: 360
Skąd: Olsztyn



Wysłany: Wto Sty 20, 2009 08:51   Re: [r25,tdi, 2.0. 2001r]problem z dodawaniem gazu

koziarzumyslu napisał/a:
Mieszkam w lublinie . Chcąc pojechać do pracy ( oczywiście nie na zimnym silniku . Ruszyłem i coś jakby zablokowało dodanie gazu , obroty stanęły na 1100 i ani w gore ani w dol . zgasiłem silnik , po ponownym rozruchu zapaliła się kontrolka (check engine). i można było znowu dodawać gaz , ruszyłem i problem powrócił . Miałem pojechać do serwisu ale najbliższy w warszawie a na takich zablokowanych obrotach nie da się jechać. Może ktoś miał podobne problemy i podpowie jak sobie z tym poradzić ? Lub zna przyczynę



Ja znam zaraz odnajdę swoje posty na forum to Ci podeśle. Miałem dokładnie tak samo.

Problemem okazała się wiązka która robiła zwarcie. Usterka pojawiała się przy dość dużej wilgotnośći lub jak przy sporych opadach deszczu

Wątek pierwszy


Wątek drugi z rozwiązaniem problemu (mam nadzieje)

Mam nadzieję że te informacje Ci pomogą, opis który podałeś pasuje do tego co miałem ja i kilka innych R25 iTD i zazwyczaj okazywało się to problemem tej wiązki.
_________________
pozdrawiam ;-)
Ostatnio zmieniony przez lineumaciel Sro Sty 21, 2009 09:23, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
sko 



Dołączyła: 18 Sty 2009
Posty: 16
Skąd: Warszawa



Wysłany: Wto Sty 20, 2009 14:21   

Dzieki za informacje! Dokladnie to samo dzieje sie u mojego "angielskiego arystokraty" Nawet zgadza sie opis tylnej wycieraczki. Tez sama sie wlacza, spryskiwacz nie dziala, a plyn wylatuje na lewy tyl. W weekend bedzie naprawa...
 
 
 
lineumaciel 



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 05 Cze 2007
Posty: 360
Skąd: Olsztyn



Wysłany: Wto Sty 20, 2009 14:52   

sko napisał/a:
Dzieki za informacje! Dokladnie to samo dzieje sie u mojego "angielskiego arystokraty" Nawet zgadza sie opis tylnej wycieraczki. Tez sama sie wlacza, spryskiwacz nie dziala, a plyn wylatuje na lewy tyl. W weekend bedzie naprawa...



Nie ma sprawy jak coś ty pytaj, może pomogę coś więcej.
_________________
pozdrawiam ;-)
 
 
 
koziarzumyslu 



Dołączył: 23 Kwi 2008
Posty: 25
Skąd: lublin



Wysłany: Wto Sty 20, 2009 21:01   

panowie i panie jutro zaczynam dzialac w tej sprawie jak sie okarze ze to to dam znac dzieki wszystkim za rady. pozdrawiam.
 
 
sko 



Dołączyła: 18 Sty 2009
Posty: 16
Skąd: Warszawa



Wysłany: Sro Sty 21, 2009 00:18   

Oby to bylo to, bo mnie szlag trafi!Ja w piatek zaczynam....Pozdrowienia:)
 
 
 
lineumaciel 



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 05 Cze 2007
Posty: 360
Skąd: Olsztyn



Wysłany: Sro Sty 21, 2009 09:19   

No to powodzenia! jakby co to dzwońcie 510220846 to coś tam podpowiem.

Aha.. w nadkolach są śruby które trzeba odkręcić by zdjąć przedni zderzak.
_________________
pozdrawiam ;-)
 
 
 
machaa2 



Dołączył: 08 Wrz 2008
Posty: 11
Skąd: jarosław



Wysłany: Czw Sty 22, 2009 23:55   

No koledzy/koleżanki ja miałem taki sam problem i usterką było zwarcie kabli.
Wiązka która idzie od prawej lampy do lewej w miejcu gdzie jest chłodnica została przetopiona i nastapiło zwarcie kabli od postojówek.
przez ten problem mój roverek stał pół roku u "fachowca" i nic tam nie wystał. Dopiero sam doszedłem do tego.
:razz:
 
 
 
lineumaciel 



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 05 Cze 2007
Posty: 360
Skąd: Olsztyn



Wysłany: Nie Sty 25, 2009 07:09   

koziarzumyslu napisał/a:
Może ktoś miał podobne problemy i podpowie jak sobie z tym poradzić ? Lub zna przyczynę


I jak udało Ci się coś zrobić?
_________________
pozdrawiam ;-)
 
 
 
koziarzumyslu 



Dołączył: 23 Kwi 2008
Posty: 25
Skąd: lublin



Wysłany: Nie Sty 25, 2009 07:41   

witam .udało mi się naprawić usterkę , przyczyna to połączenie jednego przewodu od potencjometra , po prostu ktoś go kiedyś łączył i zaizolował słabą taśmą . jednak dla pewności przejrzałem całą wiązkę , była ok. pozostaje tylko kwestia skasowania błędu komputerowego ale to już formalność .
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R25] Odpalanie z dodawaniem gazu
cypaw Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Wto Lip 24, 2012 16:58
cypaw
Brak nowych postów [r25,tdi, 2.0. 2001r]problem ze wspomaganiem
koziarzumyslu Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Nie Mar 15, 2009 16:59
maniaq
Brak nowych postów [r25,tdi, 2.0. 2001r] problem z przyspieszeniem.
koziarzumyslu Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Sro Kwi 15, 2009 15:46
thef
Brak nowych postów [MG ZR 1.8 VVC 2001r] problem z chłodzeniem
robol1982 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 33 Czw Lip 05, 2012 11:27
leszczu
Brak nowych postów [25 1.6 16V 2001r.] Problem z odpaleniem seria K
krzychunh Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 7 Sob Lis 13, 2010 16:58
krzychunh



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink