Jeśli padło to będziesz widział zjechaną tarczę do nitów,a i przy okazji zobaczysz w jakim stanie jest docisk to słoneczko na nim,oraz łożysko na wałku lepiej to sprawdzić bo po taniości nie warto robić,przyznam że nie robiłem tego w Roverze ale w kilku innych tak i akurat warto zainwestować bez nieprzemyślanych oszczędności a jakie są objawy tego defektu sprzęgła opisz jeśli możesz.
Pomógł: 297 razy Dołączył: 24 Mar 2007 Posty: 1792
Wysłany: Nie Sty 25, 2009 12:00
kompletne sprzeglo az tak duzo nie kosztuje-----wymien cale (tarcza, docisk, lozysko oporowe) i bedziesz mial swiadomosc, ze wszystko zrobione jak nalezy. Po co sie za iles tam kilometrow znow babrac wykrecaniem skrzyni jak np. lozysko zacznie chrobotac (a jest troszke roboty lub kasy do wydania).
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum