Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 1999
Witam.
problem mam taki. Ścina mi jedno koło po zewnętrznej krawędzi.
Mały wywiad stwierdził, że prawdopodobnie będzie to źle ustawiona zbieżność.
Byłem wcześniej (pół roku temu) w warsztacie i kazałem to ustawić.
Jako, ze mieszkam w angli sa mechanicy i "mechanicy"
Teraz postanowiłem pojechać gdzieś indziej i "popatrzeć mechanikowi na ręce" jak to będzie ustawiał.
Jako, ze w szkole uczyłem sie mechaniki samochodowej i ustawiać zbiezność umiem więc nie będzie problemem z stwierdzeniem czy to dobrze robi.
Problem jest taki, ze nie znam wartości zbieżności i kątów pochylenia.
Czy ktoś mógł by mi to podać?
Oraz jak po angielsku będzie się naprawdę zbieżność nazywała ponieważ znalezienie tego w słownikach to nie przynosi efektów.
Dzięki za pomoc
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Nie Mar 13, 2011 11:08, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Czw Lut 05, 2009 19:28 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 5 razy Dołączył: 17 Sty 2008 Posty: 75 Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: Czw Lut 05, 2009 20:59
koła maja być ustawione albo na 0 st albo minimalnie rozbierzne.... ale ja w swoim poprzednim r200 sdi mialem na 0 i bylo ok przez rok... zero scinania itp a kontow pochylenia kol sie nie ustawia.... jak nie ma nigdzie luzow itp i nie byl bardzo bity w podlużnice to ma byc OK...... jedynie minimalne ustawienie jest na sankach w których jest kolumna kierownicza
Pomógł: 5 razy Dołączył: 17 Sty 2008 Posty: 75 Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: Czw Lut 05, 2009 22:00
Cytat:
bardzo dokładne dane
no pisze co wiem i co u mnie robili... wiem ze kątu kola sie nie ustawia....a z tyli tez nic sie nie ustawia tylko mozna sprawdzic czy jest ok... oczywiscie w r200
Dołączył: 04 Lut 2008 Posty: 109 Skąd: Stratford upon avon
Wysłany: Pią Lut 06, 2009 09:05
Dzięki panowie.
To będzie można przyatakować i patrzeć jak kreci z ustawianiem
Wazne by to ustawić a jeśli nie będzie to zbierzność przynajmniej będzie wiadomo.
eliminacja metoda prób i błędów. Chociać dla pewności najpierw pojadę na sprawdzenie co to może być.
Ktoś wie jak reguluje się zbieżność na tylnej osi w R220 ? , przód rozumiem na galkach itd, ale z tyłu czym sie reguluje, U mnie scina tylną lewą opone.
Ktoś wie jak reguluje się zbieżność na tylnej osi w R220 ? , przód rozumiem na galkach itd, ale z tyłu czym sie reguluje, U mnie scina tylną lewą opone.
Z tyłu jest belka. Jeśli jest z nią coś nie tak, to najczęściej jest to uszkodzenie mechaniczne powstałe na skutek spotkania z krawężnikiem podczas wypadku lub zabawy w poślizgi. Staje się tak również w sytuacji, gdy ktoś lub zawracać na ręcznym... jednak wtedy to z reguły prawa strona się pokłada.
Jedyny sposób naprawy to wymiana belki. Możesz próbować prostować ją na gorąco, jednak jest to dość karkołomne rozwiązanie. Kup używaną belkę (koszt ok. 200 plnów. jeśli się nie mylę).
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum