Wysłany: Pią Maj 01, 2009 16:10 [R620] Problem z przegubami
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1995
podjąłem się ostatnio wymiany przegubów zewnętrznych,pojechałem do sklepu i kupiłem 2 szt,następnie po demontażu starych przegubów okazało się że pierścień ABS ma 45 zębów a w nowych które kupiłem ten pierścień ma 50 zębów. teraz okazuje się że wszystkie katalogi z częściami podają że liczba zębów ma właśnie wynosić 50 a ja na wszystkich czterech kołach mam po 45 zębów. facet w sklepie powiedział że 5 zębów różnicy nie robi i że można śmiało założyć nowe przeguby.założyłem i teraz podczas jazdy świeci się pomarańczowa kontrolka ABS.rzecz jasna w tym momencie ABS nie działa. CO ROBIĆ???
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Lut 01, 2011 23:55, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pią Maj 01, 2009 16:10 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
brałem też i tą możliwość ale pozostaje pytanie czy aby komputer to łyknie.... być może jest zaprogramowany na 45 zębów. a co do łożysk to występują tylko w połączeniu z piastą na której umieszczony jest pierścień ABS.
spróbuj może przełożyć pierścienie abs ze starych przegubów do nowych. Można je wybić. Ja też niedawno wymieniałem alee ja znalazłem takie z 45-oma zębami na pierścieniu abs
_________________ Na najprostsze rozwiązania najtrudniej wpaść.
Chyba dlatego ten świat jest taki pokręcony.
Pomógł: 28 razy Dołączył: 12 Lip 2007 Posty: 564 Skąd: Wysokie Mazowieckie
Wysłany: Sob Maj 02, 2009 13:50
darek_SSS napisał/a:
niestety nie da się tego zrobić bo obudowa nowego przegubu jest nieco mniejsza niż starego!!!
Kurcze, a ja ostatnio miałem swoje przeguby na wierzchu i postawnowiłem dokładnie pomierzyć. Moje też mają 45 zębów i porównałem je ze starymi przegubami wyjętymi z accorda (na 50 zębów). I w świetle wszystkich wyliczeń wychodzi, że pierścień od abs powinien pasować...
_________________ Hasła są jak majtki. Nie zostawiaj ich w miejscu, w którym inni mogą je zobaczyć, zmieniaj je regularnie ...i lepiej nikomu nie pożyczaj.
no widzicie,co producent to inny przegub.Dostałem jeszcze cynk od znajomego żeby sprawdzić jeszcze przeguby od serii 800.Mają właśnie po 45 zębów na pierścieniu ABS i trzeba tylko ogólne wymiary sprawdzić.
Ja w swojej 620Si rok 1995 też wymieniałem przedni przegub. Kupiłem bez zębów
(pamiętam że kosztował 180zł UNIPART) i mechanik przełożył wieniec bez problemów.
Jeździłem jeszcze rok bez problemów zanim sprzedałem 600kę i przesiadłem się na 75kę.
w pewnym sklepie gość mi szukał i znalazł od Rovera 800. pierścień ABS ma 45 zębów tylko przegub jest o pół cm krótszy niż ten co mam ale może podejdzie...
[ Dodano: Sob Maj 09, 2009 20:37 ]
no i założyłem przegub od Rovera 800.Niby wszystko jest ok,ABS działa.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum