Forum Klubu ROVERki.pl :: Rover 214 98rok Zawieszenie i hamulce...
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Rover 214 98rok Zawieszenie i hamulce...
Autor Wiadomość
maciekwawa 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Paź 2007
Posty: 527
Skąd: Warszawa



Wysłany: Nie Kwi 12, 2009 22:58   Rover 214 98rok Zawieszenie i hamulce...

Czesc wszytskim, ja mam do Was pytanie bo juz mi rece opadaja... chyba juz 5-6 razy wymieniałem w zawieszeniu koncówki drążków i drążki , jest jakis mocniejszy element ? cos co wytrzyma? co mozna zrobic w zaiweszeniu zeby było bardziej stabilne w zakretach(mam zawieszenie od mg zr), oraz mam ten sam problem z hamulcami non stop psują mi sie tarcze... jakie polecacie?
_________________
Mój roverek: http://www.polskajazda.pl...Rover/200/24233
ZAPRASZAM! WWW.GAMP-PAINTBALL.PL
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Kwi 12, 2009 22:58   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pon Kwi 13, 2009 00:29   

analogicznie sprawdz drazki od Turbo ja nie wymienialem od zakupu i zadnych problemów, co do hamulców to chodzi o sam tarcze cz zestaw?

same tracze to najlepiej lite zimmerman, ebc...

zestaw ja teraz mysle nad zalozeniem 4 tloczkow brembo plus tarcza min 288mm, kewstia adaptacji jarzma.
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
ywis 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Lip 2008
Posty: 831
Skąd: Wieluń/Łódź

Rover 200

Wysłany: Pon Kwi 13, 2009 08:07   

maciekwawa napisał/a:
chyba juz 5-6 razy wymieniałem w zawieszeniu koncówki drążków i drążki


U mnie też jest z tym samym problem, no ale ja mam seryjne zawieszenie w swoim R, a nie od MG i aż dziwi mnie, że MG ma tak słabe elementy eksploatacyjne.
 
 
maciekwawa 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Paź 2007
Posty: 527
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pon Kwi 13, 2009 12:38   

dobryziom napisał/a:
analogicznie sprawdz drazki od Turbo ja nie wymienialem od zakupu i zadnych problemów, co do hamulców to chodzi o sam tarcze cz zestaw?

same tracze to najlepiej lite zimmerman, ebc...

zestaw ja teraz mysle nad zalozeniem 4 tloczkow brembo plus tarcza min 288mm, kewstia adaptacji jarzma.


Od turbo coupety beda pasowac?

o hamulce to cały zestwa(tarcze i klocki) zaciski wymienilem od ZR.

Jaki jest koszt zimmermana? najchetniej nacinanego...
_________________
Mój roverek: http://www.polskajazda.pl...Rover/200/24233
ZAPRASZAM! WWW.GAMP-PAINTBALL.PL
 
 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Pon Kwi 13, 2009 13:20   

koncowki wez http://www.tomateam.pl/sk...erowniczy&c=427 bilstein powinien wiecej wytrzymac
_________________
Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pon Kwi 13, 2009 14:40   

maciekwawa napisał/a:

Od turbo coupety beda pasowac?


masz coupe turbo przymierz na probe :)


maciekwawa napisał/a:

o hamulce to cały zestwa(tarcze i klocki) zaciski wymienilem od ZR.

Jaki jest koszt zimmermana? najchetniej nacinanego...


teraz mam u siebie takie:

http://www.allegro.pl/ite..._25_400_45.html

jestem zadowolony jak na taka srednice tarczy 262mm :( , nie gna sie, mimo oponi niektorych uzytkownikow nie pekaja przy wiercieniach i szybko sie chlodza... czekam teraz na przewowy w oplocie zobacze czy bedzie duza poprawa jak nie to ida big brake

ewentualnie lite

http://www.allegro.pl/ite...zimmermann.html

dluzsza zywotnosc tarcz i kolckow troszke slabsze hamowanie...
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Konrad_Zr160
[Usunięty]






Wysłany: Wto Kwi 14, 2009 09:51   

A moze warto sie rowniez zastanowic nad takim aspektem czy Twoje felgi zapewniaja dobre chlodzenie hamulcow bo tak z foto avatarka to widze, ze raczej takie pelne te aluski masz a to moze odprowadzac cieplo nienajlepiej tez.
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Wto Kwi 14, 2009 10:04   

Konrad wspomniałeś o bardzo ważniej rzeczy o której ostatnio rozmawiałem z kolega który jeździ na torze S14. Większość osób ktorych nie stać na zamontowanie big brake ma następujący patent który powoduje ze nawet po paru okrążeniach na torze hamulce sa w pełnej gotowości.

Zestaw seryjna tarcza oczywiście gładka (markowa zimmerman, ATE, EBC ... ) do tego klocek DS performance 2500 i teraz to o czym wspomniał Konrad odkryta felga najlepiej cienkie szprychy w malej ilości czyli typowe nismo. Na koniec coś co gwarantuje nie zagrzanie tarczy nawiewy na tarcze... wloty zwykle w miejscu halogenów podciągnięte rury skierowane od wewnątrz na tarcze. nie jest to ciężkie do zrobienia a gwarantuje świetne chłodzenie tarczy nawet przy częstym długim hamowaniu.
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Konrad_Zr160
[Usunięty]






Wysłany: Wto Kwi 14, 2009 10:06   

Japonia juz od lat wie co dobre ;)
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Wto Kwi 14, 2009 10:33   

czekam teraz na przewody w oplocie i zabieram się za zrobienie nawiewu na hamulce zobaczmy czy mówili prawdę :)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Konrad_Zr160
[Usunięty]






Wysłany: Wto Kwi 14, 2009 12:18   

U mnie walka z wydmuchanym kolankiem w intermediate pipe ;( 8,2 do 100 obecnie - masakra i znowu agresja a mialobyc lifetime guarantee ;) buahhahahah ......... ech...
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Wto Kwi 14, 2009 13:54   

Spokojnie ja sukcesywnie do celu jak dobrze pójdzie w sobotę zrobię wydajny dolot, przerzucę aku do bagażnika i wymontuje pól silnika w celu dostania sie i regulacji acuratora :p Zostanie tylko ponowne strojenie i kto wie może najszybszy R w Polsce :)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Konrad_Zr160
[Usunięty]






Wysłany: Wto Kwi 14, 2009 14:05   

3mam kciuki - zawsze mialem sentyment do tego kwadratowego coupe ;) jest pieknei Jak sie zakonczyl temat aku? ktory wkoncu wybrales sobie? Tez to musze zrobic bo mam tak lekka .upe juz ze nie moge auta zlozyc w zakrecie ;) za ciezko z przodu z tylu nic ;)
 
 
rodi_ 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 635
Skąd: Cork, Sokolka

MG ZT

Wysłany: Wto Kwi 14, 2009 14:18   

maciekwawa
Ja u siebie zalozylem komplecik EBC Turbo Grove+Grenn Stuf od ZS 180. Za komplet zaplacilem 200e wiec nie tak duzo. A zaciski kupilem w Polsce za 200zl :ok: Jak dla mnie poprawa olbrzymia, wiec polecam wszystkim taki zestaw.
_________________
Don't drink and drive, just smoke and fly
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Wto Kwi 14, 2009 15:03   

na razie został stary aku bo okazało sie ze powodem rozładowania był niedokręcony zacisk :) jak idzie na tyl to na razie nie będę nic nowego kupował chyba ze się coś trafi za dobry $$$
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Konrad_Zr160
[Usunięty]






Wysłany: Wto Kwi 14, 2009 23:09   

Kolega dzisiaj byl CTS - sprawdzalem i ma fabryczne doprowadzenie powietrza wlasnie na hamulce w taki sposob - w nadkolach specyficzne sporawe szczeliny - u mnie nie ma - natomiast srednica tarczy taka sama tyle ze w ZR jest mniejsza piasta, sporawo szersze klocki oraz pole tarczy hamulcowej jest znacznie wieksze. W kazdym badz razie warto schlodzic napewno. Wazylismy autko bez kierowcy z pelnym wyp. 1300 kilo takze spora nadwaga ale daje rade.
 
 
maciekwawa 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Paź 2007
Posty: 527
Skąd: Warszawa



Wysłany: Czw Kwi 16, 2009 15:20   

hejka, kupie chyba tez zimermany, co do felg to ja na 17 jezdze od zr szprychowanych:)
http://www.polskajazda.pl...Rover/200/24233
_________________
Mój roverek: http://www.polskajazda.pl...Rover/200/24233
ZAPRASZAM! WWW.GAMP-PAINTBALL.PL
 
 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Pią Kwi 17, 2009 23:26   

dobryziom napisał/a:
analogicznie sprawdz drazki od Turbo ja nie wymienialem od zakupu i zadnych problemów, co do hamulców to chodzi o sam tarcze cz zestaw?

same tracze to najlepiej lite zimmerman, ebc...

zestaw ja teraz mysle nad zalozeniem 4 tloczkow brembo plus tarcza min 288mm, kewstia adaptacji jarzma.


Drązki i końcówki są takie same jak w Coupe. W przypadku tarcz hamulcowych to niestety w modelach do 96 i 96 są inne tarcze hamulcowe.

Wydaje mi się, że problem leży gdzie indziej... może amorki masz słabe i podczas hamowania przód wpada Ci w wibracje i przez to rozsypują się końcówki i drążki?
 
 
maciekwawa 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Paź 2007
Posty: 527
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pią Kwi 17, 2009 23:42   

amory sa dobre sprawdzane... co do tarcz to podejda bo mam inne zaciski... no i nadal jestem w pkt wyjscia.
_________________
Mój roverek: http://www.polskajazda.pl...Rover/200/24233
ZAPRASZAM! WWW.GAMP-PAINTBALL.PL
 
 
 
boss.007 




Pomógł: 31 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 381
Skąd: ANGLIA



Wysłany: Pon Kwi 20, 2009 16:29   

Dodałem ogłoszenie w dziale "sprzedam"
Pozdrawiam.
Link >>> http://www.motorspeed.com..._product_id=995
_________________
HMMM czy dobrze zrobiłem???...Tak!-ale i tak chcę z powrotem Land Rovera :-)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: Rover "K" seria
kasjopea Tuning mechaniczny 0 Pią Lip 19, 2013 17:53
kasjopea
Brak nowych postów [R620] hamulce + zawieszenie
_Mucha_ Tuning mechaniczny 7 Pon Lut 25, 2008 23:04
dobryziom
Brak nowych postów [Rover 214 1.4 16v 98rok] układ wydechowy.
maciekwawa Tuning mechaniczny 13 Sro Lut 06, 2008 15:15
michone
Brak nowych postów [214 16v 98rok] Sportowy filtr powietrza K&N
maciekwawa Tuning mechaniczny 27 Wto Sty 29, 2008 18:28
dante27
Brak nowych postów rover 200 spręzyny, zawieszenie gwintowane
Harry Tuning mechaniczny 14 Pią Sty 17, 2014 21:19
Harry



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink