Wysłany: Wto Kwi 28, 2009 18:44 [R420DI '96]Chwilowy brak reakcji na pedał gazu+falowanie ob
Witam
Dziś rano stojąc w korku chciałem ruszyć i nie mogłem.Chwilowo pedał gazu nie reagował na wciskanie i coś dziwnego było z obrotami bo mi się zatrzymały na 1500 a później powoli spadły do 900.Co to mogło być? Trochę się wypeniałem że nie ruszę w tym korku.
A i jeszcze jedno.Zauważyłem że jak stoi na wolnych obrotach to tak jakby wskazówka od obrotomierza delikatnie się podnosiła i opadała ale to tak minimalnie z milimetr dosłownie i czuć to również w pracy silnika.
Ostatnio zmieniony przez szoso Sro Kwi 29, 2009 20:15, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Wto Kwi 28, 2009 18:44 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
witam
mam problem
wypiąłem kostkę z tego czujnika pedału hamulca,obciąłem przewód czarny i czerwony no i złączyłem razem i wyskoczył mi błąd 37 czyli Czujnik pedału hamulca (BPP)- bardzo prawdopodobne uszkodzenie; prawdopodobna przyczyna-Bezpiecznik, Zwarcie do masy, zwarcie do zasilania, uszkodzenie zasilania, uszkodzenie BPP, uszkodzenie ECM
czy ja coś źle zrobiłem
który to bezpiecznik bo w spisie nie ma, może wywalił?
przed wycięciem i złączeniem tych przewodów obroty nie reagowały jak wciskałem razem gaz i hamulec a po złączeniu tych przewodów jak mam wciśnięty gaz i wciskam jednocześnie hamulec to obroty spadają
a może po złączeniu tych przewodów będzie wyskakiwał błąd już zawsze bo został ominięty ten czujnik i jeździć powinien normalnie z tym błędem?
problem polega na tym że wchodzi mi tylko do 3000 obrotów i dalej nie idzie a na postoju idą obroty wyżej jak dodaję gazu więc myślałem że to ten czujnik pedału hamulca
na każdym biegu do 3000 dochodzi tylko czujnik zwarty pomimo błędu nie zablokuje auta i powinno normalnie jeździć ... a z paliwem wszystko ok podczas jazdy zapotrzebowanie na paliwo jest wieksze i może dlatego tylko do 3000 dovhodzi ... nie mam pomysłu co to moze być ...
zaczynając od 3-ki kończąc na 5-ce jest tak samo z obrotami
Brt napisał/a:
czujnik zwarty pomimo błędu nie zablokuje auta i powinno normalnie jeździć
czyli nie ma możliwości że coś źle połączyłem? bo stop jest a auto jedzie
Brt napisał/a:
a z paliwem wszystko ok
tego nie wiem bo paliwo kupiłem z orlenu miesiąc temu to mogło jeszcze nie być zimowego ale dodatek wlałem ale pewnie nie uchronił on przed zgęstnieniem ropy
dzięki Brt że odpowiedziałeś
czyli nie ma możliwości że coś źle połączyłem? bo stop jest a auto jedzie
tak powinno być ... można jeszcze w rave potwierdzić na schemacie ... ale wg mnei jest ok.
Sróbowałbym dolać trochebenzyny do baku i "świeżej" ropy ... i pojeździc żeby się namieszało ... we wtorek trochę cieplej ma być, i zobaczyszczy to wina temperatury była ... narazie bym nie kombinował nic wiecej.
PS. router mi zwariował i komp adresów z serwera DNS nie pobierał ... ale już ogarnąłem kuwetę
dzisiaj dostał dobrego paliwa Lotos Dynamic plus dodatek Xeramic i jak teraz wracałem do domu to kręci obroty normalnie jak powinien
szkoda że na pamiątkę zabiegu z czujnikiem hamulca pozostał błąd 37 którego nie idzie wykasować i ciekawe czy to było konieczne choć jak sprawdzałem wciskając gaz i hamulec jednocześnie to obroty nie spadały a gdzieś na forum czytałem że powinny jeśli czujnik hamulca działa
witam
wiązka czujnika naprawiona, czujnik wymieniony, błąd zniknął
poco kupować używany czujnik skoro nowy zamiennik kosztuje 30zł
nie warto też robić zworki pinów skoro czujnik kosztuje grosze, wymieniamy i auto hula
pozdr
witam
wiązka czujnika naprawiona, czujnik wymieniony, błąd zniknął
poco kupować używany czujnik skoro nowy zamiennik kosztuje 30zł
nie warto też robić zworki pinów skoro czujnik kosztuje grosze, wymieniamy i auto hula
pozdr
mam prośbę - podaj namiary na ten czujnik, jakiś part number albo namiary gdzie to można kupić..
_________________ ach ten roverek.. ciągle trzeba coś przy nim pogrzebać.. :-(
Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Nie Sie 22, 2010 21:46
szoso420 napisał/a:
witam
wiązka czujnika naprawiona, czujnik wymieniony, błąd zniknął
poco kupować używany czujnik skoro nowy zamiennik kosztuje 30zł
nie warto też robić zworki pinów skoro czujnik kosztuje grosze, wymieniamy i auto hula
pozdr
Powinienem wstawić warna za nie podanie od strzału namiaru na tajemniczy zamiennik Dawaj od razu, Krzychu, pókim dobry
Pomógł: 41 razy Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 1184 Skąd: Piotrków Tryb
Wysłany: Nie Sie 22, 2010 23:28
hmm u mnie dzis podobnie, tak jakby brakowało mu paliwa (zaswieca sie check i auto zwalnia i wiecej jak 2k nie chce krecic i po pewnym czasie gasnie)
co ciekawe na wolnych chodzi w miare dobrze odpalac tez odpala tyle ze ciezej
ciekawe co w moim przypadku jest wydarzyło
Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Pon Sie 23, 2010 01:13
kadzaf napisał/a:
hmm u mnie dzis podobnie, tak jakby brakowało mu paliwa (zaswieca sie check i auto zwalnia i wiecej jak 2k nie chce krecic i po pewnym czasie gasnie)
co ciekawe na wolnych chodzi w miare dobrze odpalac tez odpala tyle ze ciezej
ciekawe co w moim przypadku jest wydarzyło
Pomógł: 41 razy Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 1184 Skąd: Piotrków Tryb
Wysłany: Pon Sie 23, 2010 21:23
thef napisał/a:
kadzaf napisał/a:
hmm u mnie dzis podobnie, tak jakby brakowało mu paliwa (zaswieca sie check i auto zwalnia i wiecej jak 2k nie chce krecic i po pewnym czasie gasnie)
co ciekawe na wolnych chodzi w miare dobrze odpalac tez odpala tyle ze ciezej
ciekawe co w moim przypadku jest wydarzyło
Być może to tylko wiązka.
jednak okazał sie winien filtr paliwa (choc dziwie sie bo pompujac gruszka paliwo w miare szło,nie wygladało na przytkany ale zapewne jazda na oleju roslinnym wyszła)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum