Wysłany: Pon Sie 10, 2009 07:00 [R620] Problem z check engine - raz jeszcze
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997
Witam wszystkich!
Na wstępie piszę że przeczytałem wątki dot. tego tematu, ale nie pomogły
Rozebrałem całą wiązkę elektryczną wokół silnika, sprawdziłem wszystkie przewody, wtyczki. Wyczyściłem wszystkie wtyczki preparatem kontakt S61 poskładałem i dalej to samo We wiązkach znalazłem jeden przetarty kabel, który idzie do czujnika ciśnienia oleju. Przylutowałem przetarcie zaizolowałem i dalej tak samo. Jeszcze chciałbym rozebrać tę dużą wtyczkę która idzie do pompy paliwa, ale nie wiem jak ją wyciągnąć nie uszkadzając czegoś. Proszę o pomoc w rozebraniu tej wtyczki.
Objawy silnika: jak jadę na równej prędkości obrotowej silnika to zapala się kontrolka check engine, wystarczy że podniosę nogę z gazu gaśnie, jednakże powrócenie do stałych i jednostajnych obrotów silnika zaczyna się wszystko od nowa. Przestawiłem również kąt wtrysku (późniejszy), jednakże muszę chyba powrócić do poprzedniego ponieważ silnik zaczął głośniej pracować.
Jeszcze raz proszę o porady w jaki sposób pomóc mojemu autku
P.S.
W jaki sposób mogę się dopiąć komputerem PC do komputera w tym modelu, byłem na warsztacie gość popatrzył stwierdził łączę OBD podłączył KTS'a użył programu ESI electronic ale nie mógł się podłączyć do silnika, natomiast podłączył się do pozostałych elementów ABS, SRS itp. Co tu zrobić aby nie błyskać lampką na desce rozdzielczej (istniej możliwość złego odczytu).
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Lut 05, 2011 23:37, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pon Sie 10, 2009 07:00 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 9 razy Dołączył: 25 Cze 2009 Posty: 254 Skąd: Kraków
Wysłany: Pon Sie 10, 2009 19:39
U mnie jest dokładnie ten sam problem. Jak na razie przejrzałem wiązkę przewodów idącą do pompy wtryskowej i wszystko jest ok. Tez tam popatrz. Jeśli nie będzie przetarć to wg Brtprzyczyną może być uszkodzony czujnik temperatury pawliwa znajdujący się w pompie wtryskowej. Opis co i jak masz tutaj http://www.roverki.pl/zro...ch-serii-l.html
Jeśli i to nie pomoże to najczęstszą przyczyną jest właśnie kąt wtrysku. Ma być ustawiony na 4 stopnie. Dokładny opis masz tu http://www.roverki.pl/por...em-wtrysku.html
Napisz jak ci idzie bo jestem ciekaw. Prośba do innych niech się wypowiedzą na ten temat.
A co do samej diagnostyki to masz tutaj opis http://www.roverki.pl/zro...urbodiesel.html
U mnie się tak nie da bo w Hondzie nie ma takiego złącza, a do kompa też nigdzie nie udało się podpiąć żeby się połączył.
pozdro
_________________ 'Mówią o mnie, że jestem wariat
ale ja to nieźle ogarniam...':P
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Lut 05, 2011 23:36, w całości zmieniany 1 raz
"....
Napisz jak ci idzie bo jestem ciekaw. Prośba do innych niech się wypowiedzą na ten temat.
A co do samej diagnostyki to masz tutaj opis http://www.roverki.pl/article.php?sid=420
U mnie się tak nie da bo w Hondzie nie ma takiego złącza, a do kompa też nigdzie nie udało się podpiąć żeby się połączył.
pozdro"
Witajcie po tak długiej nieobecności
Dzisiaj podpiąłem kabelki w gnieździe i wybłyskałem kody błędu, okazało się że jest jeden błąd o nr 34 - Przerwa w obwodzie, brak zasilania, uszkodzenie ECM.
Poczytałem na forum i doczytałem że najprawdopodobniej winny jest kąt wtrysku. Jednakże mam pytanie w którym dokładnie miejscu jest ta cewka (gdzieś koło pompy) i jak wygląda?
Proszę o pomoc ponieważ od ostatniego wpisu nie jeździłem ani razu moim rowerkiem
Jeżdżę innym samochodem, ale mam już dość
P.S.
A może winę za to wszystko ponoszą te dwa największe bezpieczniki (styki itp.)?
POMOCY
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum