Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620] Problem z check engine - raz jeszcze
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R620] Problem z check engine - raz jeszcze
Autor Wiadomość
jw23 



Dołączył: 06 Cze 2005
Posty: 9
Skąd: Stary Sącz



  Wysłany: Pon Sie 10, 2009 07:00   [R620] Problem z check engine - raz jeszcze
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997

Witam wszystkich!
Na wstępie piszę że przeczytałem wątki dot. tego tematu, ale nie pomogły :sad:
Rozebrałem całą wiązkę elektryczną wokół silnika, sprawdziłem wszystkie przewody, wtyczki. Wyczyściłem wszystkie wtyczki preparatem kontakt S61 poskładałem i dalej to samo :sad: We wiązkach znalazłem jeden przetarty kabel, który idzie do czujnika ciśnienia oleju. Przylutowałem przetarcie zaizolowałem i dalej tak samo. Jeszcze chciałbym rozebrać tę dużą wtyczkę która idzie do pompy paliwa, ale nie wiem jak ją wyciągnąć nie uszkadzając czegoś. Proszę o pomoc w rozebraniu tej wtyczki.

Objawy silnika: jak jadę na równej prędkości obrotowej silnika to zapala się kontrolka check engine, wystarczy że podniosę nogę z gazu gaśnie, jednakże powrócenie do stałych i jednostajnych obrotów silnika zaczyna się wszystko od nowa. Przestawiłem również kąt wtrysku (późniejszy), jednakże muszę chyba powrócić do poprzedniego ponieważ silnik zaczął głośniej pracować.


Jeszcze raz proszę o porady w jaki sposób pomóc mojemu autku :smile:

P.S.
W jaki sposób mogę się dopiąć komputerem PC do komputera w tym modelu, byłem na warsztacie gość popatrzył stwierdził łączę OBD podłączył KTS'a użył programu ESI electronic ale nie mógł się podłączyć do silnika, natomiast podłączył się do pozostałych elementów ABS, SRS itp. Co tu zrobić aby nie błyskać lampką na desce rozdzielczej (istniej możliwość złego odczytu).
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Lut 05, 2011 23:37, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Sie 10, 2009 07:00   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
czapaja 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 254
Skąd: Kraków



Wysłany: Pon Sie 10, 2009 19:39   

U mnie jest dokładnie ten sam problem. Jak na razie przejrzałem wiązkę przewodów idącą do pompy wtryskowej i wszystko jest ok. Tez tam popatrz. Jeśli nie będzie przetarć to wg Brtprzyczyną może być uszkodzony czujnik temperatury pawliwa znajdujący się w pompie wtryskowej. Opis co i jak masz tutaj http://www.roverki.pl/zro...ch-serii-l.html
Jeśli i to nie pomoże to najczęstszą przyczyną jest właśnie kąt wtrysku. Ma być ustawiony na 4 stopnie. Dokładny opis masz tu http://www.roverki.pl/por...em-wtrysku.html
Napisz jak ci idzie bo jestem ciekaw. Prośba do innych niech się wypowiedzą na ten temat.
A co do samej diagnostyki to masz tutaj opis http://www.roverki.pl/zro...urbodiesel.html
U mnie się tak nie da bo w Hondzie nie ma takiego złącza, a do kompa też nigdzie nie udało się podpiąć żeby się połączył.
pozdro
_________________
'Mówią o mnie, że jestem wariat
ale ja to nieźle ogarniam...':P
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Lut 05, 2011 23:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
jw23 



Dołączył: 06 Cze 2005
Posty: 9
Skąd: Stary Sącz



  Wysłany: Pon Paź 12, 2009 17:42   

"....
Napisz jak ci idzie bo jestem ciekaw. Prośba do innych niech się wypowiedzą na ten temat.
A co do samej diagnostyki to masz tutaj opis http://www.roverki.pl/article.php?sid=420
U mnie się tak nie da bo w Hondzie nie ma takiego złącza, a do kompa też nigdzie nie udało się podpiąć żeby się połączył.
pozdro"

Witajcie po tak długiej nieobecności :(
Dzisiaj podpiąłem kabelki w gnieździe i wybłyskałem kody błędu, okazało się że jest jeden błąd o nr 34 - Przerwa w obwodzie, brak zasilania, uszkodzenie ECM.
Poczytałem na forum i doczytałem że najprawdopodobniej winny jest kąt wtrysku. Jednakże mam pytanie w którym dokładnie miejscu jest ta cewka (gdzieś koło pompy) i jak wygląda?
Proszę o pomoc ponieważ od ostatniego wpisu nie jeździłem ani razu moim rowerkiem :cry:
Jeżdżę innym samochodem, ale mam już dość :neutral:
P.S.
A może winę za to wszystko ponoszą te dwa największe bezpieczniki (styki itp.)?
POMOCY :sad:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R620] Check engine
wojtasbb Rover serii 600, Honda Accord 25 Pon Mar 08, 2010 20:46
berserker8888
Brak nowych postów [R620] Check engine
szags Rover serii 600, Honda Accord 10 Sro Gru 17, 2008 12:22
KRYS
Brak nowych postów [R620] CHECK ENGINE
TrAViShOn Rover serii 600, Honda Accord 6 Czw Kwi 29, 2010 19:29
TrAViShOn
Brak nowych postów [R620] Kontrolka check engine
szags Rover serii 600, Honda Accord 5 Sro Gru 02, 2009 22:56
maciej
Brak nowych postów [R620] Zapala sie check engine!!!
R1-Collection Rover serii 600, Honda Accord 3 Sro Gru 15, 2010 10:57
neon_4u



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink