EH tam PCV. to jest Aluminum kolanka oraz rura jest z Aluminium t=1,5mm
Raptile napisał/a:
Steff, bo Remi sobie dokładał Intercooler
Dokładnie tak
Steff napisał/a:
REMI - że tak zapytam, ty masz IC do góry nogami
hehe.. to jest obojętne jak jest Zauważ ze R400 oraz R600 maja tak jak ja mam, a Rover R200 ma na odwrót jak ja mam. Niestety się nie dało zrobić tego tak jak mam być w R200 bo nie miałem węza tego długiego dolnego, tylko zrobiłem to z dwóch wężów górnych od Hondy (najtańsza opcja)
Problem w tym ze weź dolny od R200 jest tak fajnie wygięty ze idzie kolo wentylatora, a ten od Hondy tak nie jest. Próbowałem na rożne sposoby i jak bym zrobił tak jak w R200 to by mi blokowało wentylator Wiec najbardziej łagodna wersja dla wentylatora jest ta od R400 oraz R600
ALe jeżeli ktoś ma stary waz to bym go tam gdzie popękało przerobił z rurami, moim zdaniem najtańszy koszt. I zamontuj sobie separator oleju to się nie będą psuły gumowe węzę tak. Ja mam węzę suche, takie jak zostały zakupione.
[ Dodano: Wto Cze 23, 2009 10:58 ]
Aha, bez separatora miałem jeszcze ten problem ze i zrywało te gumę z rury oraz kolanka bo nie dospawałem wyrzeźbienia na rurach. A ze mi się do dziś nie chce tego zrobić to zamontowałem sobie Separator i już nie ma oleju i przy 1,1 bara na rurach się wszytko trzyma kupy.
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
hehe.. za krotko trwał zlot Chyba tylko jeden klubowicz widział tylko moja komore silnika na AWJ Bo oglądałem jego 25itd co stal zaraz obok mnie, bo chciałem zobaczyć jak to wygląda dokładnie w 200
Ale nie martw się Bartek będzie jeszcze zlot wiec przyjadę już na integracji
szosownik napisał/a:
zapewne trzeba ten separator założyć na odmie tylko jaki i gdzie go kupić Panie Remi55
A kupić to nie kupowałem tylko sam zrobiłem Kosztowało ok 70zl bo nic nie miałem.
Jak masz np taka butelkę stara lub uda się tobie gdzieś zdobyć za free oraz dwa elementy żeby podłączyć rury, to masz prawie ze za free. No jedynie klej byl drogi bo ten JB-Weld kosztuje ok 40zl ale jest naprawdę super klej i się przydaje jeszcze do innych rzeczy.
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
No to 280zl pod względem czasu i montażu jest dobry inwestycja.
[ Dodano: Wto Cze 23, 2009 12:19 ]
Ja i tak to wszystko u mnie muszę jeszcze przerobi bo mi klekocze trochę separator na biegu jajowym, nawet jak jest ta pianka
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum