Typ: CDTi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie
Witam
Wiem, że tematy był już poruszany na forum wielokrotnie. Znalazłem informację na temat wymiany oleju w automatycznej skrzyni biegów. Wyczytałem informację, że powinienem zastosować TEXACO N402, lecz również wyczytałem że tego oleju już nie produkują , wiec jaki zamiennik zastosować. Proszę o pomoc, bo oczywiście w sklepach jest sporo olejów i odniosłem wrażenie dzwoniąc do, kilku, że sprzedawcą jest wszystko jedno, co ja tam wleje:(.
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez apples Pon Lip 18, 2011 11:17, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Pon Wrz 06, 2010 09:18 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Witam
Wiem, że tematy był już poruszany na forum wielokrotnie. Znalazłem informację na temat wymiany oleju w automatycznej skrzyni biegów. Wyczytałem informację, że powinienem zastosować TEXACO N402, lecz również wyczytałem że tego oleju już nie produkują , wiec jaki zamiennik zastosować. Proszę o pomoc, bo oczywiście w sklepach jest sporo olejów i odniosłem wrażenie dzwoniąc do, kilku, że sprzedawcą jest wszystko jedno, co ja tam wleje:(.
lub olej dokladnie zgodny z parametrami z tym ktory jest oferowany. Ewentualnie poczekaj moze ktos sam wymienial olej w swojej skrzyni to moze bedzie sie mogl podzielic uwagami i wskazowkami. Osobiscie nie polecam stosowania wynalazkow bo naprawa lub wymiana tej skrzyni nie nalezy do tanich.
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Pon Wrz 06, 2010 09:39
frew, wg. mnie najlepszy wybór, to olej z linku podanego przez orson.To jest olej przeznaczony do tej skrzyni , chociaż Ford czy VW stosują swoje oleje (przynajmniej mają swoje nazwy ).
Dziękuję serdecznie za podpowiedź, nie szukam żadnych zamienników czy wynalazków.
Nie chcę eksperymentować, więc zastosuje olej podany przez orson.
Pozdrawiam
Dziękuję serdecznie za podpowiedź, nie szukam żadnych zamienników czy wynalazków.
Nie chcę eksperymentować, więc zastosuje olej podany przez orson.
Pozdrawiam
Sugeruje sie tez wymiane filtra wiec warto wziac pod uwage ten zestaw:
Ktoś pisał gdzieś na forum, że tego filtra nie trzeba wymieniać tylko wystarczy go wyczyścić jeżeli jest w dobrym stanie... ale to i tak trzeba rozebrać skrzynię...
Pomógł: 317 razy Dołączył: 02 Kwi 2007 Posty: 2766 Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp
Wysłany: Czw Wrz 09, 2010 20:44
generalnie filtr wymienia się przy naprawie skrzyni , nie ma zaleceń co do wymiany w trakcie używania , częsta wymiana na orginalny olej już daje dobry efekt.
_________________ SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
mam pytanko ... z racji iż przymierzam się do wymiany oleju w skrzyni zwróciłem uwagę na jej górną część i jak widać na foto z prawej strony brakuje śruby a przynajmniej tak wygląda ... jak to jest u was ? czy ktoś może opisać mi która śruba jest od czego ?
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Pią Kwi 01, 2011 18:14
na foto widoczny jest mechanizm zapobiegający uruchomieniu silnika na innym ustawieniu lewarka niż N i P. Dwie jasne śruby mocują ten mechanizm do skrzyni.Ciemne, to elementy do założenia specjalnego przyrządu do regulacji tego mechanizmu , a z przodu jest widoczny korek wlewu oleju do skrzyni.Otwór z gwintem służy do przykręcenia przewodu masy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum