Forum Klubu ROVERki.pl :: [R200 8V 97r] Pytanie o głośniki basowe Phonocar
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R200 8V 97r] Pytanie o głośniki basowe Phonocar
Autor Wiadomość
strala1 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 226
Skąd: Bydgoszcz/Toruń

Rover 200

Wysłany: Sob Lip 11, 2009 12:38   [R200 8V 97r] Pytanie o głośniki basowe Phonocar

Szukając głośników do swojego R, trafiłem na taką aukcje:

http://aukcjewp.wp.pl/show_item.php?item=685244739

Mam do was pytanie, ponieważ jestem zielony w sprawach car audio. Czy mogę zastąpić fabryczne Rover-owskie głośniki, tymi basowymi?? Jaki będzie tego efekt? Czy można za pomocą tylko takich głośników słuchać normalnie muzyki?

Drugie moje pytanko, czy głębokość montażowa 62 mm, wymaga użycia dystansów? Czy głośniki wejdą bez problemu?
Ostatnio zmieniony przez strala1 Pią Lip 17, 2009 14:30, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Lip 11, 2009 12:38   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Botanix 




Pomógł: 35 razy
Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 775
Skąd: Głogów / Leeds w UK



Wysłany: Czw Lip 16, 2009 04:31   

Efekt będzie ( a raczej jest bo już je kupiłeś ) taki, że będą grały gorzej od fabrycznych. Zastanów się nad swoim pytaniem. Czy można na głośnikach basowych słuchać normalnie muzyki.... nie można. W innym poście tłumaczysz, że jesteś zielony w sprawach Car Audio ale mnie sie wydaje, że to coś innego. Pytasz o złączki, adaptery, umiejscowienie kabli... to nie są pytania na miarę kogoś kto ma 184 posty na forum. Chyba, że ciągle o coś pytasz. Zainteresuj się trochę życiem to nie będziesz musiał zadawać tak banalnych pytań. Nie najeżdżam cię, broń Boże ale gdy widzę pytania typu jak podłączyć kabel do głośnika to zaczynam rozumieć dlaczego z np. suszarkami do włosów można dostać instrukcję jak włożyć wtyczkę do gniazdka...
_________________
reservasjonerb
est deals