Witam dzisiaj zauważyłem, że lewa przednia opona od wewnętrznej strony jest zjechana prawie do zera nie zdziwiło by mnie to gdyby nie to, że nie dalej jak miesiąc temu ustawiana była zbieżność obu osi zaraz po zmianie sprężyn na krótsze i twardsze. Czy możliwe jest, że zbieżność jest OK, a przyczyną zużycia opony jest coś innego? Czy to raczej mechanik nie za bardzo się przyłożył?
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lip 29, 2009 16:30 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 21 razy Dołączył: 17 Maj 2009 Posty: 614 Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: Sro Lip 29, 2009 16:50
Jeżeli ścina opone to tylko zbieżność w innym przypadku gdyby wina była w zawieszeniu oponę by w kilku miejscach po prostu wybrało. Proponuję podjechać na konkretną stacje i ustawić raz jeszcze być może gość który robił to wcześniej był mało kompetentny. Pozdrawiam
_________________ Super wypas za małą kasę i oczywiście całkiem młode autko? Tylko Rover Ludzie skoro pomagamy to doceniajcie to opcją pomógł bo przestaniemy
Pomógł: 21 razy Dołączył: 17 Maj 2009 Posty: 614 Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: Sro Lip 29, 2009 17:50
najlepiej lej go tą oponą i żądaj zwrotu kasy
_________________ Super wypas za małą kasę i oczywiście całkiem młode autko? Tylko Rover Ludzie skoro pomagamy to doceniajcie to opcją pomógł bo przestaniemy
Pomógł: 47 razy Dołączył: 05 Mar 2008 Posty: 1080 Skąd: Częstochowa
Wysłany: Sro Lip 29, 2009 19:27
U mnie też ścina od wew. strony. Podejrzewam, że trzeba ustawić całą geometrię, ponieważ zbieżność przednich kół ustawia się na podstawie tylnych a np. u mnie tylne koła są pochylone tak, że je ścina właśnie od wew. strony.
Byłem dzisiaj u tego mechanika. Wszedł pod auto ustawił jeszcze raz i moim zdaniem jest jeszcze gorzej. Teraz jak jadę prosto mam kierownice lekko skręconą w lewo. Mam też pytanie bo zauważyłem, ze zbieżność ustawie wg. katalogu w którym ma opisane wszystkie samochody i modele. Czy ustawienia fabryczne będą odpowiednie dla obniżonego auta? Czy jest jakaś różnica, cz y niezależnie od wysokości zawieszenia dla danego modelu jest to samo ustawienie?
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
Wczesniej tego nie miales? Zaczelo sie od momentu zmiany sprezyn i ponownym ustawieniu geometrii?
Jesli lewa opona przednia tnie sie od wewnatrz, oznacza to moim zdaniem przynajmniej, ze to kolo jest skrecone lekko w lewo wzgledem tego prawego.
Sprobuj zmienic diagnoste, bo Violli TF'a dopiero u mariusz418 udalo sie w miare dobrze ustawic. Wczesniej 4 roznych mechanikow probowalo i za kazdym razem bylo gorzej
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
tak jak pisze MaReK, Spróbuj u innego mechanika. Nie opcji że czegoś nie da się zrobić. Dziwi mnie że podczas ustawiania nie wyregulował ci równego położenia kierownicy.
_________________ www.w-mp3.pl Nie trąb, robię co mogę
Wcześniej tego nie miałem na stalówkach 14" przejeździłem sporo i nic się nie ścierało. Później kupiłem 15" (ale to chyba wpływu nie ma bo felgi proste) i założyłem sprężyny JAMEX'a po czym od razu udałem się na ustawienie zbieżności. W poniedziałek jadę do innego warsztatu problem tylko w tym, że nie wszędzie teraz mogę wjechać
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum