Forum Klubu ROVERki.pl :: Perez w zywiole
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Perez w zywiole
Autor Wiadomość
Perez 




Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Nie Sie 23, 2009 01:40   Perez w zywiole

Co wy na to?

http://www.youtube.com/watch?v=Sv0mNDcpUgQ

http://www.youtube.com/watch?v=-Tn3phiuB9I

http://www.youtube.com/watch?v=ZwU-DzUwXgA

Oczywiscie brakowalo MaReK`a zeby wszystko ladnie nakrecil, ale jeszcze bedzie okazja, bo Perez sie rozwija.
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Sie 23, 2009 01:40   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Konix 



Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 473
Skąd: Katowice



Wysłany: Nie Sie 23, 2009 07:37   

Widzę ciemność, ciemność widzę. ;)
 
 
Papaa2 




Dołączył: 07 Sty 2009
Posty: 206
Skąd: Szczecin

Rover 200

Wysłany: Nie Sie 23, 2009 08:32   

Perez, posluchaj kolegi co robil komentarze w drugim filmiku i nakreccie to w dzien ;-)
_________________
Kazdy dzien stawia nowa dziure w drodze... Dajemy rade i omijamy :)
 
 
 
kruszon 




Dołączył: 09 Paź 2006
Posty: 683
Skąd: /dev/urandom



Wysłany: Nie Sie 23, 2009 10:14   

Perez, jak dla mnie to na nawierzchni jaka jest na Imoli - latem, sucho i bez piachu, a do tego na tym nierownym betonie to lekkie zażynanie autka (oponki i zawias szczególnie). Lepiej byś się do Ułęża wybrał :) Przynajmniej pod profesjonalnym okiem sie nauczymy czegoś :)

Pozdrawiam
 
 
 
PopaY 




Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 986
Skąd: ..: R-M :..



Wysłany: Nie Sie 23, 2009 11:17   

Te filmiki to nieporozumienie :P Nic nie widać, a słychać tylko piski. Osobiście uważam takie wyczyny za idiotyczne. Przede wszystkim dużymi autami takimi jak R600. Przy takich "zabawach" wktórce Twoje auto będzie zmuszone odwiedzić warsztat, a Twoja kieszeń zostanie poważnie odchudzona.

Pzdr.
 
 
Perez 




Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Nie Sie 23, 2009 14:04   

PopaY napisał/a:
Przede wszystkim dużymi autami takimi jak R600.

Co to ma do rzeczy?

PopaY napisał/a:
Przy takich "zabawach" wktórce Twoje auto będzie zmuszone odwiedzić warsztat, a Twoja kieszeń zostanie poważnie odchudzona


Ale ja nie robie tak non-stop codziennie.
kruszon napisał/a:
Lepiej byś się do Ułęża wybrał


A co tam jest?

Papaa2 napisał/a:
Perez, posluchaj kolegi co robil komentarze w drugim filmiku i nakreccie to w dzien ;-)


Bedzie w dzien, ale trzeba znalezc lepsza na wieszchnie, bo tak jak napisal Kruszon tam nie jest najlepiej.
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Nie Sie 23, 2009 15:06   

Wał zawadowski za tvnem. Tam mozez efektownie wchodzic w luk.
Nawierzchnia jest tam rowna, jest odrobine piachu.

Zreszta przednionapedowym autem, drzec opony nawet na suchym gladkim asfalcie to zbrodnia ;)

Co innego slizgi na pokrytym lodem asfalcie - np. filmik ze s.p. Huboszem na rondzie.
Fajne sa tez loty bokami po szutrowych drogach - np. miejsce dobrze znane z pierwszych dirftow MG TFem Violli ;D

A takie darcie gumy o asfalt, dla samego zerwania przyczepnosci to niszczycielstwo ;)
Chyba, ze ktos tak driftuje jak koledzy z BEMEk na Spalarni ;) Oni to robia naprawde efektownie.

Pozdrawiam,
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
kruszon 




Dołączył: 09 Paź 2006
Posty: 683
Skąd: /dev/urandom



Wysłany: Nie Sie 23, 2009 15:45   

Perez napisał/a:
A co tam jest?

http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=44108 :D

MaReK napisał/a:
Zreszta przednionapedowym autem, drzec opony nawet na suchym gladkim asfalcie to zbrodnia

http://rspw.pl/img/oferta/2004/styczen/m-06-01.jpg
Cytat:
Nawierzchnia powinna być śliska - w zimie śnieg, w lecie beton pokryty piaskiem. Na suchej nawierzchni samochód się mocno niszczy.


MaReK napisał/a:
Chyba, ze ktos tak driftuje jak koledzy z BEMEk na Spalarni ;) Oni to robia naprawde efektownie.


Naped na tyl. Autko zupelnie inaczej zachowuje sie nawet na suchej nawierzchni. Po takim drifcie i tak oponki do wymiany. :)
 
 
 
Perez 




Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Nie Sie 23, 2009 17:20   

Jak tak czytam te posty to czuje sie troche jak malolat, ktory dostal auto od taty i wlasnie odkryl w nim hamulec reczny.

kruszon napisał/a:
MaReK napisał/a:
Zreszta przednionapedowym autem, drzec opony nawet na suchym gladkim asfalcie to zbrodnia

http://rspw.pl/img/oferta/2004/styczen/m-06-01.jpg


Jezeli chodzi o to, to o dziwo nie uzywalem reczego caly czas. Na przyklad na filmiku 2 robilem to z narzutu, ewentualnie pomagajac sobie lewa noga.
Slizgi po sniegu przestaly mnie jarac, bo sa zbyt proste i oczywiste. Na tych filmikach staralem sie jechac jak najbardziej kontrolujac auto (z tad kolega w tle na drugim filmiku powiedzial: ladnie to zrobil na styk) blisko latarni.

Czy jest to auto przednionapedowe, czy tylno zdaje sobie sprawe z tego, ze sie niszczy. :/

Chcialbym kupic sobie samochod i zrobic go do KJS-ow, ale niestety na ta chwile mnie na to nie stac, wiec cwicze tym czym mam.

Frajdy wiele, a samochod rzecz nabyta. Cwiczac w taki sposob zima seicento nauczylem sie duzo rzeczy, ktore pozniej przydaly mi sie na drodze (czyt. opanowalem trudna sytuacje), wiec uwazam, ze takie jazdy sa potrzebne. Wiadomo, ze mozna to robic zima, aby mniej niszczyc auto, ale samochod na suchym zachowuje sie zupelnie inaczej.
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Nie Sie 23, 2009 19:16   

Perez napisał/a:
Slizgi po sniegu przestaly mnie jarac, bo sa zbyt proste i oczywiste.

Brzmi jak pewniacha ;)
Moj uluboiony manewr na sniegu - "altonen" - sprobuj jego ;)
Zanim go wykonasz zrobisz pewnie z kilkadziesiat prob i kazda bedzie inna

Pozdrawiam,

kruszon napisał/a:
Po takim drifcie i tak oponki do wymiany. :)

Zgadza sie, dlatego oni woza kilka kompletow ;)
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Viniu 




Dołączył: 28 Lut 2007
Posty: 470
Skąd: Żagań



Wysłany: Nie Sie 23, 2009 20:31   

Perez napisał/a:
czuje sie troche jak malolat, ktory dostal auto od taty i wlasnie odkryl w nim hamulec reczny
A ja czuję się jak stary piernik, bo w życiu to może ze dwa, trzy razy zrobiłem piskacza przy starcie, nigdy nie próbowałem driftów (no może raz na śniegu moim pierwszym Poldżerem jakieś 15 lat temu)... a prawko mam od 1993r. i od tego czasu miałem swoje auta... Chyba jednak pasuję do Skody :haha:
_________________
S(z)koda Roverka...
 
 
Brt 
mgz insz.




Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Nie Sie 23, 2009 21:25   

Viniu, pasujesz a raczej pasujecie :) do ciemnego R45 lub 75 w sedanie z jasnym wnętrzem :] :P ;) Perez ... jedź do Ułęża ;) szkoda, ze ja nie dam rady ... co do jazdy ... wolę wersję efektywną a nie efektowną ... bez zbędnych pisków ale szybciej niż inni ;) :P ... ale czasem i na recznym trzeba :twisted: :haha: :) A nastęne filmiki proszę w wersji dziennej ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
Perez 




Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Pon Sie 24, 2009 01:21   

MaReK napisał/a:
Brzmi jak pewniacha


Poprostu nie moge powiedziec, ze to opanowalem, ale juz mi sie to znudzilo. Teraz staram sie nauczyc wszystkiego na suchym.

MaReK napisał/a:
Moj uluboiony manewr na sniegu - "altonen" - sprobuj jego


Probowalem, ale nie tak duzym autem. Seicento opanowalem dosyc dobrze.

Viniu napisał/a:
A ja czuję się jak stary piernik, bo w życiu to może ze dwa, trzy razy zrobiłem piskacza przy starcie


Ale to nie o to chodzi, zeby ruszac z piskiem. Tak samo w jezdzeniu bokiem nie chodzi o to, zeby opony piszczaly.

Brt napisał/a:
Perez ... jedź do Ułęża


Chcialem, ale dopiero po tym temacie sie dowiedzialem o imprezie i dzisiaj gadalem z Kruszonem na spocie, ktory powiedzial, ze juz jest za pozno na zapisy.

Brt napisał/a:
wolę wersję efektywną a nie efektowną


Efektywna przy rywalizacji ok, ale efektowna do zabawy fajna sprawa.

Brt napisał/a:
A nastęne filmiki proszę w wersji dziennej


Byc moze beda, chyba, ze zmadrzeje :wink:
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
kruszon 




Dołączył: 09 Paź 2006
Posty: 683
Skąd: /dev/urandom



Wysłany: Pon Sie 24, 2009 09:24   

Perez napisał/a:
Chcialem, ale dopiero po tym temacie sie dowiedzialem o imprezie i dzisiaj gadalem z Kruszonem na spocie, ktory powiedzial, ze juz jest za pozno na zapisy.

Napisałem Ci w wątku o Ułężu, żebyś zadzwonił do Przemka i się dowiedział. Może jeszcze się uda.

Pozdrawiam
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pon Sie 24, 2009 10:03   

jeśli Ułęż dalej aktualny to i miejsce się znajdzie ;) ale z pytaniami do Docenta trzeba ;) :)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
Adrian355 




Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 306
Skąd: Radom



Wysłany: Pon Sie 24, 2009 18:36   

Może trochę nie na temat, ale myślę że Ci panowie z Radomia umieją nakręcać takie filmiki o jakich mowa:

http://www.youtube.com/watch?v=d0IdBSWaguo

http://www.youtube.com/watch?v=jJFUFJxOZTg

http://www.youtube.com/watch?v=7OmkzdOAElE

http://www.youtube.com/watch?v=iMyTkWA5vLc
Od 1:35 mój idol
_________________
był od 13 Kwietnia Rover 220SD ...
 
 
 
Perez 




Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Pon Sie 24, 2009 20:19   

Widziales, zeby ktos nakrecal moje filmiki? Poza tym ja wole takie filmiki na zywca, gdzie slychac slinik, a nie jakas muzyke.

Jezeli chcesz zobaczyc fajnie zmontowany film, to wpisz sobie "Warszawa Noca"

Poza tym na tych filmikach nie widac zbytnich umiejetnosci.

Ja jezdzilem kontrolujac poslizg przednim napedem, a Ci goscie glownie pala gume i kreca sie w kolko.

Jezeli chcesz sobie poogladac umiejetnosc jazdy przednim napedem znajdz sobie filmiki goscia co sie nazywa Jean Ragnotti i jezdzi Clio Maxi.


Rajdy, nie Street Racing w BMW, ewentualnie japonski FWD Drift!

Tak BTW dla MaReK`a http://www.youtube.com/watch?v=qGtUzypUUu0
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
Adrian355 




Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 306
Skąd: Radom



Wysłany: Pon Sie 24, 2009 22:32   

Perez, bez komentarza...

Powiem Ci jedno... widać ze guzik wiesz o tym co się dzieje w aucie w poślizgu kontrolowanym przy prędkości 50-70km/h... z napędem na tył...


Perez napisał/a:
Ja jezdzilem kontrolujac poslizg przednim napedem, a Ci goscie glownie pala gume i kreca sie w kolko.


spadłem z podłogi :mrgreen:
_________________
był od 13 Kwietnia Rover 220SD ...
 
 
 
Markzo 




Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Sie 25, 2009 11:26   

ja tam nie widze tych 50-70km/h ...o pala laka na deszczu, troche na asflacie, ksenonen madafaka edyszyny o i to tyle :) bez urazy, ale ani muza fajna, ani tresc filmow nie bogata :)

a czy Perez guzik wie, to bym sie wstrzymał :) pilotując Tiger'a podczas prób w ABJ na ostatnim Zlocie, wykręcili najlepszy czas ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
rodi_ 




Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 635
Skąd: Cork, Sokolka

MG ZT

Wysłany: Wto Sie 25, 2009 14:43   

Jesli Ci panowie z pierwszego filmiku mysla ze sa fajni, to sie myla. Tylko idioci ktorzy nie mieli sytuacji podbramkowej, zapi..... ponad setke na osiedlowej uliczce. Takie mam zdanie o takich "kozakach :evil: "
_________________
Don't drink and drive, just smoke and fly
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Perez...?
Markzo Offtopic 8 Sro Mar 17, 2010 22:12
-IKS-
Brak nowych postów [*] R.I.P. Rover 620i Perez Edition [*]
Perez Offtopic 49 Pon Lis 15, 2010 23:46
Perez



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink