Witam,mam problem gdyż pompa można powiedzieć leje,nie można nigdzie dostać tego oringa który jest potrzebny jest bardzo nietypowy i w kilku hurtowniach powiedzieli,że nie osiągalny,nowa pompa strasznie droga,regeneracji też nie chce się podjąć narazie żadna z firm które znalazłem tłumacząc się tym że nie mają części,może ktoś miał podobny problem i może coś poradzić,nie wiem pozostaje zakup używki które nie są pewne bo nie wiadomo ile na niej pojeżdze.
[ Dodano: Wto Paź 20, 2009 14:28 ] http://moto.allegro.pl/it...spomagania.html
Znalazłem taką czy ktoś się orientuje jakie były w 200 i jakie są w 25 po liftingu czy są takie same jak w moim dieselku z 2002.
_________________ "LOKOMOTYWA 1949"
SPAMU¦
Wysłany: Wto Paź 20, 2009 13:28 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pociągne temat dalej,gdyż uważam że jest ciekawy i może się to komuś w przyszłości przydać(czego nie życze).
Kupiłem pompe używaną od pewnego sprzedawcy ale po zamontowaniu okazało się że pompa pracowała w przeciwnym kierunku tzn że pompowała odwrotnie,była dobrze zamontowana gdyż dwa razy ją zakładaliśmy i ściagalismy żeby być pewnym w 100%,i tu mam pytanie czy jest możliwe bo spotkałem się z takimi opiniami aby silnik Rovera mógł się trafić taki(czyli ten od którego ja kupiłem używkę)który by pracował w przeciwnym kierunku bo to by wyjaśniało sprawe.Nowej pompy nigdzie nie można dostać,więc pozostaje jeszcze regeneracja,dzisiaj wysłałem do firmy która się tym zajmuje koszt 610zł,mam nadzieje że ta firma zrobi dobrze robote,ale podobno nie każdą pompe da się zregenerować i co wtedy jak nie można kupić nowej.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum