Forum Klubu ROVERki.pl :: [R25 1,4]- brak paliwa- zapowietrzenie ?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R25 1,4]- brak paliwa- zapowietrzenie ?
Autor Wiadomość
wrsdz 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Lis 2007
Posty: 54
Skąd: Gągolin



Wysłany: Nie Paź 25, 2009 10:50   [R25 1,4]- brak paliwa- zapowietrzenie ?

witam mam pytanie :

brak paliwa w moim R25 paliwo dolane autko mimo krecenia nie odpala wlane 10l -chyba nie za malo?

czy mogl sie zapowietrzyc w jakis sposob?

jakies sugestie co teraz zrobic mam zeby zagadal?
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Paź 25, 2009 10:50   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Tomek1212 




Pomógł: 84 razy
Dołączył: 09 Lis 2008
Posty: 1512
Skąd: Tarnów



Wysłany: Nie Paź 25, 2009 11:16   

Benzynowe silniki się nie zapowietrzają. Jeżeli jeździłeś bez benzyny lub z małą ilością to pompa paliwa mogła się zatrzeć lub zawiesić. Jeżeli masz możliwość to zmierz ciśnienie paliwa na listwie. Jeżeli nie masz takiej możliwości to poproś drugą osobę aby posłuchała czy słychać pompę paliwa gdy włączasz zapłon oraz gdy kręcisz rozrusznikiem(najlepiej nasłuchiwać w bagażniku lub pod tylnym zderzakiem w okolicach zbiornika paliwa).
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10919
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Nie Paź 25, 2009 11:59   

10 litrów to moze być za mało żeby pompka zassała. Jeśli słychać brzeczenie pompki to wlej tak, żeby było ponad pół zbiornika :hm:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
faecd 




Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 2125
Skąd: Police k.Szczecin

Rover 400

Wysłany: Nie Paź 25, 2009 12:40   

i probuj odpalac co chwile czyli krecisz rozrusznikiem ze 2 razy i czekasz dziesiec sekund i znowu dwa razy i czekasz za ktoryms razem powinno zapalic...

PS oby syfu z baku nie zassalo bo bedzie trzeba wtryski czyscic
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Tomek1212 




Pomógł: 84 razy
Dołączył: 09 Lis 2008
Posty: 1512
Skąd: Tarnów



Wysłany: Nie Paź 25, 2009 13:29   

10 litrów to około 1/4 zbiornika. Spokojnie powinno zassać nawet jak się wleje znacznie mniej.
 
 
 
Pawson 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 201
Skąd: Radomsko



Wysłany: Nie Paź 25, 2009 15:40   

sTERYD ma racje, wlej więcej i próbuj nim potrząsnąć i chebłaj kilka razy...
u mnie pomogło.. :grin:

jeśli nie dasz rady to wyjmuj pompę razem z tym koszyczkiem i wyślij do regeneracji, nie kupuj nowej pompy bo to nie pomoże przerabiałem ten temat.
Ale to jest ten czarny scenariusz myślę że tak źle nie będzie
 
 
 
Tomek1212 




Pomógł: 84 razy
Dołączył: 09 Lis 2008
Posty: 1512
Skąd: Tarnów



Wysłany: Nie Paź 25, 2009 17:57   

Samej pompy nikt nie regeneruje, bo to się nie opłaca, poza tym pompy praktycznie są nierozbieralne. Nowa firmowa nie kosztuje majątek, ale jednak przed wymianą upewnij się, ze to ona jest winna.
 
 
 
Pawson 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 201
Skąd: Radomsko



Wysłany: Nie Paź 25, 2009 18:08   

powtarzam wymiana samej pompy na nic się nie zda!
 
 
 
Tomek1212 




Pomógł: 84 razy
Dołączył: 09 Lis 2008
Posty: 1512
Skąd: Tarnów



Wysłany: Nie Paź 25, 2009 18:43   

Pawson napisał/a:
powtarzam wymiana samej pompy na nic się nie zda!


Jeżeli rzeczywiście jest spalona to czemu nie ?
 
 
 
Vesper416 




Pomógł: 43 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 1138
Skąd: Poznań

Rover Coupe

Wysłany: Nie Paź 25, 2009 18:48   

Tomek1212,

No to sie zdziwisz bo ja mam dokladnie ten sam problem co autor wątku i zmagam sie z nim juz ponad miesiac!!!!!!!! Pompe wymienilem na nową i c.... pomogło! Dalej to samo!!! W czwartek mechanik obejrzy sprawe. Ale ja sie posłucham Pawson, napisał mi na gg o regeneracji i skoro są firmy które sie tym zajmują i jemu pomogli to czemu mi to nie ma pomóc!!!!!!!
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
faecd 




Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 2125
Skąd: Police k.Szczecin

Rover 400

Wysłany: Nie Paź 25, 2009 18:57   

Vesper416, a u Ciebie przypadkiem niezassalo syfu z baku i masz zapchane wtryski??
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Pawson 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 201
Skąd: Radomsko



Wysłany: Nie Paź 25, 2009 18:59   

Tomek1212 napisał/a:
Pawson napisał/a:
powtarzam wymiana samej pompy na nic się nie zda!


Jeżeli rzeczywiście jest spalona to czemu nie ?


bo ona nie jest spalona, daje za małe ciśnienie a przyczyną jest jej plastikowa obudowa, z tego co pamiętam to nie idzie tego dziadostwa nigdzie kupić. Wysłałem komplet do firmy która się tym zajmuje www.serwispomp.pl i którą polecam bo paczka przyszła w przeciągu 2-3 dni z przesyłką zapłaciłem jakieś 150zl.
 
 
 
Tomek1212 




Pomógł: 84 razy
Dołączył: 09 Lis 2008
Posty: 1512
Skąd: Tarnów



Wysłany: Nie Paź 25, 2009 19:04   

Dlatego od początku mówiłem, że podstawą poprawnej diagnozy jest sprawdzenie ciśnienia na listwie wtryskowej.

Faktem tez jest, że nowa pompa dobrej jakości dająca odpowiednie ciśnienie (dla wtrysku jednopunktowego to około 2-3bar, wtrysku wielopunktowego 3-4,5bar a dla mechanicznego 6,5bar) też powinna rozwiązać problem, oczywiście jeżeli zdiagnozujemy że powodem usterki jest za niskie ciśnienie paliwa.
 
 
 
Pawson 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 201
Skąd: Radomsko



Wysłany: Nie Paź 25, 2009 19:11   

Tomek1212 a Ty cały czas swoje żadna pompa nawet najlepszej jakości się tutaj nie przyda! przeciez kupiłem nową założyłem i też nie odpalał a we wiaderku chodzila, podobnie ma vesper416 i tez ni chu*a.
 
 
 
Tomek1212 




Pomógł: 84 razy
Dołączył: 09 Lis 2008
Posty: 1512
Skąd: Tarnów



Wysłany: Nie Paź 25, 2009 19:27   

No dobrze, więc wytłumacz mi w czym będzie lepsza regenerowana pompa od nowej sprawnej, dobrej jakości ?
 
 
 
Vesper416 




Pomógł: 43 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 1138
Skąd: Poznań

Rover Coupe

Wysłany: Nie Paź 25, 2009 19:40   

Ja mam wtryski czysciutkie przewody drozne, nowe filtry w baku i ten przed wtryskami nowa pompa a paliwo nie dochodzi nawet do filtra paliwa.........

[ Dodano: Nie Paź 25, 2009 19:38 ]
ja kupilem nową dobrej jakosci i nic w pizdu pieniadze wydane wiec jedyne co zostaje to rzeczywiscie ta cała obudowa plastykowa wokól pompy. Jakby nie bylo gdybys rozbieral pompe to wiedzialbys ze ona paliwo pompuje do tej plastykowej obudowy i dopiero z tej obudowy zasysa paliwo do układu..... Wiec jesli z tym koszykiem bedzie cos nie tak to logiczne ze pompa tego nie zassa. Pompa daje cisnienie na wyjsciu 3 bary ale sprawdz jak ona zasysa to stwierdzisz ze prawie w ogole. Ja spodziewalem sie ze jak przyloze palec to zassa go jak odkurzacz a tu zdziwko bo prawie nie ssała a jak zanurzyłęm ją w cieczy i byla na ziemi postawiona to sikala mi na sufit czylina wysokosc 2,5m wiec cos w tym jest!!!!!!!!!
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Tomek1212 




Pomógł: 84 razy
Dołączył: 09 Lis 2008
Posty: 1512
Skąd: Tarnów



Wysłany: Nie Paź 25, 2009 19:56   

OK, już rozumiem. Wam chodzi o nieszczelność na koszu, a nie samej pompy.
 
 
 
Vesper416 




Pomógł: 43 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 1138
Skąd: Poznań

Rover Coupe

Wysłany: Nie Paź 25, 2009 20:04   

Wydaje mi sie ze rozwiązaniem problemu było by wyciągniecie pompy z koszyka i zalanie go paliwem gdzies na wysokosc 2/3 obudowy wsadzeniem pompy i wlożeniem do baku wtedy myśle ze pompa zassa paliwo i poda je dalej a jak zacznie podawac paliwo to bez problem bedzie napelniała koszyk z baku. Wydaje mi się że to jest rozwiązaniem całej tej "Paliwowej afery".

Jeszcze jedno jesli ten filtr siatkowy w baku nie jest uszkodzony to nie ma możliwości zassaniu syfu żeby zatkało wtryski, powiem wiecej ja demontując bak bardzo dokłądnie obejrzałem resztki cieczy i co tam miało pływać i powiem ze w baku nie mialem syfu zadnego a to co bylo na tym filtrze to były znikome ilości jakiś paproszków, było tego tak nie wiele że według panujących praw fizyki na tej planecie nie miały one prawa w jaki kolwiek sposób przeszkodzic w podawaniu paliwa!
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Pawson 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 201
Skąd: Radomsko



Wysłany: Nie Paź 25, 2009 21:57   

Spróbuj zrobić tak jak piszesz i zobaczymy jaki będzie efekt, może nie będzie konieczności regenerować :cool:
 
 
 
Vesper416 




Pomógł: 43 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 1138
Skąd: Poznań

Rover Coupe

Wysłany: Pon Paź 26, 2009 20:33   

a więc powiem tak że dzisiejsza zabawa skończyła sie urwanym czujnikiem paliwa...
do czego on dokładnie służy????? A nowa pompa jest jednak sprawna tylko we wtyczce jeden pin był wygiety i nie stykal....
Bede dzialac jutro i zobaczymy
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R216 1.6 Si lux 97r] zapowietrzenie baku
odbijanie przy tankowaniu
nocny_marek Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 22 Pon Gru 08, 2008 16:12
nocny_marek
Brak nowych postów [R200 Vi '98] Zapowietrzenie czy termostat ?
Temperatura rosnie na postoju, po ruszeniu spada.
secio Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Sob Lis 24, 2007 21:22
secio
Brak nowych postów [R220 SDi] Zapowietrzenie silnika?
Mietkowski Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Nie Lip 11, 2010 00:04
TrAViShOn
Brak nowych postów [rover 214 i] zapowietrzenie instalacji chłodniczej
wojtas090984 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Sob Cze 15, 2013 17:55
wojtas090984
Brak nowych postów [R25] Brak zasilania na pompie paliwa
kalitus84 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Sro Gru 22, 2010 00:08
kalitus84



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink