Wysłany: Nie Sie 20, 2017 15:15 [Freelander TD4] Układ paliwowy
Typ: TD4 Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2003
Witam wszystkich Landkowiczów,
Panowie pomóżcie mi rozwikłać zagadkę w LR Freelander TD4 wersja po FL (2003r.)
Objawy: w trakcie jazdy zapala się CHECK ENGINE i auto traci na mocy, sporadycznie potrafi zgasnąć w trakcie jazdy.
Wymienione: filtr paliwa , pompka niskociśnieniowa, 2 wtryski, podmieniony czujnik ciśnienia na listwie, zawór DRV, czyszczony EGR, nowe wężyki podciśnieniowe do EGR i zaworu podciśnienia.
Błąd p1190 - regulacja ciśnienia w rampie paliwowej
Pytania:
1. Pompka wstępna pracuje przez ok. 2 min (stara jak i nowa) z tą różnicą że nowa podaje te ciśnienie w granicy 3,5 bar. (po przekręceniu kluczyka na zapłon)
2. I teraz sytuacja po przekręceniu kluczyka kiedy pompka pracuje czy z przewodów paliwowych powrotnych z pompy WC powinno wracać paliwo? (zaznaczam silnik wyłączony)
3. Interesuje mnie ten trójnik (na powrocie) rozdział powrót pompy - wejście do chłodnicy paliwa i wyjście chłodnica paliwa (paliwo jest pchane na wejście ale też na wyjście z chłodnicy?
4. Zawór DRV z pompy czy tam powinny być 2 oringi + pierścień czy tylko ten mały oring + pierścień?
Dołączę rysunek będzie łatwiej zrozumieć o co mi chodzi:
Nie mogę nigdzie znaleźć schematu układu paliwowego dla TD4 powyżej 2003 r.
Pozdrawiam
SPAMU¦
Wysłany: Nie Sie 20, 2017 15:15 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum