dodam ze w roverku skrzywiła sie półośka prawe kolo poszło kilka cm do tylu lewe do przodu ogólnie obie podłożnice zmieniły o kilka cm swoje miejsce położenia
do tego standardowo maska,chłodnica,pas przedni,belka,zderzak,obie lampy,strefy zgniotu(uratowały auto przed kasacja ) ,wentylator,błotnik do malowania
co zrobic???? :<
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Ostatnio zmieniony przez sTERYD Pią Lut 12, 2010 16:57, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pią Lut 12, 2010 15:59 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 248 razy Dołączył: 18 Cze 2009 Posty: 1651 Skąd: Maciejowa, Nowy Sącz
Wysłany: Pią Lut 12, 2010 17:27
Spokojnie Kolego, ja również uważam że nie jest źle. Dobry blacharz wyciągnie i ustawi podłużnice, błotnik jak sam twierdzisz do malowania, belkę, pas i zderzak kupisz za parę groszy na szrocie. Tak samo maskę i chłodnicę z wentylatorem. Półośki też można kupic używane jak i wachacze. Koszt części na szybko nie powinien przekroczyć 2000pln. Jeśli co nie co potrafisz zrobić sam to z grubszych robót za które trzeba zapłacić pozostaje wyciągnięcie podłużnic i malowanie elementów (chyba że uda się kupić pod kolor). Ja bym robił a Ty musisz sam ocenić co sie opłaca.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 11 razy Dołączył: 15 Sty 2010 Posty: 170 Skąd: Piotrkow Tryb
Wysłany: Pią Lut 12, 2010 17:42
wkoncu cos konkretnego
wahacz???
kolo nie mialo bezpośredniego kontaktu z autem w ktore uderzylem
ale golym okiem widac ze prawe kolo poszlo do tylu i to mnie martwi
czy da sie to tak naprawic jak bylo??? nie chce zeby moje auto zostawialo za soba 4 slady ,sciagalo mnie na prawo czy lewo i darlo opony
ale narobilem;/
nigdy wiecej na czerwonym !!!!!;/
[ Dodano: Pią Lut 12, 2010 17:42 ]
jezeli kogos jeszcze moje pretensje uraziły to sorry bardzo ale jestem w gorącej wodzie kąpany co zresztą pokazałem na łódzkim skrzyżowaniu
zal.pl
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Najważniejsze w całej naprawie to .... BARDZO PRECYZYJNIE wyciągnać podłużnice i sprawdzić czy podczas uderzenia nie przesunęło się dolne mocowanie wahacza czyli tzw. sanki. Jak te naprawy zostaną DOBRZE wykonane, to da się wszytko prawidłowo ustawić i koła będą we właściwym położeniu ... ewentualne drobne regulacje można wykonać zmieniając długość drążków reakcyjnych miedzy belka przednią a wahaczem dolnym. Reszta to kosmetyka Powodzenia
Te podłużnic tak źle nie wyglądają. Na spokojnie to idzie zrobić i to nie tak wielkim kosztem. Oczywiście blacharz jakiś rzetelny i doświadczony musi się tym zająć, ale problemów z tym miał nie bedzie z tego co widać. Wg mnie na spokojnie zamkniesz się w 2kzł ze wszystkim.
Powodzenia.
A ja powiem tak, miałem w 90% tak samo co Ty i naprawiałem ale uwierz że to musi robic ktoś kto się na tym zna bo jak ci zrobią na odp to długo nim nie pojeździsz:) Mojego robili 3 miesiące i zrobili bardzo dobrze (musieli ramę prostować bo była podbita) Na początku idz do jakiegoś warsztatu i niech Ci wyliczą mniej więcej koszta. Tylko martwi mnie ta chłodnica i masz trochę bardziej pogiętego. Moim zdaniem ja Ci powiedzą że naprawa 4k to odpuść sobie sprzedaj na części i dołóż i kup nowego.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum