Forum Klubu ROVERki.pl :: [R623] 620TI przekladka czy swap ? pomocy
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R623] 620TI przekladka czy swap ? pomocy
Autor Wiadomość
kbk170 



Dołączył: 23 Gru 2009
Posty: 15
Skąd: internet



Wysłany: Pon Mar 08, 2010 00:34   [R623] 620TI przekladka czy swap ? pomocy
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.3 Rok produkcji: 1994

witam mam pytanie mianowicie jestem posiadaczem rovera 623 i przedwczoraj mi sie popsol nie jestem mechanikiem ale mowili mi ze na rozrzadzie sie przestawil czy cos takiego i naprawa malo oplacalna bedzie a zwlaszcza ze dalem za niego 3,500 pln pol roku temu i wlasnie sie zastanawiam nad sciagnieciem anglika z silnikiem 2.0 ti i zrobieniu mu przekladki z 623 mozna tez przelozyc sam silnik ale w 623 mam bita bude i nie wiem czy to bedzie oplacalne orientuje sie ktos wogole ile moze kosztowac sama robocizna w przekladce bo czesci juz mam z 623 jest to moj pierwszy samochod ale naprawde mi sie spodobal i dlatego chcialbym z silnikiem 2.0 ti (200 kucy) :mrgreen: prosze o opinnie lub swap silnika na ten 2.0 ti tylko czy sie bedzie nadawal mocowania itp. mial juz ktos stycznosc z taka zamiana silnika??
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Nie Lut 13, 2011 14:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Mar 08, 2010 00:34   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
_papa_ 




Pomógł: 26 razy
Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 424
Skąd: Płock

Rover 600

Wysłany: Pon Mar 08, 2010 13:00   

Kolego kbk170 popraw proszę swój post, bo tego nie idzie przeczytać. :???:
 
 
 
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Pon Mar 08, 2010 19:30   

Strasznie na okolo, ale kolega sie pyta ile moze kosztowac przekladka angola jak ma graty do przekladki i czy mozna Swapowac 2.0TURBO do 623.

Chetnie udzielilbym Ci odpowiedzi, ale nie potrafie na te pytania odpowiedziec. Jakie masz obiawy tego popsucia, bo mi tez cos sie ostatnio dziwnego stalo z moim 623?
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
kbk170 



Dołączył: 23 Gru 2009
Posty: 15
Skąd: internet



Wysłany: Wto Mar 09, 2010 10:09   

kolego perez o to mi dokladnie chodzi w skrucie drugi raz dopiero siedze na jakims forum a popsol mi sie jak sobie wracalem do domku i nagle cos mi zaczelo dzwonic w silniku jak by blacha o blache taki dzwiek coraz glosniej i glosniej az w koncu chcialem zjechac w uliczke i wtedy calkiem mi zgasl odpala ale chodzi jak traktor tak jakby na jeden gar chodzil ale wczesniej i tak zaczal mnie krecic roverek z tym silnikiem 2.0 turbo to az taki zly nie jestem:)
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 18 Kwi 2002
Posty: 4535
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Wto Mar 09, 2010 15:14   

kbk170, używaj przecinków i kropek, bo tego się nie da czytać.
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
kbk170 



Dołączył: 23 Gru 2009
Posty: 15
Skąd: internet



Wysłany: Wto Mar 09, 2010 22:40   

ok bede pamietal na przyszlosc, ale czy ktos moze mi na oko powiedziec co bedzie bardziej oplacalne, a mianowicie przelozenie silnika 2.0 turbo do budy z rovera 623, czy sciagniecie anglika z silnikiem 2.0 turbo i przelozeniu mu kierownicy, dodam ze w moim 623 buda jest troche poobijana byl bym wdzieczny za pomoc
 
 
Konix 



Pomógł: 35 razy
Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 473
Skąd: Katowice



Wysłany: Sro Mar 10, 2010 02:47   

Zdecydowanie najlepsze będzie kupienie 600Ti z kierownicą po lewej stronie montowaną fabrycznie. Jeśli pozorne oszczędzenie 2000zł wydaje Ci się racjonalne, to omijaj wersję turbo z daleka.
 
 
Mayson 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Gru 2001
Posty: 1115
Skąd: DE

Rover 600

Wysłany: Sro Mar 10, 2010 08:59   

kbk170 napisał/a:
co bedzie bardziej oplacalne, a mianowicie przelozenie silnika 2.0 turbo do budy z rovera 623, czy sciagniecie anglika z silnikiem 2.0 turbo i przelozeniu mu kierownicy

Na logikę; tańsze będzie włożenie 2,0t do obecnej budy, niż przekładka kierownicy z prawej na lewą. Dlaczego? Bo w R623 wszystko masz już po lewej stronie, wystarczy tylko zmienić silnik i podzespoły/osprzęt silnika. We wnętrzu praktycznie tylko licznik.

Przy przekładce trzeba wymienić o wiele więcej rzeczy i kupa z tym babraniny. Oczywiście zależy czy przekładka ma być porządna, czy "od Miecia z pozdrowieniami". Jaki koszt w praktyce wyjdzie - musisz popytać w warsztatach, które się tym zajmują :ok: Poza tym w praktyce wyjdzie pewno, że i tak musisz ściągnąć angola 2,0t, bo tu nie znajdziesz raczej silnika 2,0t w dobrym stanie wraz z osprzętem...
_________________
Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
 
 
 
kbk170 



Dołączył: 23 Gru 2009
Posty: 15
Skąd: internet



Wysłany: Sro Mar 10, 2010 11:11   

dzieki wielkie a nie wiecie czy sa jakies podobne silniki w hondach co by pasowaly do roverka??
 
 
Mayson 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Gru 2001
Posty: 1115
Skąd: DE

Rover 600

Wysłany: Sro Mar 10, 2010 12:05   

Np. 2,2 V-TEC (150 i 200KM) Patrz na Accordy V (nie wiem czy VI też), Preludy i Civiki z podobnego okresu produkcji.
_________________
Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
 
 
 
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Sro Mar 10, 2010 12:36   

Cala seria H22 podejdzie Ci bez problemu nawet pod te mocowania co masz pod macha i sa duzo mniej problematyczne niz 2.0 Ti
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [620ti] dwa problemy do rozwiązania . Pomocy!
jrdarus1 Rover serii 600, Honda Accord 8 Pon Lis 11, 2013 21:51
thorm
Brak nowych postów [620Ti] Pojemność wtryskiwaczy Rover 620Ti
tomii620si Rover serii 600, Honda Accord 1 Pią Lis 15, 2013 21:40
greg-si
Brak nowych postów [r623] błąd 41
ofis Rover serii 600, Honda Accord 6 Wto Gru 27, 2011 22:16
Marrkus
Brak nowych postów [R623] Kopci
KatoSBE Rover serii 600, Honda Accord 1 Pią Paź 19, 2012 22:01
madagaskar
Brak nowych postów [R623] Głowica
junkers1964 Rover serii 600, Honda Accord 9 Czw Gru 13, 2007 09:36
maciej



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink