Witam.
Od jakiegoś czasu pulsuje mi kontrolka SRS (tak około błyśniecie co 2-3 sekundy). Poczytałem forum na ten temat i znalazłem coś o kostkach pod siedzeniami. W którym miejscu one sa bo znaleźć ich nie mogę. Kontrolka zaczęła pulsować po odłączeniu akumulatora i ponownym podłączeniu. Pod kierownica próbowałem odłączać wszystkie kostki żółte i spinać ponownie ale efektu brak. Może jakies rady macie w tej kwestii.
SPAMU¦
Wysłany: Pon Lut 08, 2010 13:50 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
W R 200 kostka jest pod siedzeniem spokojnie sobie wisi lub jest pod chodniczkiem ale nie zapewniam że w R 400 tez tak jest, a może kable gdzieś zaśniedziały, u moje znajomego w golfie dioda od poduszek tez tak migała diagnostyka koma nie pomogła okazało się że auto jest po wypadku i nie ma poduch( auto kupił dwa tyg wcześniej jako niebite)
W R 200 kostka jest pod siedzeniem spokojnie sobie wisi lub jest pod chodniczkiem ale nie zapewniam że w R 400 tez tak jest, a może kable gdzieś zaśniedziały, u moje znajomego w golfie dioda od poduszek tez tak migała diagnostyka koma nie pomogła okazało się że auto jest po wypadku i nie ma poduch( auto kupił dwa tyg wcześniej jako niebite)
Myślę, że raczej by nie pulsowała wtedy, tylko świeciła ciągle, tym bardziej, że ponad miesiąc po kupnie auta wszystko było w porządku.
Dzięki za info popatrzę co z tą taśmą. A może ktos poleci warsztat z T4 w okolicach warszawy lub w warszawie. Jest koło mnie Sobański ale chce za podłączenie kompa 150 PLN, a to lekka przesada. Pozdrawiam.
Pomógł: 317 razy Dołączył: 02 Kwi 2007 Posty: 2766 Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp
Wysłany: Wto Lut 09, 2010 10:21
do 400 tester jest nie potrzebny , ponieważ 400 nie ma diagnozy po przez tester , tylko właśnie miga ta kontrolka , trzeba obliczyć ile razy miga , jest pojedyncze mignięcie , podwójne i świecenie na stałe,
_________________ SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
do 400 tester jest nie potrzebny , ponieważ 400 nie ma diagnozy po przez tester , tylko właśnie miga ta kontrolka , trzeba obliczyć ile razy miga , jest pojedyncze mignięcie , podwójne i świecenie na stałe,
To znaczy jak policzyć? Miga cały czas pojedynczymi mignięciami i co mam cały czas liczyć?
To znaczy jak policzyć? Miga cały czas pojedynczymi mignięciami i co mam cały czas liczyć?
chodziło wyłącznie o to jakie są te mignięcia( pojedyńcze,podwójne,stałe)
nie musisz nic już liczyć skoro masz pojedyńcze mignięcia to zajmij się taśmą
To znaczy jak policzyć? Miga cały czas pojedynczymi mignięciami i co mam cały czas liczyć?
chodziło wyłącznie o to jakie są te mignięcia( pojedyńcze,podwójne,stałe)
nie musisz nic już liczyć skoro masz pojedyńcze mignięcia to zajmij się taśmą
Czyli SRS nie da sie zdiagnozować przez komputer? To nawet lepiej. Ostatnio byłem na naprawie ABS+SRS i choć z ABS nie było problemu to z SRS komputer gadać nie chciał.
Nie był to testbook więc uznałem to za normę.
I czy pozostałe systemy działają przy awarii jednego?
PS. Nie obraziłbym sie gdyby samochody, zwłaszcza te z komputerami pokładowymi po ludzku informowały o usterkach (błyskająca dioda jak widać czasem wystarcza), ew w ukrytym menu serwisowym.
Niestety polityka producentów jest taka, że jak masz problem to jedź do ASO.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum