Wysłany: Wto Mar 30, 2010 19:07 [R620] Przewody paliwowe
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1993
Witam
Problem tego typu ze zaczęło mi kapać nagle z pod auta i okazało się ze jest przegnity przewód paliwowy (od zbiornika do silnika) i stąd moje pytanie. Czy jak założę gumowy przewód w miejsce zgnitego to wytrzyma on jakiś czas czy szkoda mojego zachodu?Chodzi o to że auto zostawiłem 120km od miejsca zamieszkania w związku z tym "uszkodzeniem"
Chcę kupić jakieś używki w dobrym jeszcze stanie żeby nie mieć problemów z wymianą ale ciężko znalezć.
Jakby ktoś wiedział kto mógłby mieć to byłbym bardzo wdzięczny.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Lut 15, 2011 14:43, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Wto Mar 30, 2010 19:07 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 67 razy Dołączył: 13 Lis 2001 Posty: 1096 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Sro Mar 31, 2010 17:46
Poszukaj mechanika który dorobi te przewody i ci je wymieni. Nie wiem jak w twoim ale w moim jest tam 3 przewody paliwowe i 2 od hamulców - wymieniłem wszystkie na miedziane i mam św spokój.
simion0, doró je tak zebyś do domu dojechał a pote jak mówi Marrkus, zmień wszyskto na miedziane, to nie ejst az tak droga impreza a spokój na wieki! ja jak byłem na przeglądzie to mechanik mi powiedział że zaczynają mi przewody korodować i mówił żebym kupił jakiś specyfik w spreyu ala guma że on uszczlenia i chroni przed postępowaniem korozji (koszt jakies 20zł) i póki co mam spokój.
ale z czasem i tak je na miedziaki wymienie.
Tak właśnie chcę zrobić Dzisiaj jadę wytnę skorodowany kawałek, założę gumową złączkę i mam nadzieję że do domu dojadę (120km) a potem wymienię.
Nie wiem jak jest z tymi miedzianymi bo w sklepie mówił że mają 4metrowe ale nie wiem czy ufać mu bo mówił że końcówki będą pasować ( a są to uniwersalane z tego co mówił).
Ale tak jak mówicie jak auto będę miał u siebie to juz spoko damy rade .
Dzięki i pozdrawiam
Mi mechanik powiedzial, ze sie na metry kupuje, a on glowki dorabia sam.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
W jednym warsztacie znajomemu krzykneli 2000zl za wymiane przewodow paliwowych i hamulcowych pod autem. Ile Wy placiliscie?
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Pomógł: 2 razy Dołączył: 21 Sie 2007 Posty: 191 Skąd: Zamość
Wysłany: Sob Kwi 03, 2010 11:24
ja wymieniłem przewody hamulcowe na miedziaki końcówki były podorabiane na standardowe do japońców , a kupowałem w sklepie z częściami do auto japońskich koreańskich wszystko od reki , a przewody paliwowe to zmierzyłem średnice jaka ma przewód i w sklepie z częściami do TIRow dokupiłem przewód taki elastyczny do iluś tam barów ciśnienia wytrzymuje a końcówki są rożne na jaka nakrętke trzeba na taka mieli ...
koszt przewodów hamulcowych jakieś z 100 zł niecałe , a paliwowego bo jeden wymieniałem to z 16 zł
_________________ Był Rower Wigry III (Składak) , teraz R620 SLI 2.0 , 16V ........
No to kolega, albo zle zrozumia, albo chcieli go nabic w butelke.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
W jednym warsztacie znajomemu krzykneli 2000zl za wymiane przewodow paliwowych i hamulcowych pod autem. Ile Wy placiliscie?
A najbardziej fascynujące jest to, że ja robiłem jakiś rok wcześniej w tym samym zakładzie i zapłaciłem 600 zł + 60 zł za wymianę płynu i odpowietrzenie - miedziane przewody w gumowych osłonach - Mariusz powiedział, że bardzo porządnie zrobione.
Właśnie, Perez, to też możesz do siebie przełożyć.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Właśnie, Perez, to też możesz do siebie przełożyć.
hmmm jak sie okaze, ze bede go zorbieral to tak tez poczynie
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
soviet100 [Usunięty]
Wysłany: Sro Kwi 07, 2010 07:18
Owszem możesz sam wymienić tylko wymień je na wężyk zbrojony bo inny Ci napuchnie .
soviet100, ale rozmawiamy o przewodach długich - tych po 1,5m pod całym autem - one powinny być metalowe i powyżej 12 lat zarówno w R400, jak i R600 bierze się za nie korozja.
Dopiero końcówki, tak jak piszesz, powinny być elastyczne w oplocie.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
soviet100, ale rozmawiamy o przewodach długich - tych po 1,5m pod całym autem - one powinny być metalowe i powyżej 12 lat zarówno w R400, jak i R600 bierze się za nie korozja.
Dopiero końcówki, tak jak piszesz, powinny być elastyczne w oplocie.
ja je oczyściłem szczotką lekko i benzyna ekstrakcyjną i zapsikałem tkaim jakimś srodkiem konserwującym, coś jakby guma w spreyu... i hasa elegancko wszystko i sie trzyma;)
wiesz olek997 z tymi przewodami jest tak, ze sie dowiesz czy trzymaly dopiero jak bedziesz sprzedawal auto, bo ja nic nie robilem i tez sie trzymaja
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum