Typ: Di Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Witam wszystkich i pozdrawiam
Kupilem freelandera 1 miesiąc temu teraz zaczeło mi sprzęgło ciągnąć .
Wygląda to w ten sposób ze na 3 4 5 biegu gdy dam na gaz to obroty momentalnie wskakują na 4000 i więcej a auto rozpędza sie z opużnieniem ,tak jak automat.
Chce sie upewnić czy to jest sprzęgło czy może coś innego , jakie jest wasze zdanie ?
Czy można tak jeżdzić ?
[ Dodano: Wto Gru 18, 2007 19:41 ]
i jeszcze jedno może wiecie gdzie w bydgoszczy jest dobry mechanik od freelanderów.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sro Gru 22, 2010 00:07, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Wto Gru 18, 2007 19:28 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 81 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 901 Skąd: Poznań
Wysłany: Wto Gru 18, 2007 20:02
Typowy objaw zużytego sprzęgła , pytanie tylko czy przyczyna nie tkwi w hydraulice (jaki jest pedał sprzęgła czy jest pełny - od początku do końca?) Jaki jest przebieg tego auta? Co do silnika TD4 to chyba musi być końcówka roku 2000
_________________ Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
Pomógł: 81 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 901 Skąd: Poznań
Wysłany: Wto Gru 18, 2007 20:16
Ale czy ten pedał (bez odpalonego silnika) czuć go od samej góry czy dopiero czuć na samym dole opór ponieważ to jest ważne aby wyeliminować przyczynę zużycia tego sprzęgła
_________________ Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
le czy ten pedał (bez odpalonego silnika) czuć go od samej góry czy dopiero czuć na samym dole opór ponieważ to jest ważne aby wyeliminować przyczynę zużycia tego sprzęgła
Pomógł: 81 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 901 Skąd: Poznań
Wysłany: Sro Gru 19, 2007 20:42
Tak czy inaczej trzeba zacząć od wymiany sprzęgła ale radzę przy okazji wymienić siłownik sprzęgła (wysprzęglik/łożysko oporowe) za jedną robotą , jest to zbyt dużo pracy żeby zostawić tą część starą a niestety może to być również przyczyna obecnego stanu rzeczy.
_________________ Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
Wymien tarcze sprzegla oraz docisk i bedzie ok to typowy obiaw slizgania sie sprzegla a jak potrzymasz go dluzej na wysokoch obrotach to powinienes poczuc smrod palonego sprzegla. Mysle ze jak go kupowales to poprzednik spalil tarcze i ci nic nie powiedzial. Pozdrawiam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum