Forum Klubu ROVERki.pl :: [rover 416si] temperatura silnika w góre
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: szoso
Pią Lis 19, 2010 11:19
[rover 416si] temperatura silnika w góre
Autor Wiadomość
adam26xx 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 55
Skąd: kraków



Wysłany: Pią Kwi 30, 2010 10:01   [rover 416si] temperatura silnika w góre

Witam
Wczoraj zaobserowowałem że temperatura idzie do góry ,zawsze mialem ponizej polowy oczywiscie sytuacja miala miejsce w korku ,wlaczyl sie wentylator i wszystko ok spadła podeszłą do góry do 2/3 ,czy to jest normalne w roverkach bo ktos mi mowil ze powinno byc zawsze ponizej polowy?

Drugie pytanie,wymienialem ostatnio waz chlodnicy gorny czy trzeba jakos specjalnie odpowietrzac uklad ?jesli tak to jak?

pozdrawiam
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Kwi 30, 2010 10:01   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Kot 




Pomógł: 22 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 579
Skąd: Siedlce

Rover 400

Wysłany: Pią Kwi 30, 2010 10:05   

jezeli spuszczales plyn i dolewales to trzeba ... uruchom samochod odkrec korek i neich sobie pracuje albo trzymaj go delikatnie na obrotach 2-3 tysiace ... powinien pluc powietrzem do zbiorniczka wyrownawczego, powinen tez wlaczyc sie wentylator a te objawy ktore opisujesz to wg mnie przypowietrzenie sie ukladu... po odpowietrzeniu sie przejedz i zobacz na stan plynu... uzupelnij na max jezeli spadnie ..
 
 
staffer 



Dołączył: 02 Lip 2009
Posty: 94



Wysłany: Pią Kwi 30, 2010 10:11   

414 i 416 mają bardzo stabilną temperaturę, wentylator włączał mi się (mam 414) tylko podczas stania w bardzo duże upały.
O wszystkim już było i to sporo...
kostas napisał/a:
Sprawdź czy masz dobrze odpowietrzony układ chłodzenia, przede wszystkim czy przy odpowietrzaniu ogrzewanie bylo wlaczone na full (na czerwonym polu), jesli nie to nie ma prawa grzac bo wiadomo moze tam zgromadzilo sie powietrze, sprawdź tez poziom płynu w układzie chłodzenia, podociskaj wszystkei grubsze weże w celu ewentualnego usuniecia z nich powietrza. Mysle, ze nie jest to taki problem. Nadmieniam, ze mialem to samo dopiero po porzadnym odpowietrzeniu uzyskałem jakies efekty, teraz od chyba 8 miesiecy moj roverek jest na zasadzie "lejesz i jezdzisz" bo nic sie w nim na szczescie nei dzieje:)
Powodzenia.
 
 
adam26xx 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 55
Skąd: kraków



Wysłany: Pią Kwi 30, 2010 10:22   

Nie spuszczałęm całego plynu tylko dolałem tyle ile mi uciekło podczas wymiany wężą(górny),czyli co odkrecić korek wkrecać go na oboty i dodatkowo ogrzewanie na full w aucie?

pzd
 
 
Kot 




Pomógł: 22 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 579
Skąd: Siedlce

Rover 400

Wysłany: Pią Kwi 30, 2010 10:30   

tak odkrecasz korek i trzymasz go na nieduzych obrotach 2-3 tysiaki i mozesz posciskac gorny waz reka ... czekasz do momentu kiedy wlaczy sie wentlator ... to moze troche potrwac ...

[ Dodano: Pią Kwi 30, 2010 11:30 ]
no i ogrzewanie oczywiscie na full zeby odpowietrzyc tez nagrzewnice
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pią Kwi 30, 2010 10:31   

seria K ma chyba odpowietrznik na wężu więc korka nie trzeba odkręcać tak mi się wydaje
 
 
Kot 




Pomógł: 22 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 579
Skąd: Siedlce

Rover 400

Wysłany: Pią Kwi 30, 2010 10:32   

szoso420, masz racje ma ale on na niewiele sie nadaje przynajmneij u mnie sie nei spisal, bo mozna sie jedynie popazyc ...
 
 
darek_wp 




Pomógł: 248 razy
Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 1651
Skąd: Maciejowa, Nowy Sącz



Wysłany: Pią Kwi 30, 2010 10:44   

Kot napisał/a:
bo mozna sie jedynie popazyc


Święta prawda, śruba na rurze jest tylko do odpowietrzania jak spuszcza się prawie cały płyn i przy zimnym silniku. Nie należy jej wykręcać na zagrzanym silniku bo można się porządnie poparzyć a już broń boże podczas pracy silnika ze względu na ciśnienie płynu w układzie.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Kot 




Pomógł: 22 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 579
Skąd: Siedlce

Rover 400

Wysłany: Pią Kwi 30, 2010 16:52   

takze trzeba robic starym dobrym sposobem ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [Rover 400/45/MG ZS] Artykuły, z którymi warto się zapoznać
kasjopea Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Pią Lut 18, 2011 21:07
kasjopea
Brak nowych postów [Rover 414 si] Problem z temperatura i szarpaniem silnika
budyn26 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Pią Sty 29, 2010 20:44
budyn26
Brak nowych postów [Rover 416si automat] dłuższe rozgrzewanie silnika
radifumi Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Pon Cze 03, 2013 17:27
sTERYD
Brak nowych postów [Rover 416si 2000 1.6] Problem z odpaleniem silnika.!!
Lezro Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Czw Lip 02, 2015 20:11
Lezro
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [rover 416si] Schemat bezpieczników do rover 416si
danielp1 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Wto Wrz 13, 2011 09:22
Adrian



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink