Pomógł: 317 razy Dołączył: 02 Kwi 2007 Posty: 2766 Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp
Wysłany: Sro Maj 26, 2010 22:00
posto jak drut , najpierw pasek zwalisz , potem górną śrubę i , dolną , dobra brecha aby go lekko ruszyć bo aluminium to się tak zassa jak dobra małolata
_________________ SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
napinacza też nie trzeba luzować, jak odessiesz górne mocowanie altka i go odepchniesz do przodu, to pasek się zluzuje bez ruszania napinacza
(testowane na zwierzętach )
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Ja przy wersji z dokładaną klimą aby zdjąć pasek muszę wpierw zdjąć prawe koło i od dołu poluzować śrubę napinacza. A co do samego fizycznego wyjęcia alternatora z dolnego mocowania, to rzeczywiście trzeba się trochę natrudzić - robiłem to tydzień temu i jeszcze pokaleczone przy tej okazji palce mi się nie zagoiły
_________________ Rover 25 1.4 1999/2001r. midnight blue 1.06.2006 - 7.05.2012
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum