Forum Klubu ROVERki.pl :: [R600] Świece żarowe grzeją a i tak ciężko pali .
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R600] Świece żarowe grzeją a i tak ciężko pali .
Autor Wiadomość
Loo 




Dołączył: 17 Sty 2007
Posty: 107
Skąd: Lubin



Wysłany: Pon Wrz 06, 2010 21:10   [R600] Świece żarowe grzeją a i tak ciężko pali .
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998

Witam posiadam r600 od 4,5 roku żadnych większych problemów nie było aż do zeszłego tygodnia.
Samochód na zimnym silniku ciężko pali .Filtry i olej wymieniono 3 tys. kilometrów temu , na świecach żarowych (Beru) od wymiany latam już dwa lata .
Dzisiaj byłem sprawdzić świece i przekaźniki wszystko gra , trzy świece grzeją 4 od początku raczej nie i nigdy nie było problemu nawet przy - 25.
Zacząłem się już zastanawiać przez cały czas jak samochód jest wyłączony co jakiś czas z tyłu samochodu było słychać jakiś dźwięk , podejrzewam że od pompki paliwa aby utrzymywała paliwo w układzie (tak mi się tylko wydaje).
Więc pytam się żony czy słyszała ostatnio jak się coś z tyłu się załącza odpowiedziała że nie a ja też jakoś ostatnio nie słyszałem .
Czy to może być przyczyna (walnięta pompka paliwa) o ile dobrze podejrzewam .

pzdr.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Lut 22, 2011 23:57, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Wrz 06, 2010 21:10   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pon Wrz 06, 2010 21:33   

W baku nie ma pompki .... trudne palenie to świece, kąt wtrysku, uciekające paliwo ... świece odpadają (zakładam, ze sprawdziłeś czy na nie dochodzi napięcie - czyli przekźnik od świec jest sprawny), jak wyglada sprawa kąta wtrysku ?? I czy czasem zaworki zwrotne nie puszczają i paliwo przez noc nie ucieka z pompy ??
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
Loo 




Dołączył: 17 Sty 2007
Posty: 107
Skąd: Lubin



Wysłany: Pon Wrz 06, 2010 21:46   

Cały czas wydawało mi się że pompka paliwa znajduje się na zbiorniku paliwa , to w takim razie gdzie jest ta pompka (chodzi ci o tą gruchę to jest tylko to).
Świece żarowe grzeją i napięcie na nie też dochodzi (sprawdzone przy pomocy żarówki), czyli przekaźnik musi być dobry.
Byłem właśnie na dole i podpompowałem gruchą zrobiła się twarda i zapalił od razu (od godziny 16 stoi , tak na 100% to dopiero rano sprawdzę).
Teraz mi powiedz co to jest za dźwięk wydobywający się z tyłu samochodu mniej więcej co godzinę trwający około 3-4 sekund [od samego początku tak mam jak go kupiłem , byłem pewny że to od pompki paliwa(której niby tam nie ma)].
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pon Wrz 06, 2010 21:49   

tego niestety nie wiem ... ale pompa wtryskowa sama zasysa paliwo z baku .... mozesz spróbować rano najpierw podpompowac paliwo gruszką i wtedy odpalac ... lub kup zawór zwrotny i załóz przy pompie :ok: niektórym to pomogło ...
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
Loo 




Dołączył: 17 Sty 2007
Posty: 107
Skąd: Lubin



Wysłany: Pon Wrz 06, 2010 22:03   

Czy to jest możliwe aby benzyniak miał pompkę paliwa a diesel nie.
Właśnie przeglądałem książkę serwisową pl od hondy accord w benzynie i tam jest pompka na zbiorniku paliwa i na Allegro sprzedają pompki do benzyny i diesla (ale zdjęcia pompki od diesla nie znalazłem) http://www.moto.allegro.p...0&change_view=1
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pon Wrz 06, 2010 22:15   

tak ... w benzynach sa pompy ciśnieniowe w baku umieszczane ... w dieslach serii L nie ma pompek w baku ... jedyna pompa to pompa wtryskowa.
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
Loo 




Dołączył: 17 Sty 2007
Posty: 107
Skąd: Lubin



Wysłany: Pon Wrz 06, 2010 22:25   

czy ta pompka ręczna gruszka ma w środku zawór zwrotny ( może na zbiorniku znajduje się jakiś zawór) , może to ona jest walnięta .

[ Dodano: Pon Wrz 06, 2010 23:25 ]
Jaka jest średnica wężyka paliwowego od pompy wtryskowe żeby założyć zawór zwrotny 6,8czy10 mm
Ostatnio zmieniony przez Loo Pon Wrz 06, 2010 22:49, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Mazak 




Pomógł: 35 razy
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 486
Skąd: Hastings/Warszawa

Rover 600

Wysłany: Pon Wrz 06, 2010 22:29   

Loo napisał/a:
czy ta pompka ręczna gruszka ma w środku zawór zwrotny , może to ona jest walnięta

tak ma i jak będzie walnięta to paliwo się cofa i ciężko pali
_________________
To ja Alex z chłopakami w ręku kierownica ,szosa przed nami...
 
 
 
Yrek 




Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 54
Skąd: Skała

Rover 200

Wysłany: Pon Wrz 06, 2010 22:40   

Nie przejmuj się tym mam rovera 200 i moj tez mial podobne problemy. Ale taki urok tego silnika. Wmawiali mi ludzi uszkodzoną pompkę, świece itp. A te auta czesto tak mają i ja bym się na Twoim miejscu nie przejmował. Dla mnie cudem jest to że auto marki Rover jeździ a to jak odpala to już mniejszy problem. Ja jak mam gorszej jakości paliwo i jest duza wilgotnosc to mi słabo pali :) tak to na dobrym paliwku pali
 
 
 
Loo 




Dołączył: 17 Sty 2007
Posty: 107
Skąd: Lubin



Wysłany: Wto Wrz 07, 2010 13:53   

Mam drugiego Roverka r 75 CDTI 2004 paliwko lałem z jednej beczki do jednego i drugiego nowy pali elegancko a 600 przestała , czyli problem paliwa raczej odpada.

[ Dodano: Wto Wrz 07, 2010 14:50 ]
Dzisiaj rano podpompowałem gruchą i od razu zapalił , przed chwilą wyszedłem z pracy i specjalnie nie pompowałem zapalanie szło mu bardzo ciężko.
Powiedzcie mi teraz panowie zawór zwrotny gdzie mam zamontować .
Przed gruszką na wężu gumowym oczywiście w stronę zbiornika , czy za w stronę pompy wtryskowej i jaka jest grubość tego wężyka gumowego 8 mm czy 10 mm ktoś się może orientuje.

[ Dodano: Wto Wrz 07, 2010 14:53 ]
Może na zbiorniku znajduje się zawór zwrotny , czy ktoś już zaglądał co się znajduje na górze na zbiorniku.
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Wto Wrz 07, 2010 18:05   

Loo napisał/a:
Powiedzcie mi teraz panowie zawór zwrotny gdzie mam zamontować .
Po co bawić sie w zawór zwrotny ?? Wymień gruszkę i po sprawie. Grucha ma w sobie zawór zwrotny.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [Rover 600 SDi] Świece żarowe długo grzeją
sammer21 Rover serii 600, Honda Accord 1 Pią Gru 07, 2012 21:50
kruszan
Brak nowych postów [R600] świece żarowe
michal87 Rover serii 600, Honda Accord 2 Nie Lis 20, 2011 11:46
marzlot
Brak nowych postów [R600] Ciężko pali
toyap Rover serii 600, Honda Accord 3 Nie Lis 29, 2009 23:40
Pino
Brak nowych postów [R600] Ciężko pali - dziwna rzecz.
kruszan Rover serii 600, Honda Accord 75 Pon Gru 01, 2014 12:33
pepe2301
Brak nowych postów [R600, 2.0SDi] Ciężko pali i dymi. Wtryski??
MrSorohc89 Rover serii 600, Honda Accord 6 Sob Lis 19, 2011 19:24
maniek12345



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink