Od jakiegoś czasu zauważyłem, że mój pedał od hamulca jest bardzo miękki, bardzo nisko i zaraz na początku wciskania ma jakąś przerwę (luz), postanowiłem wymienić to i owo. Zostało wymienione: 2 tarcze z przodu oraz klocki, z tyłu szczęki i 1 cylinderek bo leciało z niego. Nie dało to żadnego efektu pedał podniósł się nieco wyżej co prawda, ale przerwa na początku jest i nadal jest bardzo miękko i nisko. Nie zastanawiając się dłużej pojechałem na diagnostykę i co się okazało hamulce sprawne jak najbardziej ale z przodu tył w normie słabo ale w normie, nawet sam diagnosta był zdziwiony wciskając pedał z całych sił a koła z tyłu i tak się nie zablokowały. jakieś sugestie co może być przyczyną miękkiego i niskiego pedała hamulca oraz niehamowania tyłu (auto się "kłania" przy hamowaniu) dodam, że cały układ został odpowietrzony 3 krotnie!
Problem 2 - Buczenie:
Od jakiś 4 miesięcy zmagam się z buczeniem w moim Roverku, buczenie jest w przedziale 2500 - 3100 obrotów. Zacząłem od wygłuszenia sobie porządnie drzwi i nadkoli z tyłu efekt - nie szumi buczy dalej. Pojechałem z autkiem do speców od wydechu stwierdzili, że układ jest szczelny tłumik końcowy wypalony i lekko przegnity, wymieniłem tłumik końcowy - efekt buczy dalej. Dobrze myślę że silnik wpada w rezonans przy tych obrotach i dlatego jest buczenie i to okrutne buczenie? Jeżeli silnik wpada w rezonans to może poduchy albo coś nie wiem sam, wie ktoś może co na to poradzić?
Problem 3 - Dziwny dźwięk silnika:
Może tak musi być nie wiem, podczas dodawaniu gazu przy otwartej masce z okolic przepustnicy wydobywa się dźwięk syczenia czy to jest normalny objaw czy łapie mi gdzieś tam lewe powietrze?
Czekam na odpowiedzi jeżeli takowe istnieją
Pozdrawiam M.
SPAMU¦
Wysłany: Sro Cze 02, 2010 00:21 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
problem 2. sprawdź czy ci gdzieś wydech do karoserii nie dotyka. miałem tak w polonezie
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
1. Serwo? Nieszczelność w przewodach serwa? Pompa?
2. nie mam pomysłu, ale nie bardzo wiem jak rozumieć to buczenie
3. raczej tak być musi, te układy tak pracują, tylko Ty go słyszysz jak stoisz przed maską czy jak siedzisz w środku?
_________________ Rover 420 Si Lux '96 bez gaziuuu
wcześniej PoldoRover 1.4 MPi "Adrenaline" 105,5 KM
odnośnie 3 to słysze to kiedy maska podniesiona i stoje przed nim. a to buczenie jak buczenie rozpedzasz auto słychac silnik i jakby cos od 2500 wpadało w rezonans i buczy normalne buczenie takie buuuuu a jak sprawdzić czy serwo i to co podałeś sprawdzić czy to jest si?
Vesper to nie od opon na pewno, bo jeżeli stoisz w miejscu i wkręcasz go na te obroty to także buczy i tyczy się wszystkich biegów w przód ( w tył nie miałem potrzeby tak szybko jeździć).
dzelo23 która to uszczelka możesz bardziej sprecyzować, choć nie sadzę aby to było to skoro zdiagnozowali układ jako szczelny, aczkolwiek mogę się mylić...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum