Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG TF] RATUNKU! Nie Odpala, kręci, świeci Awaryjnymi i nic
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MG TF] RATUNKU! Nie Odpala, kręci, świeci Awaryjnymi i nic
Autor Wiadomość
gilbi 



Dołączył: 01 Cze 2010
Posty: 20
Skąd: Warszawa



Wysłany: Sob Lip 03, 2010 13:00   [MG TF] RATUNKU! Nie Odpala, kręci, świeci Awaryjnymi i nic
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: wszystkie

Wielka Prośba do forumowiczów uczestniczących w dyskusji.
W związku z tym, iż nie jestem w stanie potwierdzić informacji, czy auto było faktycznie serwisowane w cytowanym przeze mnie warsztacie, proszę o prze edytowanie wypowiedzi odnoszących się do opinii o tymże. Otrzymałem telefon z tegoż warsztatu, z wyjaśnieniami, iż auto nie miało tam serwisowanych elementów, które uległy uszkodzeniu. Ostatecznie, nikt nie jest winien całej sytuacji, oprócz mnie, że dałem się oszukać.

Stoję pod Siedlcami.
Jechałem sobie regulaminowo, aż w pewnej chwili zgasł, wrzucił awaryjne i tyle.
Rozrusznik kręci, świeci się check, po przekręceniu kluczyka wrzuca awaryjne i tyle.
Dwóch Siedleckich elektryków, uśmiechnęło się i powiedział, że nie pomogą.
Odłączyłem na pół godziny akumulator, ale to nie pomogło.
Nie słyszę pompy paliwowej, ale już kilka razy kręciłem, więc ciśnienie już może mieć, ale pompa powinna chyba pracować.
Niech mi ktoś pomoże, bo tu słyszę tylko, 'kupiłeś se pan auto dla milionera, to płacz, golfa byś miał, byś jeździł'
Pomocy, proszę.
Ostatnio zmieniony przez emes Wto Lis 23, 2010 20:58, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Lip 03, 2010 13:00   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Ciufa 




Pomógł: 65 razy
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 2012
Skąd: Piekary Śląskie



Wysłany: Nie Lip 04, 2010 08:12   

sprawdź rozrząd
_________________
CHOCIAŻ W DOMU GŁÓD I NĘDZA, 6 CYLINDRÓW MNIE NAPĘDZA
http://www.youtube.com/user/ciufciaaaa
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Lip 04, 2010 10:35   

Wyłącznik uderzeniowy?
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Nie Lip 04, 2010 10:39   

Markzo napisał/a:
Wyłącznik uderzeniowy?
Na to wygląda.

gilbi, szukaj włącznika gdzieś pod schowkiem. Tak jest w R75 http://forum.roverki.eu/v...p=433163#433163
 
 
leszek95b 




Pomógł: 23 razy
Dołączył: 25 Cze 2008
Posty: 870
Skąd: Gdynia



Wysłany: Nie Lip 04, 2010 12:04   

w dwusetkach jest pod maską na ścianie grodziowej niedaleko zbiorniczka wyrównawczego.
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Lip 04, 2010 12:29   

jakby strzelił rozrząd to był by głośny strzał, bo by się tłoki z zaworami pocałowały, do tego nie mrugałby awryjkami, także obstawiam ten włącznik :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1746
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Nie Lip 04, 2010 14:15   

o ile dobrze kojarze to w mgf wylacznik kapotazowy o ktorym mowa byla wczesniej jest pod maska
tylna maska :P , kolo silnika gdzies w okolicy najblizszej komputera silnika

[ Dodano: Nie Lip 04, 2010 14:15 ]
czyli za plecami pasazera
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
violla 




Dołączyła: 18 Lis 2006
Posty: 291
Skąd: Warszawa/Suwałki

MG TF

Wysłany: Nie Lip 04, 2010 19:14   

Ponoć :wink: wyłącznik jest po lewej stronie silnika, na ściance ? :razz:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Nie Lip 04, 2010 20:03   

Dokładnie tak ;) Jak otworzysz klapę tylną, zdejmij lewą kratkę maskującą i po lewej stronie przy ścianie błotnika będziesz miał ten czujnik. Ja w niego uderzałem, jak to zwykło się chrzcić nowych "benzynowców", ale nie działał tak jak ten w R200.

Dasz radę wrócić do domu? Jak nie to powiedz, koledzy wracają do wawy spod siedlec, może Cię ktoś przyciągnie.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
gilbi 



Dołączył: 01 Cze 2010
Posty: 20
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pon Lip 05, 2010 09:30   

Wróciłem do domu bez auta, zostało u znajomego na podwórku. Podesłałem mu już, żeby zerknął na ten wyłącznik. Póki co wiem tylko tyle, że wywala drugi bezpiecznik od Engine Management. Podejrzewamy pompę, bo jej nie słychać, ale w zasadzie, ten wyłącznik to przede wszystkim odcina właśnie pompę. Tylko dziwne, że go wywala, zaraz po włączeniu zapłonu.
A dodam tylko tyle, że auto kupiłem w zeszłą sobotę, więc jak wściekły jestem, nie pytajcie.
 
 
sobrus 




Pomógł: 70 razy
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1525
Skąd: Lublin



Wysłany: Pon Lip 05, 2010 10:04   

To tylko pokazuje jak marni są nasi mechanicy.
Ja mam R416 (silnik taki jak w Polonezie a reszta to Honda) i też niektórzy mechanicy traktują to jak UFO.
TF to chyba bym musiał sam naprawiać.
 
 
Boncky 




Pomógł: 57 razy
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 1172
Skąd: Gliwice

Rover 75

Wysłany: Pon Lip 05, 2010 10:11   

sobrus napisał/a:
To tylko pokazuje jak marni są nasi mechanicy.
Ja mam R416 (silnik taki jak w Polonezie a reszta to Honda) i też niektórzy mechanicy traktują to jak UFO.
TF to chyba bym musiał sam naprawiać.


Wszystko co sie VW Opel i Fiat nie nazywa to Temat katastrofa :)

co do Ciebie to pewnie pompa albo zwarcie.. jak świeże auto to może ktoś tam coś zrobił"byle sprzedać"
_________________
Pamparampam
 
 
 
gilbi 



Dołączył: 01 Cze 2010
Posty: 20
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pon Lip 05, 2010 11:15   

Jest pewien problem z tym kinetycznym, - odbija. Albo go teść nie potrafi dobrze wcisnąć, albo coś nie tak. Ma ktoś może opis bezpieczników w TF'ce?

Wyszło! Chodziło o sondę. Sprzedawca wychu...... ł mnie wymieniając sondę u jakiś leszczy ale ci zapomnieli jej dobrze podłączyć. Rozgrzała się do takiej temperatury, że potopiły się kable. Auto już jeździ, ale jeszcze wymaga kilku napraw. Dziękuję wszystkim za pomoc i 'otuchę' w tych trudnych chwilach :)
Ostatnio zmieniony przez gilbi Pon Lip 05, 2010 15:21, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pon Lip 05, 2010 11:17   

gilbi napisał/a:
W związku z powyższym - NIE POLECAM Wrocławskiego warsztatu Fatimex na Chałupniczej 13


Napisz komentarz na stronie klubowej:

http://www.roverki.pl/ind...ails&sobi2Id=14
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
sobrus 




Pomógł: 70 razy
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1525
Skąd: Lublin



Wysłany: Pon Lip 05, 2010 11:18   

-- post wyedytowany na prośbę Gibli --
Ostatnio zmieniony przez sobrus Pon Lip 05, 2010 22:51, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Pon Lip 05, 2010 11:21   

gilbi napisał/a:
Jest pewien problem z tym kinetycznym, - odbija.

Wydaje mi się, że on tak działa...

gilbi napisał/a:
Wyszło! Chodziło o sondę.

gilbi napisał/a:
Sondę, - owszem, - wymienili (750zł ze świecami)

Nie wspominałeś o tym;) Mimo wszystko nie wpadł bym na to ot tak?
Napisz jak do tego doszliście.

Co do firmy Fatimex, proponuję umieścić komentarz na stronie.

Pozdrawiam,
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
gilbi 



Dołączył: 01 Cze 2010
Posty: 20
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pon Lip 05, 2010 15:28   

Wielka Prośba do forumowiczów uczestniczących w dyskusji.
W związku z tym, iż nie jestem w stanie potwierdzić informacji, czy auto było faktycznie serwisowane w cytowanym przeze mnie warsztacie, proszę o prze edytowanie wypowiedzi odnoszących się do opinii o tymże. Otrzymałem telefon z tegoż warsztatu, z wyjaśnieniami, iż auto nie miało tam serwisowanych elementów, które uległy uszkodzeniu. Ostatecznie, nikt nie jest winien całej sytuacji, oprócz mnie, że dałem się oszukać.
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Pon Lip 05, 2010 16:36   

gilbi napisał/a:
Wielka Prośba do forumowiczów uczestniczących w dyskusji.
Napisz PW do MaReK.

P.S. To że Panowie z Fatimex tak twierdzą to osobiście bym tego nie brał za pewnik. Poproś poprzedniego właściciela o jakiś paragon albo dowód że był w tamtej firmie. Jeżeli ma - wklej go tu i będzie jasne.
 
 
gilbi 



Dołączył: 01 Cze 2010
Posty: 20
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pon Lip 05, 2010 17:09   

O poprzednim właścicielu nie chcę się wypowiadać, bo to co mógłbym o nim powiedzieć było by automatycznie ocenzurowane. Oferował auto HardTop, a kiedy zapłaciłem i poprosiłem o montaż dachu, powiedział mi, że muszę za niego dopłacić 1000Euro. W każdym razie nie polecam www.gwarantowane.com.pl (to już z całą odpowiedzialnością za swoją opinię)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MGF] Kręci, ale nie pali. Brak iskry, brak paliwa. Mems 1.9
gutek071 MGF i MG TF 0 Czw Cze 17, 2021 23:21
gutek071
Brak nowych postów [MGF] ciężko odpala
matej11 MGF i MG TF 1 Pią Sie 27, 2010 01:16
sTERYD
Brak nowych postów [MGF] nie odpala gdy silnik jest zimny
law MGF i MG TF 14 Wto Cze 01, 2010 11:39
Adrian
Brak nowych postów [MGF 1.8 MPI] 1999 Ciężko odpala na zimnym silniku
maciek52 MGF i MG TF 3 Wto Lis 01, 2011 00:21
flapjck1



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink