Wysłany: Czw Cze 24, 2010 08:27 kilka pytan przed zakupem roverka 200
na poczatku chcialbym sie przywitac,
obecnie jezdze clio 1 1,4 80km
czas clio dobiega konca i wybor padl na roverka 200 z lat 1997-1999
auto pwinno spelniac 3 moje wymagania
powinno byc oszczedne, w miare dynamiczne i jakos wygladac
miesiecznie srednio robie 2000km a nawet wiecej
i dlatego zastanawiam sie nad
1,4l 105km w benzynie i ewentualnie z lpg
2,0l sdi 105km
prosilbym tutaj o przedstawienie wynikow spalania
oraz ktory silnik jest tanszy w eksploatacji
dodatkowo jesli sie ktos orientuje co to za silnik dokladnie (2,0l sdi 105km)
czy to jest produkcji firmy rover czy zakupiony od innego producenta
mysle ze na chwile obecna to tyle co potrzebuje wiedziec
pozdrawiam
SPAMU¦
Wysłany: Czw Cze 24, 2010 08:27 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Czw Cze 24, 2010 08:48
adamuk napisał/a:
jesli sie ktos orientuje co to za silnik dokladnie (2,0l sdi 105km)
czy to jest produkcji firmy rover czy zakupiony od innego producenta
To jest jednostka stworzona specjalnie dla Rovera produkcji Powertrain. Stosowana była również przez Hondę. Spalanie powinno zamykać się w w około 8, 8,5 l w mieście i 5-6 l w trasie (takie mam w r600, w r200 powinno być zatem nawet ciut mniejsze). Silnik jest mało awaryjny, choć wiadomo, że koszty obsługi są w dieslu zawsze wyższe niż w benzynie (to jednak tylko teoria, bo to głównie zależy od stanu jednostki). Trzeba się tez liczyć z wyższymi kosztami ubezpieczenia.
1.4 103 km mnie w trasie spalił 5.8 prędkość do 100 km/h natomiast w mieście 8-8.5
co do diesla nie wypowiem się, natomiast części są tanie, za rozrząd z pompą + wymiana dałem 600 zł
Pomógł: 15 razy Dołączył: 09 Kwi 2009 Posty: 307 Skąd: Grabów nad Prosną
Wysłany: Czw Cze 24, 2010 11:14
Co do diesla to niewypowiadam się, bo w zasadzie nie miałem z nim styczności, natomiast jeśli chodzi o benzynę to coś mogę skrobnąć.
103KM jest bardzo dynamiczny - przesiadając się z mojego 8V 75KM do koleżanki 105KM to niebo a ziema Auto niesamowicie jedzie do przodu bez żadnych przeszkód Największy minus to HGF, bo koszty są jeśli bedzie trzeba to robić, ale jeśli będziesz miał zrobione bardzo dobrze to możesz śmigać i śmigać Co do spalania jeszcze - swojego mam w LPG, na benzynie nigdy nie jeździłem zbyt długo, więc nie wiem jakie jest spalanie na benzynie, jednak na lpg spala mi 7,5l-8l - butle mam 40l (z czego wchodzi 34 (80%)) i robie lekko ponad 450 km na całej butli.
butle mam 40l (z czego wchodzi 34 (80%)) i robie lekko ponad 450 km na całej butli.
w swoim clio mam butle tez 40 i robie max 350
czyli ogolnie rzecz biorac bardziej ekonomiczny bedzie benzyniak z lpg i mniej problemowy
teraz prosba...
co sie najczesciej psuje, na co zwrocic uwage przy zakupie
od razu powiem ze przeczytalem przyklejony temat na co zwrocic uwage ale malo tam jest porad dotyczacych 200
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum