A gdzieś tutaj czytałem ze jest kolizyjny i coś tam krzywi !
Nie wiem czy to to ale jak jechałem podczas rozpędzania maszyn, stracił moc, zero reakcji na gaz stanołem na poboczu i hol.
jaki jest kosz wymiany ? i jakiej firmy cześci polecacie ?
ps. dz papa za odp. a juz myslałem ze bede musiał sie za motorem rozgladać
F20Z1 jest bezkolizyjny. Reszta benzynowych silników Hondy z wyjątkiem H serii i kilku jeszcze modeli też jest bezkolizyjna. Kolizyjne są wszystkie diesle.
Jeśli w silniku bezkolizyjnym był np robiony remont albo dla osiągów została splonowana głowica i majster zebrał za dużo to przy zerwaniu paska może być różnie.
Jeśli będziesz wymieniał tylko paski i rolki, to w 300zł się zamkniesz. Ale radził bym sprawdzić pompę wody i uszczelniacze na wałkach, bo to przy dużym przebiegu może się pocić. Generalnie rozrząd w hondowskim F20Z1 nie jest drogi w porównaniu do innych marek patrząc. Na pewno sporo tańszy niż słynnym pasku B5/AudiB5.
Co do marek, to nie polecam oszczędzać i kupić najlepiej paski MITSUBOSHI.
Rolki NSK bądź Ruville. Pompa wody najlepiej Nissen.
pewnie chodzi o to
http://www.hondaaccord-st...36ac46720c4ac14
ale słabe to źródło moim zdaniem, ktoś przeczytał na elektrodzie i powtarza dalej a jaka jest prawda trzeba by poszukać w wiarygodniejszych źródłach
autko narazie czeka na swoja kolej u mechanika.
Ma dzis wieczorem zaczac rozbierac, zobaczymy co sie porobiło, ale twierdzi ze rozrzad sie nie urawał ewentualnie przeskoczył.
[ Dodano: Pią Lip 09, 2010 19:21 ]
w rovekru siadł jednak aparat zapłonowy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum