Forum Klubu ROVERki.pl :: [R420] pytanie o przepływomierz
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R420] pytanie o przepływomierz
Autor Wiadomość
veldrin_scoll 



Dołączył: 08 Paź 2010
Posty: 65
Skąd: Elbląg



Wysłany: Czw Lis 25, 2010 11:50   [R420] pytanie o przepływomierz
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998

witam... mam pytanie... czy jest duża różnica w osiągach i spalaniu po wymianie przepływomierza na nowy markowy Bosha albo nowy ale innej firmy który pasuje do określonego modelu... Bo patrząc na ceny no to jest bardzoooo duża różnica...
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Czw Lis 25, 2010 12:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Lis 25, 2010 11:50   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
mardan 



Dołączył: 18 Wrz 2009
Posty: 5
Skąd: Darłowo



Wysłany: Czw Lis 25, 2010 11:57   

witam , ja w swoim R45 wsadzilem uzywany przeplywomierz za 40 zł z allegro , ktory pochodził bodaj ze od opla astry. Trzeba tylko wymienic wklad i wstawic go do starej obudowy. Przeczytałem o tym tutaj na forum :)

Jezdzi juz rok na tym wiec polecam :]
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Czw Lis 25, 2010 12:26   

veldrin_scoll, w sdi nie ma sensu wymieniać przepływki, z resztą ona i tak steruje tylko egr
http://forum.roverki.eu/v...rzep%B3ywomierz
 
 
veldrin_scoll 



Dołączył: 08 Paź 2010
Posty: 65
Skąd: Elbląg



Wysłany: Czw Lis 25, 2010 14:11   

hmmm a orientuje się ktoś czy te wyniki są ok?:
0-100 12,5 sek.
60-100 11,5 sek. (IV bieg)
no i spalanie około 7 litrów. 2/3 trasa i 1/3 miasto.
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Czw Lis 25, 2010 15:09   

poczytaj sobie
http://www.roverki.pl/cha...t=default&page=
moim zdaniem wszystko ok
 
 
veldrin_scoll 



Dołączył: 08 Paź 2010
Posty: 65
Skąd: Elbląg



Wysłany: Czw Lis 25, 2010 15:23   

no właśnie mi się wydaje że elastyczność troche mała... no i spalanie troche duże w tych danych technicznych trasa 120- spalanie 5,3 a u mnie wiekszość trasa bez większych szaleństw i spalanie aż 7. 1/3 miasta raczej aż tak nie podniosła spalania... czy to możliwe że mam źle ustawiony kąt wtrysku? dodam że dziś 1 mróz złapał w nocy i przy odpalaniu 2 raz świece grzane zapalił i od razu zgasł. Dodam że wymieniłem teraz 3 świece bo do 4 ciężki dostęp oraz filtr powietrza, paliwa, 2 węże od intercoolera bo były dziurawe... i czy ustawienie kąta wtrysku to jakaś wielka filozofia? czy byle jaki mechanik to umie ustawić?
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Czw Lis 25, 2010 15:33   

veldrin_scoll napisał/a:
zapalił i od razu zgasł

miałem to samo, teraz wciskam lekko pedał gazu (napisane w instrukcji) podczas odpalania i pali od pierwszego strzała, świece podgrzane raz
mi pali 7-8l (40km trasa, 5-10km miasto)
kiedyś w trasie zszedłem do 6l ale jechałem delikatnie do 120km/h
 
 
veldrin_scoll 



Dołączył: 08 Paź 2010
Posty: 65
Skąd: Elbląg



Wysłany: Czw Lis 25, 2010 15:37   

a elastyczność? 11.5 sek to wynik ok? sprawdzałeś u siebie??? bo tu na forum to gdzieś przeczytałem że powinno być 8 sek...
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Czw Lis 25, 2010 15:41   

nie sprawdzałem u siebie ale na pewno nie 8 sekund, coś źle przeczytałeś
według producenta jest to 11,2-11,5 nowe auto
 
 
veldrin_scoll 



Dołączył: 08 Paź 2010
Posty: 65
Skąd: Elbląg



Wysłany: Czw Lis 25, 2010 15:44   

hmmm... 11.5 sek od 60 do 100 na IV biegu? a gdzie to wyczytałeś u producenta??? masz jakaś książkę serwisowa? bo ja cały internet przeszukałem i nic... bo jeśli rzeczywiście tak by było to martwię się na zapas...
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Czw Lis 25, 2010 15:48   

podałem link wyżej, tam masz napisane :wink:
 
 
veldrin_scoll 



Dołączył: 08 Paź 2010
Posty: 65
Skąd: Elbląg



Wysłany: Czw Lis 25, 2010 15:53   

heh no to kolego oświeć mnie gdzie tam jest napisane coś o elastyczności? w sensie o wcisnięciu gazu do dechy jadąc 60km/h a zakończeniu jadąc 100km/h na IV biegu bo ja ciągle o tym pisałem... bo to że 0-100km/h mój wynik jest praktycznie ok to wiem... chodzi mi o "elastyczność", bo wydaje mi się że mój rover jest troche mało elastyczny ... i chciałem to sprawdzić...
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Czw Lis 25, 2010 15:55   

dobra już teraz rozumiem, źle zrozumiałem
tam jest podane od 0-100 tylko
 
 
veldrin_scoll 



Dołączył: 08 Paź 2010
Posty: 65
Skąd: Elbląg



Wysłany: Czw Lis 25, 2010 21:38   [r420] pytanie o elastyczność...
Typ: SDi Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998

witam. niedawno stałem się posiadaczem rovera 420 sdi. Po małych naprawach oto jak przyspiesza... proszę o ocenę tych czasów czy są takie jak powinny być czy może coś jeszcze muszę z samochodem popracować:
0-100 - 12 sek
60-100 - 11,5 sek (IV) bieg
z góry dzięki za pomoc...
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Czw Lis 25, 2010 21:51   

Cytat:
Typ: SDi Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998
Jeżeli SDi to nie benzyna tylko Olej napędowy.

veldrin_scoll napisał/a:
0-100 - 12 sek
60-100 - 11,5 sek (IV) bieg
Trzyma serię, tak jak fabryka przykazała. Z Twoim autkiem wszystko jest :ok:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
veldrin_scoll 



Dołączył: 08 Paź 2010
Posty: 65
Skąd: Elbląg



Wysłany: Pią Lis 26, 2010 07:40   

heh z ta benzyna to pomyłka... jasne że to diesel:P
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pią Lis 26, 2010 08:03   

veldrin_scoll, twoje tematy zostały scalone, proszę nie zakładać kolejnych tylko kontynuować poprzednie
 
 
veldrin_scoll 



Dołączył: 08 Paź 2010
Posty: 65
Skąd: Elbląg



Wysłany: Pią Lis 26, 2010 12:25   

szoso420 napisał/a:
nie sprawdzałem u siebie ale na pewno nie 8 sekund, coś źle przeczytałeś
według producenta jest to 11,2-11,5 nowe auto

no to ciekawe dlaczego koleś z 220 sdi fakt troche mniejsze autko ma przyspieszenie od 60-100 na IV biegu 7,3 sek- 7,5 sek???
http://forum.roverki.eu/v...ighlight=60-100
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pią Lis 26, 2010 14:34   

kiedy zrozumiesz że to co napisałem jest od 0 do 100
nie porównuj 400-tki do 200-tki to po pierwsze
a po drugie to według danych 200-tka od 0-100 ma 9,8s, a kolega Brt napisał, że wyszło mu 11s od 0-100
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R420] PRZEPŁYWOMIERZ?!
SeeB Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 13 Sro Sty 16, 2008 08:20
SeeB
Brak nowych postów [R420] Przepływomierz
pytanie o przepływomierz
hanka Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 13 Czw Cze 05, 2008 21:27
thef
Brak nowych postów [R420 D] Przepływomierz
spontan Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 15 Pią Kwi 17, 2015 09:54
-_Zielarz_-
Brak nowych postów [R420] Przepływomierz
Haidi Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Czw Lis 11, 2010 20:11
Haidi
Brak nowych postów [R420] Przepływomierz
benio_bicos Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Pią Maj 11, 2007 21:17
PHJOWI



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink