Wysłany: Wto Lip 20, 2010 13:08 [R620] Jakie zaciski hamulcowe?
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999
Witam
Szukam zacisków do mojego Rovera. Oryginalne z Anglii przekraczają wartość samochodu . Zaczęłam się zastanawiać nad inną alternatywą. W większości przypadków staram się do autka wkładać części nowe, takie małe zboczenie . Znalazłam zaciski Lauber ale nie wiem czy na pewno pasują. ponieważ koszt jednego to ok. 700PLN nie chciała bym kupować kota w worku. Czy ktoś może doradzić co powinnam zainstalować w aucie?
link do strony gdzie można zobaczyć zacisk: LAUBER
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pon Lut 21, 2011 22:29, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Wto Lip 20, 2010 13:08 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Cześć,słuchaj wszystkie RH600 maja takie same tylne zaciski,te które pokazałaś w linku będą pasować na 110% ,mnie tylko zastanawia czy jest sens wydawać aż taka sumę na nowe zaciski,rozumiem że chcesz dobrze dla swojego R ...i to dobrze ale przecież równie dobrze można te tylne zaciski zregenerować,kupić rperaturki i koszt byłby dużo mniejszy takiego zabiegu ,no chyba że wolisz wybrać tę łatwiejszą ale i droższą drogę do celu i pieniądze nie stanowią dla ciebie problemu to jak najbardziej te zaciski są ok.
Dzięki za odpowiedź i za linka do tańszych część. Może chciała bym zrobić to taniej ale nie mam faceta, który by mnie wspomógł wiec wolę iść na łatwiznę. Mam szwagra mechanika i po sprawdzeniu stanu zacisków stwierdzi, że są w opłakanym stanie. Wcześniejszy właściciel nie dbał w ogóle o ten samochód. Muszę autkiem pojeździć jeszcze trzy lata zanim zmienię na coś nowszego.
Ale dlaczego regeneracja musi być wykonywana osobiście?
W moim R zaciski tylne były w opłakanym stanie. Ręczny w ogóle mi nie działał.
Dałem je do regeneracji w wyspecjalizowanym zakładzie, cała operacja wyszła 360zł (za oba).
W tym części 100zł plus uzupełnienie płynu hamulocwego. Naprawiali to w sumie pięć godzin.
(w tym ze dwie godziny mocowali sie ze zdjęciem zacisków, w ruch aż poszła szlifierka ...)
Działają (chyba) jak nowe . Od razu pedał hamulca zaczął inaczej pracować.
Jeżeli zaciski nie nadają sie już do regeneracji to mówią i proponują zamontowanie nowego, nie regenerują trupów.
Także polecam, bo z nowymi pewnie wyszłoby mi coś ok 1tys zł.
Naprawiałem w CD Układy Hamulcowe, Konopnica k/Lublina.
PS. Jeżeli chodzi o ceny nowych, to za nowy zacisk tylny do Audi 80 2.3 AVANT chcieli 350zł, więc chyba nie zdzierają.
Wysłany: Czw Lip 22, 2010 20:01 Może się zdecyduje na regenerację
Dzięki Brt może się zdecyduję na regenerację. Trochę szkoda kasy bo i tak dużo w to autko włożyłam. I turbina, i chłodnica klimatyzacji i tarcze ostatnio z klockami, sama rura od intercoolera sporo kasy kosztowała. Dlaczego ludzie sprzedając auto, sprzedają trupy, ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum