Forum Klubu ROVERki.pl :: [R 45 iTD] obroty do 4000 i nic więcej
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R 45 iTD] obroty do 4000 i nic więcej
Autor Wiadomość
Lukasik 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 26 Lut 2010
Posty: 201
Skąd: Przysucha

Rover 45

Wysłany: Czw Lip 29, 2010 09:24   [R 45 iTD] obroty do 4000 i nic więcej

Witam bardzo serdecznie. Bardzo chciałem poprosic o pomoc i porade w takiej sytuacji: wymieniłem rurę od intercoolera (górną) jak również przepływomierz (na starym przepływomierzu auto wogóle nie chciało przyspieszać jak dodawałem gazu do zwalniało i jego dynamika przy ruszaniu z pierwszego biegu pozostawiała dużo do życzenia) i jak zauważyłem wczoraj to mój Rover 45 2.0 iTD nie chce sie wkręcić powyżej 4000 obrotów. zatrzymuje się na tym progu i nic więcej. Napiszcie prosze co może być przyczyna takiego stanu rzeczy?
Z góry bardzo dziękuję za wszystkie podpowiedzi.
Pozdrawiam.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Lip 29, 2010 09:24   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Immq 



Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 53
Skąd: Stalowa Wola



Wysłany: Czw Lip 29, 2010 09:36   

Witaj, z pierwszego wtryskiwacza wychodzi wtyczka, rozłącz ją i na widocznych 2 pinach sprawdź rezystancję, jeżeli wynosi około 110 Ohm to znaczy że ta czesc jest wporzadku i szukać będziemy dalej.

pozdrawiam.
_________________
^_-
 
 
 
Lukasik 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 26 Lut 2010
Posty: 201
Skąd: Przysucha

Rover 45

Wysłany: Czw Lip 29, 2010 21:51   

A prosze powiedzcie mi czy do Roverka 45 2.0 iTD powinien byc przepływomierz o numerze 0280218012 bo taki kupiłem i sprzedawca mówił że taki będzie dobry numery na moim starym przepływomierzu też takie były ale delikatnie nie pasowała wtyczka bow Roverku jest zokrąglona z dwóch stron a na tym przepływomierzu była z jednej strony kańciata i delikatnie ją musiałem podszlifować. pomuślałem że tak jest zrobiona wtyczka bo to nie oryginał Bosch tylko zamiennik ale coraz mocniej dochodzę do przekonania że to nie taki przepływomierz kupiłem jaki powinien być zamontowany. pytam o ten przepływomierz ponieważ wydaje mi sie że to on jest odpowiedzialny za brak obrotów powyżej 4000. aha jeszcze jedno na wtyczce na przepływomierzu nie ma wyraźnie zaznaczone jak powinna być podpięta to znaczy nie ma zatrzasku i chciałem jescze prosic o informacje co może sie stać jeśli przepływomierz podpiął bym odwrotnie.
z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi i podpowiedzi.
pozrawiam.
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pią Lip 30, 2010 09:43   

Lukasik napisał/a:
pytam o ten przepływomierz ponieważ wydaje mi sie że to on jest odpowiedzialny za brak obrotów powyżej 4000
A to co Immq, Ci napisał sprawdziłeś? Generalnie był temat o przepływkach do iDT na forum, i to nie jeden - w jednym pisano o montażu samego wkładu od astry w starej obudowie(doszło potem że od fiata też pasuje) a w drugim było wyjaśnienie jak przeczyścić ów wkład. Kupno zamiennika - nawet jakby był dobry to podobno poracha bo one padają jak muchy. A i tak w Twoim przypadku przepływki bym nie obstawiał.
 
 
 
Immq 



Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 53
Skąd: Stalowa Wola



Wysłany: Pią Lip 30, 2010 11:18   

Witam ponownie,

jeżeli silnik nie ciągnie wiecej niz 4 k orb/min to zaczynamy od wymiana przepływki.
Jeżeli to nie pomoże to sprawdzamy pierwszy wtryskiwacz, a dokładnie cewke w nim się znajdującą, dlatego poprosiłem Cie byś to sprawdził. Przepływomierz masz ok, numery się zgadzają.

Sprawdz wtryskiwacz - a dokładnie wtyczkie ktora z niego wychodzi. Ma mieć ok. 110 Ohm.

pozdrawiam.
_________________
^_-
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R45 2.0 ITD '01] nie wchodzi na obroty powyżej 4000
d_ario_82 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 44 Sro Sie 17, 2011 22:53
adamsky
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R45] Kręci się do 4000
matecojewate Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Pon Wrz 02, 2013 19:14
Remigiusz
Brak nowych postów [R45] Nie wchodzi powyżej 4000 obr.
obroty silnika
barwaldi Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 17 Czw Wrz 20, 2007 19:24
Brt
Brak nowych postów [Rover 45] Nie wkręca sie powyzej 4000 obr/min
kdamian1996 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Wto Sty 20, 2015 05:22
barney79
Brak nowych postów [R420] Chwilowy brak mocy rzy 3500-4000 obrotow
jarzynek13 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Sro Mar 26, 2014 23:43
pelson91



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink