Mógłbyś odłączyć wężyk od listwy wtryskowej przedłużyć do jakegoś pojemnika i przekręćić kluczyk wtedy pompa wypompuje ale nie do końca i nie możesz dopuścić, żeby pompa nawet przchwilę pracowała na sucho więc tej metody nie polecam
Ale może zwyczajnie wężyk przez wlew i dać się wykazać grawitacji
Mógłbyś odłączyć wężyk od listwy wtryskowej przedłużyć do jakegoś pojemnika i przekręćić kluczyk wtedy pompa wypompuje
Zastanawiam sie czy pompa bedzie caly czas pracowac po przekreceniu kluczyka i odpietym przewodzie na listwie
Spuszczalem paliwa wlasnie tym sposobem ,ale wyjalem przekaznik pompy i zmostkowalem dwa styki spinaczem do papieru, nawet nie trzeba kluczyka kladac. Nie wiem dlaczego kolega chce spuszczac paliwo ,bo ja wymienialem pompe wlasnie ,ale jeszcze dala rade pol zbiornika wypompowac. I jesli juz wezmiesz sie za to w ten sposob to nie przerywaj bo pompa ma klopoty z ponownym zassaniem paliwa jak juz go nie duzo zostalo. Pozdr.
Z tego co pamietam to, żeby wymienić pompę to wystarczy odkręcic opaski na ktoryh trzyma sie baki pompe wyjac w gore. Bez spuszczania paliwaoczywiście z kanaly i trzeba na czyms polozyc bak jak juz sie go opusci.
mi mechanik w zeszłym roku spuszczał paliwo w 200, to wziął auto na kanał, podpiął pompę na krótko pod spodem, odkręcił pod spodem przewód paliwa i wio do kanistra, trwało to dobre 20 minut, bo musiał mi prawie 40 litrów wypompować
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum