Jedna z zasad głosi żeby nie stawać między cieżarówkami...
Nigdy nie pozwalam, aby za mną była jakaś.
Ale oczywiście nie zawsze sie uniknie.
Cięzko powiedzieć, że to focus. Równie dobrze mogłaby być fiesta...
Nie wiem czy dobrze widze, że klapa bagażnika (kombi?) przesunęła sie na siedzenie pasażera z przodu? Gdyby stał troche bardziej na prawo byłoby z pewnością po nim.
PS. Może to nieodpowiednie miejsce, ale taka mi sie nasunęła myśl, że tego nawet Polacy juz nie wyklepią...
Zmieniam pas, a jakże inaczej? Rover jak to juz zostało udowodnione fruwać nie potrafi
Oczywiście jeżeli sie nie da to trudno.
Pozostaje zostawić sobie możliwość ucieczki na pobocze i mieć nadzieje, że kierowca nie jest pijany
Ja często śmigam między dwoma... Powiedzmy, że jadą takie wredoty w ciasnym szeregu 15 tirów... To po jednym lub po dwa się wyprzedza póki sie całej kolumny nie wyprzedni
Dołączył: 09 Kwi 2009 Posty: 307 Skąd: Grabów nad Prosną
Wysłany: Wto Sie 24, 2010 13:11
Krzysi3k napisał/a:
I tak tiry powinny na tory uciekać... szkoda naszego bezpieczeństwa i dróg...
Nie uogólniajmy. Nie każdy kierowca TIRa jest chamem i prostakiem. Ktoś musi Tobie i nam żarcie dowieźć etc. A że w Polsce mamy jakie mamy drogi i mamy, tyle ile ich mamy, to TIRy jeżdżą tam, gdzie jeżdżą.. I nie piszę tego posta dlatego, że ich bronie, bo mam podobne zdanie, jednak staram się zrozumieć.
Porównanie może trochę nie na miejscu i trochę nie pasuje do TIRów, ale to tak, jakby młodym ludziom zabronić jeździć, bo stwarzają zagrożenie za kierownicą, brawura etc. daje się we znaki niemal codziennie..
W tym wypadku samochód wpadł pod cementowozy, co raczej wskazuje że były to pojazdy ekipy remontowej 9.
Droga nr 9 przechodzi blisko drogi nr 79, a ta prowadzi do Cementowni Ożarów (jakieś 20 km od Sandomierza, gdzie te drogi się przecinają) - chyba największej w Polsce i codziennie możesz tam spotkać dziesiątki "beczek" z cementem, a na 79 wręcz parkujące na poboczach kolumny cementowozów czekających na załadunek, bo oni zaopatrują pół Polski.
Dydo napisał/a:
I nie piszę tego posta dlatego, że ich bronie, bo mam podobne zdanie, jednak staram się zrozumieć.
A ja ich bronię.
Przeciętnie kierowca TIR'a jeździ wielokrotnie bezpieczniej od kierowcy osobówki.
Statystyki już kiedyś przytaczałem - ilość wypadków, w przeliczeniu na przebieg auta jest mniej więcej jak 1:10, to samo dotyczy wykroczeń drogowych (kierowca TIR'a ma tyle samo punktów karnych, a robi 10-15 razy takie przebiegi, jak przeciętny kierowca osobówki).
Tylko jak zestaw waży 24-40 ton, to skutki zderzenia są inne, niż przy osobówce ważącej ledwo 1,5 tony.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum