Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Sro Wrz 29, 2010 16:22
do sprawdzenia poziomu jest otwór kontrolny od spodu skrzyni..Najlepiej po dolaniu niewielkiej ilości oleju , ściągnąć osłonę silnika od spodu na kanale , wyczyścić skrzynię wokół śruby do sprawdzania poziomu ( od spodu skrzyni obok uchwytu kabli ) uruchomić silnik na pozycji skrzyni "P" , pozmieniać przełożenia od ''P'' do ''2'' zatrzymując się na każdym przełożeniu kilka sekund , wrócić do "P", odkręcić śrubę kontrolną ( kluczem wpustowym sześciokątnym 5 mm ), powinien wypłynąć nadmiar oleju.Jeśli nie wypłynął ,to dolać , przejść lewarkiem przez wszystkie położenia z zatrzymaniem na kilka sekund na każdym i wrócić do "P". Jak olej się ukaże w otworze kontrolnym ,pozwolić mu spłynąć , zakręcić śrubę z nową podkładką momentem 14 Nm. Zatrzymać silnik.
_________________
[ Dodano: Sro Wrz 29, 2010 17:14 ]
można też sprawdzić bez wcześniejszego dolewania oleju , odkręcając śrubę kontrolną na pracującym silniku. Jak wypływa olej , to poziom jest właściwy.Śrubę dokręcić przed zatrzymaniem silnika.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum