Wysłany: Pią Paź 22, 2010 18:32 [MGF] Bardzo proszę o pilną odpowiedź - zawieszenie!
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: 2000
Witam zakupiłem niedawno MGF i mam dosyć duży problem,nie jestem "szpecem" dlatego proszę o radę:) a mianowicie zawieszenie w moim aucie jest niesamowicie twarde odczuwam każdą nawet minimalną różnicę w nawierzchni po prostu nie da się jechać,poczytałem trochę na forum i wiem,że zawieszenie opiera się na hydrogazowych gruszkach i że można zmieniać jego wysokość za pomocą pompy. Teraz zastanawia mnie jedno(samochód jest bardzo niski) czy jest to wina niskiego zawieszenia czy może uszkodzonych gruszek?,dzwonilem do jednego mechanika z forum jednak nie ma on zbytnio czasu gdyż narzeka na bardzo dużą ilość zleceń,a ja bardzo potrzebuję samochodu(normalnie jeżdżącego)oczywiscie wiem,ze zawieszenie bedzie twarde gdyz jest to sportowy samochod,jednak jezdzac mazdą mx5 kolegi poprostu jest to wielka różnica...drugi problem to to,ze samochod jest bardzo nadsterowny,gdy tylko wjade w jakies koleiny buja sie po calym pasie i nie jestem w stanie nad nim panowac w 100%Pytanie drugie,czy da się podnieść zawieszenie samemu?czy potrzebny jest do tego odpowiedni sprzet?pozdrawiam i bardzo proszę o radę... dodam tylko,ze jestem z okolic Krakowa takze moge dojechac nawet 200 km zeby tylko z tym "zrobić" gdyż jazda jest dosyć stresująca,pozdrawiam:)
Ostatnio zmieniony przez emes Wto Lis 23, 2010 20:16, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pią Paź 22, 2010 18:32 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Generalnie taki urok tego samochodu ze jest twardo, jakie masz opony? Jeśli jest bardzo nisko to trzeba napompowac bo możesz uszkodzić gruchy. Wtedy auto sie podniesie, inaczej nie ma sposobu. Z tego co sie orientuje wtedy też powinien byc troche mniej twardy. Jesli chodzi o koleiny, jeśli Twój MGF jest tak jak mój - na oponach w lato 215/40 to niestety przy tej wadze samochodu itd. takie opony wciagają samochód na marnej nawieżchni wiec trzeba pilnowac kierownicy. Pamietaj że w tym samochodzie silnik jest centralnie wiec prowadzi sie trochę inaczej niż mx5 i trzeba uważac w zakretach zwlaszcza po deszczu, na sypkiej nawieżchni itd.
Ja też zbieram sie do napompowania zawieszenia bo jest bardzo nisko.
Jest bardzo nisko...tak mam opony 215/40 czy moze coś pomóc wyważenie kół?problem jest w tym,ze poprostu nie da sie jezdzic gdyz najdelikatniejsza nierówność powoduje dosyć głosne uderzenie czy ma ktos namiary na jakiegos specjalistę?najlepiej koło Krakowa,Nowego Sącza, Tarnowa pozdrawiam wszystkich i dzieki za pomoc!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum