Wysłany: Nie Sie 29, 2010 20:50 [R220] Wymiana uszkodzonego silnika
Typ: SD Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie
Witam
Chcę wymienić uszkodzony silnik SD 86KM 63Kw bez intercoolera po powodzi, ponieważ naprawa jest nieopłacalna jak stwierdził mechanik, na silnik mocniejszy z SDI 105KM 77Kw z intercoolerem. Co oprócz silnika muszę też przełożyć, żeby wszystko chodziło jak należy.
Czy znacie w województwie śląskim warsztaty co przekładają silniki i można u nich kupić taki silnik oraz dają na nie gwarancje rozruchowe do kilkunastu dni. Najlepiej okolice Katowic i całego Zagłębia Dąbrowskiego.
Czy znacie także koszta usługi przełożenia silnika?
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Lis 20, 2010 14:46, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Nie Sie 29, 2010 20:50 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Przełożenie samego silnika kosztuje ok 300-500zl ale nic tobie z tego nie będzie bo nie będziesz mógł wykorzystać pompy wtryskowej ani wiązki kabli oraz komputera z SDI, bo trzeba by cala wiązkę kabli przerobić a trudno o kogoś takiego co by się tego podjął, bo trochę zezbienia jest.
Sam silnik w sobie możesz wykorzystać, o proc tych rzeczy co wyżej pisałem, twoja stara pompę musi wsadzić i git Intercooler może zostać bo sie przyda nawet do SD, apompe od Sdi może tez podkręcić sobie i będziesz miał również taka moc jak SDI
Jak bedzie to silnik od tego mechanika razem z skrzynia biegów to bierz, więcej mocy wytrzymuje skrzynia od SDi niz SD
BTW, ja mam jeszcze silnik z mojej 220 SD do oddania za dobre pieniądze wiec jak byś chciał to pisz chętnie wyśle. przejechane ma 190.000km
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Byłem dziś za silnikiem i pytano się mnie czy ten silnik jeśli chodzi o gaz jest na linkę czy na wiązkę, wtyczkę.
Ma to jakieś znaczenie, ale wydaje mi się, że mam na linkę?
Czyli z sdi silnik goły bez osprzętu też będzie pasował i będzie dało radę go podłączyć pod ten osprzęt co posiadam przy uszkodzonym silniku?
Bo jest bardzo ciężko dziś dostać silnik tego typu co mam.
Mój typ silnika sd to 20T2R, a z sdi są 20T2N. Nie przeszkadza w niczym by przełożyć taki goły silnik?
Bo w każdym jednym warsztacie co dają gwarancję na taką usługę powiadają, że nie da rady tak zrobić.
I już powoli tracę wiarę w to, czy uda mi się jeszcze kiedykolwiek uruchomić Roverka tego co posiadam.
Co do twojego pytania to tak masz na linke i sam silnik jak Brt pisal bedzie pasowal z SDI
A tutaj moja wiadomość do ciebie:
Hej, mogę tobie cały silnik dać razem z pompa wspomagania oraz alternatorem plus pasek wielorowkowy nowy.
Rozrząd ma te silnik zrobiony jakieś 20do30tyskm temu także paski są jak nowe bo robiłem to rok temu na wakacjach a silnik mi teraz stoi Nawet olej jest nowy dopiero ma kilka tysięcy przejechane, miałem go nawet do R 25 zlewać ale trudno spuscic olej na silnik mi na podłodze prawie stoi
Jedynie czego tez nie mam to wtryskiwaczy oraz bez skrzyni biegów jest bo już sprzedane
Cenna jaka mnie interesuje to 650zl, bo wole to komuś dać w dobre ręce niż żeby mi się miał silnik z tego stania całkiem zepsuć.
Tutaj masz zdjęcie silnika tylko osprzęt mam osobno
Mozesz tez dzwonic do mnie jak masz pytania:
724-377-228
pozdrawiam Remi
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
jakąś pisemną gwarancję rozruchową dajesz i na ile dni?
Hmm.. mogę tobie dać pisemna gwarancje jak chcesz ale ja nie firma jestem Silnik dzialal bez zarzutu i byl zadbany oraz miał regularne wymianę co 10tys km olej, od wymiany do wymiany zero ubytku było
Cieszył bym się jak tobie by się przydał bo mi go szkoda jest ze tak stoi i nie jest jeżdżony
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Kupiłem używany blok silnika i po 3 dniach zawiozłem kompletny złom, gorzej niż u mnie po awarii wyglądało. Postanowiłem naprawić własny, teraz wiem co i jak wygląda, ale jeździ
Pomógł: 16 razy Dołączył: 24 Cze 2005 Posty: 920 Skąd: Kraków
Wysłany: Sob Lis 20, 2010 14:38
zywy30 napisał/a:
Witam
Kupiłem używany blok silnika i po 3 dniach zawiozłem kompletny złom, gorzej niż u mnie po awarii wyglądało. Postanowiłem naprawić własny, teraz wiem co i jak wygląda, ale jeździ
Trzeba bylo kupic od Remiego, a nie jakas padline.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum